Kado voor een kindje die 1 wordt

Wat is nu een echt leuk kado voor Quillan als die 1 word?

Hij is gek op muziek, dingen die bewegen en vrolijk gekleurd zijn.



Wie heeft een leuke tip



Gr Marielle :vlinder:

geen muziek maar is hier tot tenminste 3 jaar een succes geweest … een loopfietsje!(blokker heeft leuken en ook niet duur!)

little people!!! :mrgreen: lucas vond het helemaal geweldig allemaal… (met zijn eerste verjaardag, sinterklaas, kerst, de hele rataplan…)

bij de HEMA hebben ze simpele houten muziekspeeltjes. Tamboerijn, xylofoon, e.d. Kan met 1 jaar al prima en het is goede kwaliteit (en niet duur, ook mooi meegenomen).



Verder…hhhmmm…inderdaad een houten loopfietsje, maar die wordt bij ons nu pas echt gebruikt. Een zandbak gegarandeerd succes.

Je hebt ook van die nijntje kleden waar muziek uitkomt.



Succes ermee, en alvast gefeliciteerd.



groetjes Nienke

Hier is Smartville van V-tech een groot succes :thumbup: .

Rav kreeg het treinstation voor zijn 1e verjaardag.



Het is echt zijn favoriete speelgoed.

Er komt muziek uit, leuke kleuren en de beesten zijn leuk :thumbup: .



Hij kreeg ook spelend leren auto van Fisher Price. Is ook lange tijd een favoriet geweest :thumbup: .

Een houten loopfiets! Wordt hier nog dagelijks gebruikt vooral als ik ga stofzuigen :mrgreen:

hoiii



mijn dochter vond dat ding wat die ballen in de ronte draait van playscool helemaal tegek leuke kleurtjes en leuk muziekje.

verder wasen is eigenlijk nog steeds (ze is 4 inmiddels) little people een suc6 .



groetjess

  • Loopauto
  • Hobbelpaard
  • Blokkenkar
  • Driewieler met duwstang
  • Schommel
  • Zandbak
  • Glijbaantje
  • Baby V-Smile (spelcomputer voor 1-3 jaar)
  • Little People
  • Megabloks of Duplo
  • Smartville (van V-tech)
  • Eventueel nog boekjes, DVD’s, houten puzzels, een bal, etc.



    Ik vond het zelf niet zo moeilijk om een kado te verzinnen, ik vond het juist moeilijker om een keuze te maken… :lol:

Wij hebben gekocht:

  • een babywalker (zo;n schreeuwerig ding met veel lawaai en geluid :mrgreen: )
  • een kartonnen boekje (vindt ze helemaal geweldig)
  • een liedjesboek van VTech



    Voor de rest heeft nog niemand om een verlanglijstje gevraagd, dus ik neem aan dat iedereen er wel uit komt! :lol:

Een ballenbak/bad/tent :mrgreen: Mijn oppaskindjes begonnen die zo rond die leeftijd errug leuk te vinden. Ballen door de kamer gooien. Ze samen met mij weer ophalen en er terug in gooien.

Enne zo’n loopauto van disney. Daar zitten altijd veel geluidjes/muziekjes in/op. Je hebt ze met en zonder duwstang.

Amélie vind de muziekstoel van Fisher Price erg leuk en ballen vindt ze ook leuk.