Jim heeft woensdag zijn allereerste kinderfeestje. Maar wat ik me nu afvraag wat geef je nou uit aan een kadootje? Het jongetje waar Jim woensdag naartoe gaat is gek op Lego/Playmobil maar volgens mij is dat meteen best wel duur toch?
Je hebt geloof ik wel van die leuke kleine doosjes voor maar een paar centen in de speelgoedwinkel
kleine doosjes lego heb je vanaf 4/5 euro.
Kijk ook eens bij de Trekpleister, die hebben vaak wel 1 of 2 van de lego racers voor 4 euro liggen en verder heb je bijv. het stadsautootje van lego city wat 5 euro kost.
Playmobil heb je losse setjes met 1 of poppetjes voor 3 - 5 euro.
Dus dan geven jullie gemiddeld 5 euro uit? Dat vond ik zelf eigenlijk ook wel genoeg…
Ik vind dat ook meer dan genoeg idd
dat reken ik ook ongeveer voor een kinderfeestje.
Daar kan je genoeg leuks voor krijgen en het moet ook leuk blijven om te kopen en geven he :lol:
Onze oudste heeft nu 2x kinderfeestje gegeven zelf en als ik even terugdenk dan hebben de meeste cadeautjes ook rond die prijs gezeten denk ik.
Van Lego heb je trouwens ook Lego creator, zit net als de Lego racers in een hard plastic doosje. Ook 5 euro over het algemeen en zitten vaak dingetjes in waar je dan 3 verschillende modellen van kunt bouwen. Heeft de oudste afgelopen jaar ook 1 van gehad. En dat soort dingen worden hier altijd blij ontvangen :thumbup:
voor cadeautjes voor feestjes van klasgenootjes geef ik meestal tussen 5 en 8 euro. Verschilt hoe ‘innig’ merijn met het bewuste kind speelt
5 euro vind ik mooi, al ligt het ook wel een beetje aan hoeveel en wat voor contact de kinderen met elkaar hebben. Voor dit bedrag is er ook best iets leuks te vinden voor die kleintjes.
Bij Kruidvat heb je ook kleinde doosjes Plya Mobile. Op kinderfeestjes is het uitpakken het leukste hoor. Hier geven ze elkaar vaak dingen van de Action.
Ik besteed altijd veel aandacht aan buitenkant. Cadeautje inpakken, dan aantal ballonnen van leeftijd klein opblazen, confetti erbij en dan cellofaan erom. Gegarandeerd een succes.
Hier is het ook 5 euro.
Ik doe meestal tot 10 euro. En als ik zo kijk krijgt hij dat ook meestal “terug”.
Hier rond de 5 euro, soms iets meer of iets minder.
Alleen als we het kindje echt goed kennen een mooi cadeau wat wel eens wat duurder is.
@Marion wrote:
Ik doe meestal tot 10 euro. En als ik zo kijk krijgt hij dat ook meestal “terug”.
Ik laat cadeautje ook vaak afhangen van wat mijn kids gekregen hebben van de ander.

Ik geef meestal tussen de 5 en 7 euro uit.
groetjes Merel
Sluit me bij de meeste voorgangsters aan - vind rond de vijf euro wel een mooi bedrag. En inderdaad heb je daar al playmobieldoosjes voor. Of een zak knikkers of iets te knutselen ofzo.
Tussen de 5 en 10 euro.
Als het een echt een vriendje of vriendinnetje is waar ze veel mee opgaat altijd iets meer.
Voor jongens koop ik niet eens iets, want dat vind ik altijd zo moeilijk.
Daar haal ik standaard een cadeaukaart van 5 euro van de Bart Smit voor.
Voor meisjes heb je voor dat bedrag altijd wel leuke dingen, jongens speelgoed is duurder, zeker in de leeftijd waar Sharon in zit.