kado voor je man?

help! ik weet het ECHT niet.



ik heb zo een aparte vent. hij drinkt niet, hij rookt niet, hij mag niet naar mooie vrouwen kijken van mij, houd niet van sport, gaat geen dagjes uit (Wil dat ook niet), gaat niet met zn vrienden hangen.



hij wil graag gereedschap maar dat krijgt ie al van mijn ouders.

parfum is zo saai, vooral omdat ik daar ook in werk.

canvas doek met een mooie foto hebben we zowiso al besteld.



enne ik ga ook niet in een leuk sexy pakje lopen :hand:



iemand nog een idee? (niet te duur graag :stuck_out_tongue: )



Edit beheer: kadovragen—>keukentafel

Een keertje lekker voor hem koken?

Een avondje aan de bios?

Een tegoedbon om een keer uit te slapen?

Een mooie bloes of broek of t-shirt?

Een leesboek of tijdschrift?

Een dvd of cd?

ik kook altijd lekker! :angel:



hij leest dus ook niet, houd wel van pc spelletjes maar daar ben ik niet zo van gediend (aangezien hij er dan niet meer achter vandaan komt).

DVD of bios zou best kunnen, moet hij wel alleen want oppas heb ik niet haha. of wat kleding idd, maar ben zo bang dat het dan zo ‘omdat je kleding oud en lelijk is’ overkomt haha.

@Ylerion wrote:

ik kook altijd lekker! :angel:
:lol: :lol: Zo bedoelde ik het ook niet. :shifty: Ik bedoelde een avondje met zijn tweetjes aan tafel met een drie gangenmenu zelfgemaakt. :wink:

:wink: ik snapte hem, ik doe dat regelmatig als ik daar zin in heb hihi

Wat voor hobbies heeft hij? behalve klussen :wink:



Klinkt wel een beetje als mijn man :lol: (al mag hij best naar mooie vrouwen kijken, als hij daarna maar gelijk weer met de juiste blik naar mij kijkt :wink: )



ff hardop gevraagt, maar ik kreeg als antwoord een klusboek :roll: En dat terwijl ik mij echt niet kan voorstellen dat hij daar zelf in gaat kijken :doh: Ook riep hij Men Health en HenM (mannen bladen) :roll: Geen antwoorden dus waar je wat aan hebt.



Zelf dan maar even denken waar mijn man blij van werd: Velgenboom voor zijn winterbandjes :lol: (en zo’n dingetje om het profiel te meten, oja en een hydraulische krik :mrgreen: )

Nieuwe sportkleding en sporttas (inmiddels al bijna een jaar verder, maar echt veel is het nog niet gebruikt. :roll: )

Nieuwe overhemden (maar die hij leuk vind zijn wel weer erg prijzig en niet te koop bij C&A :lol: )



oh, er wordt hier ook nog games ge-opperd :eh:



Een nieuw horloge heb ik ook nog weleens gedaan, maar een leuke is toch vaak redelijk prijzig.



Ik ben verder ook inspiratieloos.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

kleding kan juist wel leuk en niet met het idee van jouw kleren zijn niet mooi, maar gewoon je verdiend iets moois…

Hahaha, ik lees allemaal dingen die hij misschien wel leuk zou vinden maar jij niet wil.



Misschien toch maar in een pakje? Omdat hij niet naar mooie vrouwen mag kijken?



Ik zou hem geven wat hij wil en als dat een game is dan zou dat een game zijn. Als dat hem toch blij maakt.

ik heb hem net van zn World of Warcraft verslaving afgekregen, daar ga ik eerst toch echt even van genieten haha.



enne ja, hij mag uiteraard wel kijken naar de dames (dat doen wel wel eens samen hihi), maar niet in de vorm van stripteases e.d. dat gaat me wat tever.



hij leest dus niet, anders was een leuk klusblad wel wat geweest misschien maar ik vrees dat hij daar niet langer dan 5 minuten in zal bladeren.



misschien moet ik hem zaterdag maar meenemen naar de stad en wat leuke kleding door hem laten uitzoeken?

nee joh… jij moet dat uitzoeken… is toch veel leuker, anders is de verrassing eraf…

mijn man heb ik onlangs een hot-stone massage kado gegeven en ben zelf ook meteen gegaan :mrgreen:

was erg leuk,gewoon naast elkaar op tafel en heerlijk gemasseerd worden :thumbup:

ah dat klinkt ook lekker, maar waar laat ik mn kleine? (en mn buik haha) we zijn net verhuisd en ik ken nog niet veel mensen hier die ik mn dochter zou toevertrouwen, weet dus niet of ik wel een dagje uit kado zou willen doen, ondanks het vast goed ontvangen word.



ik ben zo bang dat als ik kleding uitzoek dat hij het dan niet mooi vind :oops:

Als hij graag klust (hij wil gereeedschap)…

Misschien is het een idee om iets tweedehands te kopen, bijvoorbeeld van Marktplaats?



… iets wat hij leuk vind en wat gerepareerd moet worden…



Ik weet niet hoe technisch hij is… maar een radiografisch vliegtuigje of autootje ofzo… als die niet helemaal oke is betaal je niet veel.

En aan hem de eer het te repareren met zijn nieuwe gereedschap :smiley:

En eenmaal gemaakt vinden de kinderen het ook weer leuk…



Ik zit ook maar te brainstormen… voor mijn manneke kom ik ook niet verder dan een ontbijtje op bed met een tekening van dochterlief hoor :oops:

zelf komt ie trouwens met:



‘koop je een leuk pakje voor jezelf en bezorg je mij een leuke nacht’ ( :wall: misschien als ik ooit weer in mn eigen maatje zit haha en zeker niet zwanger)



‘je kan een gamecard kopen voor World of Warcraft’… (in geen 987 jaar)

oops dubbel.



ja waarvan ik weet dat hij het graag wil hebben is mij gewoon te duur. hij wil graag een koppel slangen hebben in een mooi terrarium. dat is ook de enige voorwaarden dat die hier kwamen. in een goed, mooi en beveiligd terrarium. die kost al honderden euro’s en het type slang is ook al niet goedkoop. daar zal hij toch zelf voor moeten sparen ben ik bang.

en iets voor de dieren?



of een mooie fotoshoot van jullie allemaal (voor als de kleine geboren is)

Als hij gereedschap krijgt, kun jij hem een mooi ophang/opbergsysteem geven voor al dat moois. Dan houdt je het ook nog netjes en overzichtelijk :slight_smile:

t meest geslaagde kado wat ik Pat ooit gegeven heb

een half uur Ferrari rijden



hij vondt het hellemaal super !

maar jaah moet je man van houden



Fotoshoot van jullie met dikke buik,.ook leuk :thumbup:

Het meest geslaagde cadeau dat ik mijn hub ooit heb gegeven, waren jongleerballen.



:mrgreen:



Hij vond dat zo’n leuke kunst om het zelf te gaan leren.

Of je koopt een setje hotstones en een massage uitleg, en je geeft hem die massage zelf.



Misschien toch een mooi pakje? Wat is er mis met je zwangere lijf. Je ziet er vast prachtig uit!