Kadootje... Wat bedoelt ze?

Mijn dochter heeft zaterdag een kinderfeestje.

Nu heb ik vanochtend aan het meisje gevraagd wat ze graag wilde hebben maar ik heb geen idee wat ze bedoelt :think:

Ze heeft op tv een reclame gezien: Je moest iets tekenen, dan kon je er een vormpje overheen leggen, eroverheen spuiten of strooien en dan blijft het aan elkaar plakken.

Wie weet wat ze bedoelt?

Bedoelt ze soms Aquabeads? Een soort strijkkralen maar dan zonder te strijken. Je maakt een figuur en spuit die nat met water en dan zit het aan elkaar.

Je hebt van die soort kleur platen die als je dan het tekeningetje weg haald het plak gedeelte vrij komt en daar kan je dus soort gekleurd zand overheen strooien en dat blijft dan plakken

Dus een soort kleurplaat inkleuren met gekleurd zand

Zag op de site van Bart Smit verschillende versies ervan

Anders ff naar een speelgoedwinkel en daar vragen?

ja ik ken het… willen mijn meiden ook… maar hoe heet dat nou.

lijkt op hotfix…

Haha, moest even googlen wat hotfix was

Dit komt aardig in de buurt denk ik.

Er moet ook een tv reclame van zijn maar die kan ik ook niet vinden.

Morgenavond maar even naar de stad denk ik…

Mijn nichtje had het allemaal over spray-art en beados ontwerpstudio.

Met spray-art kun je kleurplaten maken met spraypennen.

Beados kun je met kralen en water dingen ontwerpen tot vaste vorm. Je kunt dat met sjablonen doen maar ook eigen ontwerpen.

Als ik het zo lees denk ik dat ze Beados bedoelt.

Het is inderdaad beados wat ze bedoelt…op de site van intertoys staat ook de commercial.

Thanks.

De site van intertoys ligt er nu uit maar wat ik elders tegenkom, denk ik ook wel dat ze dat bedoelt.

Maar het gaat hem niet worden denk ik want ik zie prijzen vanaf 12,99 en dat vind ik te duur :oops:

Je hebt bij intertoys ook goedkopere doosjes hoor!!

eigenwijs als ik ben… heb ik wel op intertoys gekeken, maar kan ze toch niet vinden … de commercial die erop staat is niet dat je het op spiegels kunt plakken…

ben nu wel benieuwd naar de naam… want onze meid wil ze ook…

Beados kan je idd niet op spiegels plakken, beados zijn die kleine balletjes die je nat moet spuiten zodat ze aan elkaar vast plakken.

Wat je wel bedoeld snap ik niet zo goed…mss iets met die gelsticker gedoe die je zelf kan maken?? Die kan je op je raam/ spiegel oid plakken

@Pitje27 wrote:

eigenwijs als ik ben… heb ik wel op intertoys gekeken, maar kan ze toch niet vinden … de commercial die erop staat is niet dat je het op spiegels kunt plakken…

Dat is Gelarti Vlinder wereld.

Staat ook op de site van intertoys met een commercial en dan zie je dat ze op ramen en spiegels geplakt worden.

@Clair wrote:

@Pitje27 wrote:

Dat is Gelarti Vlinder wereld.

Staat ook op de site van intertoys met een commercial en dan zie je dat ze op ramen en spiegels geplakt worden.

Die bedoel ik inderdaad :mrgreen:

Ze heeft niks gezegd over op ramen of spiegels plakken.

Maar ik heb inmiddels al wat anders gekocht, hopelijk is ze daar ook blij mee.

ik heb het gevonden… (dat was mijn dochters bedoelde)’

Blingles…