kadootje

wie weet een leuk idee voor een knulletje dat 4 word, ik heb geen idee wat te kopen , ik zoek wel al wat rond , maar heb nog geen idee wat jongens van 4 leuk vinden, dus mama’s van jongens aub vertel m ewat jullie knulletjes leuk vinden :pray:

Ik lees mee… 8)

Wij wilde een v-tech voor M.ateo kopen. Maar als proef op de som een playstationspel gekocht en hij vind het niets aan…

Dus wij zitten ook een beetje :think:

Voor drie + (zal voor vier jarigen ook wel leuk zijn, zeker hé :wink: )

playmobil is een grote favoriet

thomas de stoomlocomotief vindt hij nu al super

knutselgerief (in de brede zin van het woord)

lego

auto’s (van hele kleintjes tot grote)

moto op afstandsbediening

als een doe-het-zelver : boormachine, tang, vijzen, hamer, …

liefs

Gerda

@Madre wrote:

Ik lees mee… 8)

Wij wilde een v-tech voor M.ateo kopen. Maar als proef op de som een playstationspel gekocht en hij vind het niets aan…

Anne heeft de v-smile pocket van v-tech (de nieuwe) en die vind ze super, de gewone pc ook nog wel, maar als ik haar zou laten doen dan kan ze er uren zoet mee zijn. Ik weet niet of M.ateo verder geintereseerd is in pc’s, maar anders is dat pocket model misschien een optie ( en erg leerzaam)

Voor jongens denk ik meteen aan auto s. Een vriendje van Anne hadden we een afstandbestuurbare auto gekocht en een keer een bestuurbare hijkraan en die keek verder nergens naar om, was erg leuk om te zien.

Anna heeft gisteren kidsknex gekregen… ziet er erg leuk uit, ook voor 4 jaar denk ik…

playmobil, cars ,thomas de stoomlocomotief,bob de bouwer,knutseldingetjes zoals klei of verf id,hamertje tik, (voor)leesboekjes,schoolbord met krijt uhhhh meer weet ik zo snel even niet,ik hoop dat je er iets aan hebt

échte lego(dus geen duplo), geotrax, thomas, auto’s in alle soorten en maten, knutselspullen, bord/gezelschapsspellen… hoe ouder ze worden hoe meer mogelijkheden… :mrgreen:

playmobil 8) echt super

en anders vragen wat hij nog meer krijg en daarop aansluiten met een uitbreiding/ aanvulling?

@Madre wrote:

Ik lees mee… 8)

Wij hadden CARS gekocht maar MAaike roept alleen maar dat ze een andere kleur auto wil :lol: .

V-tech/V-smile is wel veel leuker denk ik hoor voor die leeftijd.

MAar dat zal pegje wel niet gaan kopen :mrgreen: .

nee dat ga ik niet kopen ,wel leuk natuurlijk , maar ik ben altijd zo gek geweest om dure kadootjes te kopen voor anderen , en dat heb ik me afgeleerd, dit jaar koop ik een klein kadootje ,

maar ik heb wel al wat leuke tips gezien hoor, maar blijf maar lekker doorschrijven hoor :inlove: :-*

Die kinder digitale camera’s vind ik ook wel leuk, maar wel prijzig :roll: . Vandaag zag ik bij de action een kinder digitale camera voor 9,95. Wel van een hele andere kwaliteit waarschijnlijk maar een heel stuk goedkoper :smiley:

O sorry het is dus voor iemand anders :oops: . Mm hangt er vanaf wat je realtie is met de jarige dan, want anders kan 10 euro ook nog best veel zijn :wink:

duplo onderdelen.

cars kleurboek (zeeman).

Wij hebben een beetje playmobiel en ze vind het heel leuk MAAR ze krijgt het motorisch gezien nog niet goed voor elkaar.

wij hebben het poppenhuis en dan wil ze kopjes op de tafel zetten maar dan vallen alle stoelen al weer om bijvoorbeeld. Dit vind ze zelf erg frustrerend.

-een gereedschapssetje.

-kleurkoffer met stiften enz.

-een spel domino/memory.