kadootjes voor "papa-doos"

allemaal heel erg bedankt voor de ideetjes dames, er zitten (in ieder geval voor mij) heel bruikbare dingen tussen.

ik vind die voetjes ook een heel leuk idee, ga ik ook maar doen, denk ik, ook voor mezelf :wink:



en zoals de meesten van ons al noemden wat ons mannetje vlak voor, tijdens en na de geboorte al allemaal voor ons en de baby doet, vergeet niet dat hij ook al 9 maanden met een “hormonenmonster” samenleeft :lol: in mijn geval dan.

ik wilde eerst ook wat voor hubbie doen omdat ie de laatste tijd echt heel veel voor me gedaan heeft.

Alleen heeft hij vorige maand z’n cadeau al gehad… hij kon op een hele leuke mannier zijn droom waar maken en heeft nu zijn nieuwe vriendin in de garage staan een chevrolet pick up uit 1949 om helemaal op te knappen.

en ja dat blikje redbull voor als de kleine zijn flesje krijgt staat ook hier in de koelkast (alleen krijgt die van ons geen fles)

weet niet of het er al tussen staat, ben te lui om alles door te lezen :oops:



flesje met papa is de beste/liefste/oid

papa mok

massageolie

iets lekkers wat je hub lekker vind en dat verpakken met een pakpapiertje met de echofoto ofzo. (ik had en chocoladereep verpakt met de echo, vond hij erg leuk en hij is gek van chocola :mrgreen: )

doucheschuim (speciaal voor papa’s)

@©ootje wrote:

een chevrolet pick up uit 1949




Volgens mij kan daar ook geen kado-mand tegenop :think: :wink:

@Kaatjes wrote:

@©ootje wrote:
een chevrolet pick up uit 1949




Volgens mij kan daar ook geen kado-mand tegenop :think: :wink:


nee daarom had dus zo iets van heb zelf eigenlijk al de puf niet meer om de stad in te gaan en vind het zo wel genoeg

krijg zelf een armband met de namen van de kids er aan en die heb ik wel zelf al uitgezocht

wat een leuk idee… daar had ik zelf helemaal niet aan gedacht… :oops:

wel wist ik dat we van mijn zusje een kraammand kregen, en wist dat die ook iets voro hub erin deed…

maar ik heb het nadien wel goed gemaakt. Toensophie en ik voor de eerste keer met zijn tweetjes nar het dorp gingen, hebben we een mooi cadeautje gekocht om hem te bedanken voor alles.

maar ik ga het zeker onthouden voor de volgende!

(en voor de peetoom van ons meisje, die papa wordt. is ook wel erg leuk om namens haar te geven!)

Ik vind het ook echt een super idee,ik ga het zeker onthouden voor als het bij ons zo ve is :smiley: :smiley:

ik heb nog een scheersetje, chocola, 2 kleine flesjes drank en shag voor hem gekocht en een boek (de leukste spelletjes voor baby en papa). alles in een mooie doos gedaan, en die zit nu echt vol.

nu is het wachten op de baby :wink:

@~Claudia28~ wrote:

afgrijselijke pijn




:oops: Hoort toch gewoon bij de bevalling… :shifty:

Of zeg ik iets heel geks nu? Ik heb natuurlijk makkelijk praten, heb twee gemakkelijke super bevallingen gehad. Natuurlijk deed het wel even zeer (en op het moment dacht ik “waar ben ik (weer) aan begonnen?!”) maar je lichaam moet toch op een manier ruimte maken om je kind eruit te krijgen, vind ik niks afgrijselijks aan. :oops:



Maar ok, super leuk idee!

Als mijn ex mn ex nog niet was, had ik hem waarschijnlijk eens een tshirt cadeau gedaan met het logo van het biermerk P.alm, maar dan met Papa erop. Hij heeft op zijn 1e vaderdag wel babysokjes gekregen met I love papa erop.



Dvd-tje, iets van zn hobby, stoere fotolijst voor de 1e papa-kind foto…



:think:

Wij kregen een speen met daarop: “papa is the best!”



Dus een keer niet de standaard rode “I love mama” speen bij de kleine in het mondje maar deze :inlove: