kadootjes voor "papa-doos"

Ik ben van plan om zelf een soort papa-doos samen te stellen die de aanstaande papa dan krijgt bij/na de geboorte van zijn eerste Ukkie.



Heeft er nog iemand ideetjes?



Zelf had ik al iets van een rompertje of slabbetje met “de liefste papa” oid, t-shirt voor papa, boekje, fles(je) drank bedacht, maar meer leuke ideetjes zijn welkom!



Alvast bedankt!

oordopjes :wink:

voetbal

boekje om voor te lezen…

bon voor avondje weg

Leuk idee.



Bij kruidvat doos kreeg je zo een doos met ‘Een blikje voor papa als de kleine de fles krijgt.’.

voorleesboek of boekje over vaders (leuke spelletjes met papa oid)

blikje red bull (voor de nachten :wink: )

alvast een speelgoed autootje

Een knijper voor zijn neus tijdens het verschonen :wink:



Een uitgebreide handleiding, hoe ondersteun ik mijn vrouw in de kraamperiode :wink:



Een lijst met klussen die hij kan doen als hij thuis is (in verlofdagen of weekenden).

Wat een leuk idee zeg! :thumbup: Ik kan zo snel even niks bedenken, sorry :oops: , maar vind het idee zooo leuk!!

@Sweet-Love wrote:

Leuk idee.



Bij kruidvat doos kreeg je zo een doos met ‘Een blikje voor papa als de kleine de fles krijgt.’.




stond dat er echt letterlijk :think: …

Hmmm is iets voor de 3-minutenactie lijkt mij zo… NIet elke beeb krijgt de fles namelijk :wink: :mrgreen:

Een flesje met de favo voetbalclub er op.

Slab met de liefste/leukste papa

Fop

Romper

Het boek ‘papa vertel eens’ moet papa dingen in vullen die in de loop van het leven van de baby gaan gebeuren.

:thumbup: leuk idee!! Heb dat toen ook gedaan voor hub, toen Kai geboren werd!



Ik had in de doos voor elke dag 1 kado, 'n week lang:



-kado-abonnement op de Power Unlimited (z’n favo blad!)

-fotosleutelhanger

-mok met papa erop

-parfummetje

-slijptol in 'n kistje (gereedschap dus!)

-turkensjawl voor op de brommer

-4 chocolade letters op 'n karton: PAPA (kai is net na sinterklaas geboren!)



Niet alles dus papa-gerelateerd, maar ook dingen waarvan ik wist dat ie 't zeker leuk zou vinden. Hij vond 't zelf soms wel lastig, omdat er dus al 'n hele tijd 'n mooie mand met kadootjes op de babykamer stond te pronken!!!

Ik had alle kadootjes genummerd, 1 t/m 7, wist dus precies wat ie welke dag kreeg! De dag nadat ie 't kado van de PU openmaakte, ontving ie net 't eerste blad! Perfecte timing dus.

Ik vond 't superleuk om te doen!!!



Succes :thumbup:

gaan jullie iets kopen voor jullie man ??? ik vind eigelijk dat de mama een kado verdiend want die heeft al het werk gedaan.

@mamadidi wrote:

gaan jullie iets kopen voor jullie man ??? ik vind eigelijk dat de mama een kado verdiend want die heeft al het werk gedaan.




ben ik gedeeltelijk met je eens…



Maar ik geloof ook dat het voor een man vre-se-lijk moet zijn om aan te zien dat je vrouw, waar je zoveel van houd, afgrijselijke pijn moet doorstaan…



kortom voor hem is het ook niet niks… :wink:

:lol:



Ik deed 't omdat alle aandacht rond die tijd naar mama en beeb gaan, vaak worden de mannen wat “vergeten”, ook al hebben ze net zo hard gewerkt!!! :wink:

Claudia, ben ik met je eens. Maar dat niet alleen. Ik zie hub nog hollen van winkel naar winkel met 'n lijstje onbekende dingen, die voor ons doodnormaal zijn. In de nacht dat Kai geboren is (wij lagen in 't zkh) viel ook nog es 'n klink uit de deur van de werkplaats, die hij om 02:00u 's nachts heeft gemaakt, terwijl ie al vanaf 6uur 's ochtends op was!

Op 'n gegeven moment heeft de kraamhulp hem in onze middagrust óók naar bed gestuurd :lol: Hij viel als 'n blok in slaap voor 2uur!!

@~Claudia28~ wrote:

@mamadidi wrote:
gaan jullie iets kopen voor jullie man ??? ik vind eigelijk dat de mama een kado verdiend want die heeft al het werk gedaan.




ben ik gedeeltelijk met je eens…



Maar ik geloof ook dat het voor een man vre-se-lijk moet zijn om aan te zien dat je vrouw, waar je zoveel van houd, afgrijselijke pijn moet doorstaan…



kortom voor hem is het ook niet niks… :wink:




Het gaat toch om een kraamcadeau ? En het kind is toch ook niet meer van de mama dan van de papa? En bovendien kan de papa er ook niks aan doen dat ie geen baarmoeder heeft.

Ik vind het een heel leuk idee en daarbij komt ook nog dat de papa’s in de kraamtijd ook nog heel veel moeten doen hoor! Die van mij tenminste wel, die werkte zich een slag in de rondte :thumbup:

wel leuk om aan papa te denken… Want ik heb vaak genoeg gehoord om me heen dat papa’s het allemaal echt wel leuk en aardig vinden, maar zij hebben niet die hormonen en moeten ineens een hoop inleveren. Net als mama inderdaad, maar toch is het anders.





Het boekje Mijn papa (is geweldig)

een flesje Us Heit (biertje)

Lingeriebon om voor mama te shoppen :angel:

Buiten dat hubbels hier geen baarmoeder heeft, doet ie echt álles voor me… en dat verdient ook een dankjewelletje, vind ik.

Die man rent zich rot… als hij thuis komt uit zijn werk, neemt hij huishouden, kind en hond over en mag mama gestrekt op de bank, hij regelt het verder allemaal.



Ik weet dat ik daarmee in mijn handjes mag knijpen, want ik zie nog al te vaak om me heen dat het anders gaat…



Dus ik vind het een top-idee en ga morgen direct aan de slag!!! Mijn vent krijgt ook een kraammand!!!

Helemaal geweldig! :inlove:

condooms

glijmiddel :mrgreen:

ik het toen de jongste er was met behulp van de kraamhulp nog een schilderij met de voetjes van onze dames gemaakt :inlove: