Kado voor Jolijn.

Mijn kleine meiske word ik juli 1 jaar maar aangezien we verder alleen maar zoons hebben weet ik niet zo goed wat we kunnen kopen voor Jolijn.



Wie geeft ons tips en laat ons de speelgoedwereld van een meisje zien??



Thanx!!

ik zag laatst een hele leuke poppenhuis hier op het forum voorbij vliegen…

was invouwbaar ?? van stof !



zag er erg leuk meisjes achtig uit !



Voor mijn zus haarr kleine hadden we een tent met een ballenbak gekocht. was een leuk succes…

Poppenwagentje

@ollie wrote:

Poppenwagentje


Dat dacht ik ook als eerste !

Zag laatste een hele mooie van hout bij de Kruidvat.

Noortje heeft een rieten poppenwagetje gekregen. Niet zo heel groot, zodat hij snel te gebruiken zou zijn.

Het is echt een enorm succes, ze scheurt er het hele huis mee door, en ze sjouwt er van alles in mee.



Verder is ze nogal gek op…auto’s :lol: .

Deze heeft Noortje:



Ja, een poppenwagen :inlove:



Prenatal en het merk Janod hebben hele leuke roze met grote witte stippen.



Little People, bijvoorbeeld het poppenhuis of de boerderij

plastic serviesje van Nijntje (beetje op de groei maar dametje hier speelt er al leuk mee)

een zachte pop

voorleesboek

mooie zomerjurk

je hebt ook een poppenhuis van Nijntje met losse poppetjes en meubeltjes die je erbij kunt sparen

Wij hebben haar een roze drie wieler gegeven met zo`n duw stok en waar ze in kunnen vanaf 10mnd ze vind het helemaal leuk zit een beker houder en telefoon op :mrgreen:

Inge heeft van ons een loopfietsje gekregen voor der 1ste verjaardag en zo’n groot kussen, die je ook als zitzak kan gebruiken. Ze is er nog steeds gek mee, al is dat fietsje eigenlijk pas de laatste 5 maanden erg in trek hier.

Ja een poppenwagen is leuk…denk dat het zoiets gaat worden.

Ben alleen bang dat haar grote broers ermee vandoor gaan…daar moeten we dus maar eens wat op gaan verzinnen.

zei gaat er over een paar maanden ook met het speelgoed van haar broers vandoor, dus daar zou ik me niet te druk over maken.



Hier speelt mischa ook meer met daimen zijn speelgoed dan met zijn eigen zooi… en daimen speelt het liefst met mischa zijn speelgoed.

@Tamma wrote:

Deze heeft Noortje:







zoiets hebben wij ook in huis.

Ja ons jongenshuis :lol: .



De buuf had teveel rollende wagentjes voor d’r dochters en wou deze naar de kringloop brengen… maar toen onze 3e ermee aan de haal ging mochten we hem wel meenemen, scheelde haar ook weer een ritje :wink: .



Heb het oude stofje eruit gehaald, moet nog even wat nieuws maken van een restje stof.



Mocht ik ooit een nichtje krijgen ga ik hem tegen die tijd pimpen voor een meisje :thumbup: