kadootje voor de leidster?

Dana zit vanaf juli op het kdv op de babygroep 1 dag in de week en deze groep is tot 18 maanden. Vanaf 1 december gaat ze dan ook over naar de grotere kinderen groep (18 mnd tot 4 jaar).

Ik merk dat haar leidster het echt heel jammer vind dat dana weggaat uit haar groep.

Ik zat dan ook te denken om een bedankje voor haar te doen, maar ik weet niet goed wat?

Heb vanmorgen al een gedichtje zitten te bedenken:

het was een fijne tijd

maar nu ben ik grote meid

en mag ik bij de vlinders gaan spelen

ik hoop me daar niet te vervelen

bedankt lieve juf annemarie

ik hoop dat ik je vaak nog zie

Zat te denken aan zoiets met een foto van dana of misschien een knutselwerkje?

Ik begrijp nml wel eens dat je eigenlijk ook weer niet teveel moet doen, omdat ze al zoveel krijgen van alle kindertjes en toch niet alles bewaard kan worden/blijven.

Maar vroeg me af of jullie misschien nog leuke crea ideeen hebben?

Overigens, dana gaat naar een andere groep binnen hetzelfde kdv, dus zal haar oude juf nog vaak zien en ik zit ook in dilemma, er staan altijd 2 juffen op de groep, maar annemarie is het vast gezicht, het 2e gezicht rouleert vaak. Is het niet raar om alleen wat voor annemarie te doen en niets voor de rest?

ik zou dat gedichtej gewoon op een kaart/foto schrijven.

niet teveel poespas, dan passer je de roulerende leidsters ook niet

Overigens, dana gaat naar een andere groep binnen hetzelfde kdv, dus zal haar oude juf nog vaak zien en ik zit ook in dilemma, er staan altijd 2 juffen op de groep, maar annemarie is het vast gezicht, het 2e gezicht rouleert vaak. Is het niet raar om alleen wat voor annemarie te doen en niets voor de rest?

Dat hadden we bij Laura ook toen ze afscheid nam. Er was 1 vaste leidster die we al 2 jaar kenden, en de andere leidster was net nieuw begonnen (na een periode met veel wisselende leidsters), die kenden we net 2 weken.
Wij hebben toen een klein appeltaartje gegeven voor bij de koffie voor alle leidsters (ook de leidsters van de andere groep in dat gebouw, die vielen ook nog wel eens in) en een kadootje alleen voor die ene vaste leidster (beschilderde spiegel).