kado voor je man?

Hebben jullie een auto ??? misschien een poetspaket ervoor en dat jij dan de auto wast???



daar komt hub mee ;).



ik zou het ook niet weten… Ik heb hub een spel voor de Wii gegeven en blij dat i was :mrgreen:

Een abonnement op de dierentuin zodat jullie daar met je kleine meid en later met nr. 2 naar toe kunnen gaan? Dan verstop je het in een paar nieuwe sokken en doe je er ook wat oordopjes bij voor na de geboorte zodat hij een nacht ongestoord kan slapen.

Hier de laatste 2 jaar “doe-dingen” gegeven die erg in de smaak vielen.



Het leek hem leuk een x te golfen, dus een golfclinic gegeven voor 2 personen (hij en zijn beste vriend), ze hebben een superleuke middag gehad.



En dit jaar werd ie 40 en heb ik hem een tandemsprong (parachute) gegeven. Vond ie ook super!



Maar goed, bij zulke dingen moet je wel weten of ie het leuk vindt. De mijne roept altijd vanalles, maar als ie er wat voor moet regelen doet ie het toch niet, dus had ik mooie kado’s :mrgreen: .

Tja, de mijne wil ook gereedschap, en als hij daar nou blij mee is, dan geef ik dat maar. Vorig jaar een Tomtom, dat vindtie dan gelukkig te duur om zelf te kopen, zodat zoiets nog een beetje een verassing blijft.

Dit jaar krijgt hij ook een proefabonnement op een krant. Die hebben we nu niet, omdat we niet weten welke we willen en omdat ik de meeste kranten belachelijk duur vindt, en we hem vaak alleen op zaterdag lezen. maar voor een poosje vindt hij het vaak wel leuk.

Succes!

Dat ferrari rijden was hier inderdaad ook erg geslaagd. Maarja hub heeft dan ook een hele verzameling ferrari’s.



Voor de rest heeft hij gekregen, een laptop, een nieuwe videokaart voor zijn pc. En nu wil hij graag een nieuw beeldscherm.



Ik zit daar niet zo mee, want ben zelf ook een beetje van het computeren.



Als hij van auto’s houdt, misschien een abonnementje op TopGear Magazine of Carros. Dan hoeft hij niet echt te lezen, maar als er dan een leuke auto in staat kan hij dat wel lezen. En je krijgt er meestal wel leuke kado’s bij.



Voor de rest eigenlijk niet echt ideeën. Ik vraag altijd wat hij graag zou willen.

daarom hebben wij het afgeschaft! een pot met zijn favo snoep?

dit jaar krijgt hubbie een fotolijst met de foto van onze jongste erin voor op onze slaapkamer.



maar maak die van mij ook erg gelukkig met gereedschap… krijg dan naam en nummer mee…



weet nog een paar jaar geleden wilde hij een Fluke meter… blij dat hij was… als een klein kind met sinterklaas. en een bepaalde tang voor stroomkabels aan elkaar te maken…



maar ik vraag het gewoon altijd wat hij wil…

we hebben geen auto helaas, dat willen we nog doen en dat bracht me dan weer op een idee. misschien leuk om een eerste autoles kado te doen?

ik weet niet of we meteen door kunnen gaan met de lessen wegens financien, maar dan is het alnog wel leuk…t och?

dat is ook leuk… kunt kijken voor een pakket, maar 1 rijles is ook leuk…

als hij nog geen rijbewijs heeft en hij wil dat graag, dan is dat een best leuk kado!



Hmmm als ik hem was zou ik eerst gaan sparen voor een rijbewijs dan voor een terrarium… Rijbewijs heb je zoveel plezier van. Al heb je geen auto, mocht het nodig zijn, kun je er 1 huren/lenen van iemand…

ja dat is de reden dat ie zelf moet sparen voor zn terrarium. op de gezamelijke rekening word gespaard voor het rijbewijs. ik kan die pakketten onmogelijk in een keer afbetalen (zeker nu de nieuwe kinderwagen nog afbetaald moet worden ), dus het zal les per les moeten voorlopig.

@Ylerion wrote:

we hebben geen auto helaas, dat willen we nog doen en dat bracht me dan weer op een idee. misschien leuk om een eerste autoles kado te doen?

ik weet niet of we meteen door kunnen gaan met de lessen wegens financien, maar dan is het alnog wel leuk…t och?




Dat is een leuk idee, theorieboek erbij…

En ik lees dat jullie zijn net verhuisd zijn, misschien een mooi naambord voor aan het huis?

Hier is het elk jaar wisselend… heb eens een jaar zelf een collage geknutseld, vorig jaar heeft hij een mooie trui gehad, maar er zijn hier ook weleens jaren dat we er eigenlijk weinig aan hebben gedaan.



Voor komend jaar ben ik wel klaar… ben 3 dagen na zijn verjaardag uitgerekend, dus eh… cadeautje kan wat later komen, maar ik pak het al voor hem uit :lol: :stuck_out_tongue:

@rijstkorrel wrote:

@Ylerion wrote:
we hebben geen auto helaas, dat willen we nog doen en dat bracht me dan weer op een idee. misschien leuk om een eerste autoles kado te doen?

ik weet niet of we meteen door kunnen gaan met de lessen wegens financien, maar dan is het alnog wel leuk…t och?




Dat is een leuk idee, theorieboek erbij…

En ik lees dat jullie zijn net verhuisd zijn, misschien een mooi naambord voor aan het huis?




was ook leuk geweest, maar dit si een beetje een tussenstop tot we in aanmerking komen voor een grotere woning :slight_smile:





@ haha mamaMarije, hier is het meer een verjaardagskadootje voor mezelf :smiley: ik ben 31 oktober jarig en frummel word rond 4 november verwacht haha

@mamaMarije wrote:



Voor komend jaar ben ik wel klaar… ben 3 dagen na zijn verjaardag uitgerekend, dus eh… cadeautje kan wat later komen, maar ik pak het al voor hem uit :lol: :stuck_out_tongue:




:lol: :lol:



heb ik ook gedaan… 1 dag voor zijn verjaardag…



en snachts heeft F.emke zelf het verjaardagslied gezongen… :mrgreen:

ik heb voor dinsdag zijn eerste rijles geregeld. nou hopen dat ik mn mond kan houden :silenced:

wat voor slang wilt hij dan ?

Leuk cadeau Ylerion!



Ik kreeg vorige week alvast voor mn verjaardag een regendouchekop. Dacht misschien vindt hij zoiets ook leuk maar je hebt al een superleuk cadeau geregeld! Ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden!

@Sooki wrote:

Leuk cadeau Ylerion!



Ik kreeg vorige week alvast voor mn verjaardag een regendouchekop. Dacht misschien vindt hij zoiets ook leuk maar je hebt al een superleuk cadeau geregeld! Ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden!




dat is misschien wel wat voor mij haha, hoewel ik ook al gehint heb dat ik graag een lekkere badjas zou willen en een huispak of 2 :angel:





@ nathalie, hij wil graag tapijtpythons hebben, en dan het liefst meteen in volwassen versie :roll:

Een keertje lekker voor hem koken?

Een avondje aan de bios?

Een tegoedbon om een keer uit te slapen?

Een mooie bloes of broek of t-shirt?

Een leesboek of tijdschrift?

Een dvd of cd?