Kado kraamhulp

ja, ik kan me ook wel voorstellen dat het leuk is die kaartjes allemaal te bewaren, dat zou ik zelf ook wel doen denk ik.

Ik ben heel benieuwd, hopelijk hebben we dit keer geluk en een kraamhulp die goed bij ons past :smiley:

ik heb 2x een prenteboek gegeven met een persoonlijke tekst in het boek geschreven en alle 2 gebruiken ze heb nog steeds om Broertjes/zusjes van de baby voor te lezen en gaat het boek gewoon mee in de tas en is al vaak gebruikt

@Nienke123 wrote:

@Lune: Geen idee of ze eerlijk waren, maar de kraamhulpen die hier geweest zijn, zeiden een plakboek bij te houden met geboortekaartjes…en misschien ben ik naief, maar ik geloof dat wel. :wink:




vriendin van ons is kraamhulp en zij bewaart ze idd allemaal.

Ze was zelfs toen ze zwanger was van de eerste nog weer door het boek gegaan als naam inspiratie :lol:

Die van ons zei ook dat ze ze inplakte, wij hebben dus ook een geboortekaartje en foto gegeven, en bonbons.



Mijn oudtante was kraamverzorgster in de jaren 50-60-70. Ook zij bewaarde ze. Mijn moeder heeft die albums ooit gekregen, erg leuk om die oude geboortekaartjes te zien.

Wij hebben beide kraamhulpen een geboortekaartje gestuurd. De laatste ook nog wat foto’s gemaild van ons en de baby, die bewaarde ze in een plakboek. Aan de laatste hebben we ook een envelop met inhoud gegeven, die ze met de aenvelopjes die ze van andere ouders had gekregen ging gebruiken om een schilderij van te kopen. De stagiaire kreeg ook een enevlopje maar daar zat wel wat minder in.

kv is een vriendin van mij. en ze is zon typisch kruidenvrouwtje :mrgreen:

en gaat altijd sjoppen hier bij de ecobio winkel dus heb daar aloe vera lotion gekocht, vrienden thee en een fles mede. ze was erg verbaasd dat ze wat kreeg :slight_smile:



vond gewoon dat ik iets moest geven… maakte me niet uit wat maar gewoon het idee en omdat ze een vriendin van mij was en bij dit speciale intiem moment bij ons was, ze was ook bij de bevalling.