Kadootje voor de grote zussen

Nog een week of 4-5 dan krijgen Sascha en Senna een broertje of een zusje. Nu willen we de dames graag een kadootje geven als de kleine er is. Iets dat zegt dat ze, ook al komt er nog een kindje bij, voor ons nog steeds even belangrijk en even lief zijn.



Ik zat zelf eerst aan een ringetje te denken, maar Senna raakt die dingen binnen een week kwijt, en is ook eigenlijk helemaal niet zo;n meisjes meisje en Sascha draagt al een mooi ringetje.





Wie heeft er een leuk idee?

Misschien een bedelarmband van Pandora of een ander merk, en dan elke keer met een speciale gelegenheid hun zelf een bedeltje laten uitzoeken?

mijn ouders kregen toen ik geboren werd voor de andere drie kinderen een ratelding



één GROOOOOT succes met een pasgeboren babytje en drie drukke grote broer en zussen… :silenced: :wall:



(sorry, een echte tip weet ik niet zo 1,2,3.)

@marielle wrote:

Misschien een bedelarmband van Pandora of een ander merk, en dan elke keer met een speciale gelegenheid hun zelf een bedeltje laten uitzoeken?




Op zich ook super leuk idee! MAar van O&O hebben ze bij hun geboorte alletwee een gouden armbandje gehad… Zou ht gek zijn als ik die nu dan ‘vervang’?



Leuk is het omdat ik denk dat ik van A de ring krijg van Amora na de bevalling…

@fiep klophout wrote:

mijn ouders kregen toen ik geboren werd voor de andere drie kinderen een ratelding



één GROOOOOT succes met een pasgeboren babytje en drie drukke grote broer en zussen… :silenced: :wall:



(sorry, een echte tip weet ik niet zo 1,2,3.)




God, dat méén je… :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :mrgreen:

@~Marion~ wrote:

@marielle wrote:
Misschien een bedelarmband van Pandora of een ander merk, en dan elke keer met een speciale gelegenheid hun zelf een bedeltje laten uitzoeken?




Op zich ook super leuk idee! MAar van O&O hebben ze bij hun geboorte alletwee een gouden armbandje gehad… Zou ht gek zijn als ik die nu dan ‘vervang’?



Leuk is het omdat ik denk dat ik van A de ring krijg van Amora na de bevalling…




Nee is toch niet gek je meiden worden groter en juist dan is zo’n armbandje erg leuk, leuke daarvan is dat O&O ook voor die armband bedeltjes kunnen kopen.

Sja… het is wel een heel leuk idee. Ik heb zelf de amora piccolo armband. Dat iseen fijnere versie van de pandora en dus ook heel geschikt voor kindertjes… En dan alletwee twee bedeltjes er bij.



deze van papa en mama omdat we heel veel van ze houden:









En de letter van hun eigen naam van brusje:



Vind het wel heel bijzonder om dat te doen hoor, en ook heel dierbaar voor ze.

Heel mooi marion!

En zeker de gedachten erachter

Leuk idee! Dóen! :thumbup:

hmm… Effe met mijn eigen moeder er over gehad. Hoe zij het zou vinden als ik de armbandjes zou vervangen als zij ze zou hebben gegeven. En ze geeft aan dat ze dat dan toch wel jammer zou vinden…



Ergens snap ik dat dan ook wel…



Ik denk dat ik toch op zoek moet naar iets anders…



Een ketting van Piccolo zie ik niet zo zitten…



Dus help nog effe mee meiden!!!

Weet je wat ik heb gedaan met mijn eigen gouden armbandje, ik heb van mijn eigen geboortekaartje een aantal kopieen gemaakt die op 3d geknipt en daar heb ik het gouden armbandje bij ingehangen in het lijstje dat hangt nu in mijn slaapkamer.



En 2 armbandjes is dat niks dan dat heb ik zelf ook.

Om elke arm één armbandje? Dat kan toch? 'k Vind dat met die bedeltjes wel heel leuk!



Een mooi Swarovski glim-cadeautje?



Wij hebben een zilveren hangertje van Pippi Langkous in huis gehaald en een speeldoosje met Pippimuziek voor als Isabel straks grote zus is, maar ja… da’s wel heel specifiek voor een Pippi-fannetje he? hihi

Iets van swarovski?

Ik heb geen tips, maar neem wel even het idee van de bedelarmband mee :thumbup: :thumbup: :thumbup: :smiley:

Nee, ik vind aan de ene pols een gouden en aan de andere pols een zilveren armbandje niet echt mooi.



Zwarovski… Das niet helemaal mijn ding…



Iets van een leuk toepasselijk boekje of zo, is misschien ook wel leuk… Baal wel, vond het armbandje eigenlijk ook wel helemaal leuk… Denk dat de meiden het zelf ook helemaal gaaf zouden vinden, maar ik wil mijn s-moeder ook niet voor het hoofd stoten… Zij is in ieder geval wel het type dat dat echt niet zou waarderen…

Maar mogen de meiden dan helemaal hun hele leven geen armbandjes meer krijgen omdat oma ze al eentje met hun geboorte heeft gegeven?

@joseetje wrote:

Maar mogen de meiden dan helemaal hun hele leven geen armbandjes meer krijgen omdat oma ze al eentje met hun geboorte heeft gegeven?




Ja je hebt verdorie helemaal gelijk! Ik ga het gewoon doen. Ik vind het idee gewoon veel te leuk en het is echt helemaal wat ik bedoel om ze mee te geven. En ze kunnen de bedels de rest van hun leven met zich meenemen, ze hoeven alleen maar langere armbandjes te kopen. Bovendien kunnen we afwisselen, dus als OmaM komt, doe ik ze gewoon hun gouden aan…





Ik ga meteen meten en bestellen. Bedankt allemaal!!!

@~Marion~ wrote:

@joseetje wrote:
Maar mogen de meiden dan helemaal hun hele leven geen armbandjes meer krijgen omdat oma ze al eentje met hun geboorte heeft gegeven?




Ja je hebt verdorie helemaal gelijk! Ik ga het gewoon doen. Ik vind het idee gewoon veel te leuk en het is echt helemaal wat ik bedoel om ze mee te geven. En ze kunnen de bedels de rest van hun leven met zich meenemen, ze hoeven alleen maar langere armbandjes te kopen. Bovendien kunnen we afwisselen, dus als OmaM komt, doe ik ze gewoon hun gouden aan…





Ik ga meteen meten en bestellen. Bedankt allemaal!!!




Niks te danken



Denk dat ze het super vinden.

Hoop het! Het is besteld, ik maak wel een fotootje als ze de bandjes om hebben. Goed idee Jel!