Ik ben op zoek naar een leuk kado voor mijn ouders, die 2 a 3 dagen per week op Laura passen en altijd voor ons klaar staan.
Volgende maand is Laura jarig, en dan wil ik als kadootje voor hun verjaardag als opa en oma zeg maar, graag iets moois aan ze geven.
Iets in de categorie 100-150 euro.
Vorig jaar heb ik een tegoedbon gegeven voor een nachtje weg, en met kerst al een mooie fotosessie van Laura.
Oh ja, en ze hebben ook al zo’n beetje alle musicals gezien, dus dat valt eigenlijk ook af.
(ik ben namelijk nogal van de leuke uitjes en etentjes kado doen normaal gesproken)
En natuurlijk zijn het van die mensen die alles al hebben
Iemand goede tips?
Of voor degenen die ook oppasoma’s (/opa’s/tantes/…) hebben, ik ben wel benieuwd hoe jullie dat doen, geven jullie ook af en toe een kado, of op een andere manier een vergoeding of zo?
't Is niet dat ik het zie als een verplichting, maar ik wil toch wel graag tonen dat ik het heel erg waardeer wat ze allemaal voor ons doen.
Ik heb al een keer een bon van een tuinenspeciaalzaak gegeven aan mijn schoonouders en aan mijn ouders een keer een dinerbon…
En in November ga ik met mijn moeder en schoonmoeder naar Paul de Leeuw, ook als bedankje voor het oppassen…
Lekker een dagje met 3 meiden weg, en dan heb ik er zelf ook nog wat aan…
gr patricia
wij gaan elke herfstvakantie met mijn ouders een weekend of midweekje weg…omdat ze oppassen en gewoon altijd voor ons klaarstaan. En ik doe ze geen groter plezier dan dat ze MET hun kleinkinderen op vakantie gaan. Weekendje weg met z’n tweetjes vinden ze ook wel leuk, maar met de kids is toch een groter feest.
Het is wel wat duurder, maar we gaan zelf ook mee en het telt als vakantie. We hebben dit jaar ook weer een Landal huisje, dat kostte maar 300 euro voor een midweek (4 volwassenen-2 kids)…
-abbonement op een bad of bladeren?
-abbonement op een pretpark of dierentuin! (heeft laura er ook mooi wat aan)
Verder even inspiratieloos,maar kom wel weer als me meer te binnen schiet.
Ik lees mee, kan ook nog wel wat tips gebruiken
Ik probeer hier zo ongeveer 1x in het jaar een uitje te plannen, zo zijn we met zijn 5 en naar CATS geweest en daarvoor uit eten.
Misschien dat ik in het najaar met ze naar de dierentuin ga, dan kan Rick ook mee
Wat ik ook wel doe is zo af en toe een bos bloemen mee nemen als blijk van waardering, valt ook altijd goed in de smaak alleen is verder niets blijvends.
@uk_en_muk wrote:
Wat ik ook wel doe is zo af en toe een bos bloemen mee nemen als blijk van waardering, valt ook altijd goed in de smaak alleen is verder niets blijvends.
hier passen oma en opa`s denk ik eens in de maand op of om de maand,maar ik neem ook geregeld een bloemetje mee of doe wat boodschapjes voor ze,of gaan bakkie koffie met taart halen in de stand enz enz.
Tja, ik vind de persoonlijke agenda van de HEMA enorm leuk.
Niet in jouw prijsklasse, maar misschien erg leuk voor erbij
Je hebt een blad speciaal voor opa’s en oma’s hè? OOK heet het!
Idd een abonement op de OOK
dat dacht ik OOK gelijk :mrgreen:
Wij hebben ze tot nu toe met kleinigheidjes bedankt. Speciale tekeningen, bloemetje, lief kaartje of gedichtje. En soms met kaartjes voor het theater, een keertje mee uit eten of zoiets.
Ik heb mijn moeder toevallig van de week een gouden hangertje met Laurens zn naam erop gegeven voor aan haar ketting ( hm een beetje een kromme zin maar goed :roll: ).
@debbel wrote:
Ik heb mijn moeder toevallig van de week een gouden hangertje met Laurens zn naam erop gegeven voor aan haar ketting ( hm een beetje een kromme zin maar goed :roll: ).
Da’s ook leuk.
Je hebt ook van die fotobedels en zo. Ook voor dasspelden of manchetknopen trouwens.
Dank voor alle ideeen!
Ik ga eens zoeken naar mogelijkheden voor een dagje uit met zijn allen, misschien dat ik er dan echt een verrassingsdag van maak, dus dat ik vantevoren alleen doorgeef dat ze een bepaalde datum moeten vrijhouden, en de rest dan nog geheim houd (mijn moeder is altijd dol op verrassingen).
Een abonnement vind ik ook een leuk idee trouwens.