kadotje maken voor vaderdag

Wat kan ik met Tl gaan doen? En dan eens wat anders dan een tekening of verven…

Een steen en daarop schrijven: voor een kei van een papa.



Zelf heb ik een t-shirt besteld met daarop een foto van zoonlief met zijn papa en de tekst: I love papa

Ik lees mee, wil ook even iets leuks maken met M.

@cees77 wrote:

Een steen en daarop schrijven: voor een kei van een papa.



Zelf heb ik een t-shirt besteld met daarop een foto van zoonlief met zijn papa en de tekst: I love papa




Die kei vind ik zo speelzaal-achtig.



Maar ik heb zelf geen beter idee, dus Cees dit is geen aanval hoor, goed dat je meedenkt!

=Een cdeetje samen inzingen?

helaas…mijn creatieve brein is ook niet verder gekomen dan verven!



Heb ze nu een canvasdoek laten beschilderen en daar plak ik een foto op van het kind en zet erop…voor papa … met de datum.



Dit is overigens voor de oppaskids!

t-shirts (nou ja jurkje) had ik vorig jaar al…



anita wat heb jij voor idee??

Iets met z’n drieën gaan doen? De dierentuin hier heeft bv. een ‘vaderdagroute’.



CD inzingen vind ik ook wel grappig. Of anders misschien iets maken voor zijn hobby (als ie die heeft) of voor in de auto oid (je ziet wel eens van die driehoeken met ‘liefste papa aan boord’ ofzo - heel standaard, maar goed, dat is vrijwel alles…).



Ik heb samen met Jinthe een canvasdoekje beschilderd (Lees: Jinthe heeft - onder dwang :wink: - handafdrukken gemaakt) en daarbij krijgt hij kaartjes voor de dierentuin.

Ik bedenk me ineens dat de man van mijn vriendin vorig jaar van hun zoontje een tegoedbon kreeg voor een keertje uitslapen :thumbup:



Anita, voelt niet als een aanval hoor :wink:

ik wist het ook niet… dus nu hebben we samen een placemet gemaakt en daarom staat dat we gaano ntbijten bij ons favo restaurant hier in het dorp

Zelf een taart bakken of koekjes met een leuk opschrift?



Gaat meer om het idee dan om wat je geeft.

Vorig jaar heeft manlief een geweldig cadeau gekregen van Ralf (lees van de oppas 8) ) Hij kreeg een fles wijn, het etiket was met en foto van Ralf en hij had ook nog het etiket gevingerverfd. De oppas had mij gevraagd of manlief meer een wijn- of bierdrinker was, een fles gekocht, etiket eraf gewassen en dus met de kids (ook één van haar zoontje voor haar man) etiketten gemaakt, en dan was het dus een Chateau du Ralf.



Wat ik dit jaar ga maken is ‘Een map voor ons pap’. Manlief heeft een eigen zaak en nogal wat ordners, dus nu ga ik er één kopen die ik ga beschilderen ofzo, en aan de binnenkant een foto van de kids plakken. En dan op de voorkant erbij schrijven: een map voor ons pap. Maar dit is waarschijnlijk alleen leuk voor mensen uit het zuiden, waar ze ook echt Ons pap zeggen :wink: .



Verder is hier al een hoop de revu gepasseerd de laatste jaren voor familieleden, servies beschilderen, servetten gestift, plantenpotjes beschilderd, canvas beschilderd, inderdaad ook een kei, foto’s op van alles en nog wat laten bedrukken, enz enz.

waneer is het vaderdag ? :oops: :shifty:

20-6 :mrgreen:

@Cariska wrote:

20-6 :mrgreen:




Ok, ik heb wat besteld , ik denk ben ik nog wel op tijd. kreeg het een beetje benauwt :mrgreen:





bedankt :-*

@melanie wrote:

@Cariska wrote:
20-6 :mrgreen:




Ok, ik heb wat besteld , ik denk ben ik nog wel op tijd. kreeg het een beetje benauwt :mrgreen:





bedankt :-*




haha is goed, wat heb je besteld??