kado dilemma

Onze jongste zoon wordt in juni 3 jaar en onze oudste zoon wordt in augustus 5 jaar. Nu willen we voor hen graag een skelter kopen met een dubbel zitje, waar ze dus met z’n tweeen op kunnen rijden.

Omdat zo’n ding best prijzig is (ik geloof zo’n 200 euro) wilden we dat eigenlijk voor hun verjaardag doen. Maar ik zit te denken hoe we dat aan kunnen pakken…



Want als we het in Juni geven aan onze jongste, dan is het raar voor onze oudste om op zijn verjaardag niets te krijgen. Of we moeten dan een kleinigheidje doen voor onze oudste. Maar misschien denkt onze jongste wel dat de skelter dan van hem is, aangezien hij hem op zijn verjaardag heeft gekregen, terwijl het echt een kado is voor hen alletwee.



Of denken jullie dat we het los van de verjaardagen moeten geven? Dus alletwee op hun verjaardag een kadootje voor henzelf en dan als extra voor hen samen de skelter?



Graag tips :slight_smile:

Ik zou voor beide een klein kado voor hunzelf op de verjaardag kopen en dan die skelter extra.

En dan die skelter gewoon op een totaal andere dag geven dus of niet?

Ja, zo zou ik het ook doen.

Gewoon een klein cadeautje op hun vejaardag, en dan ergens daartussen de skelter.

Hebben ze er allebei plezier van, en geen gezeur over wie hem heeft gekregen. Dat zou hier namelijk absoluut gebeuren.

In juni je jongste een een klein cadeau geven, de skelter in juli voor hun samen en in augustus je oudste een klein cadeau geven.



Probleem opgelost :mrgreen:

Ik zou ieder kind een eigen kado geven, de mamutskelters zijn ool 2de hands te koop, wij hebben zo’n 2zitter op mp gekocht voor €60

Sluit ik me bij aan. Wij proberen dat soort dingen altijd met sinterklaas of kerst te geven, als gezamelijk kado, maar ja met buitenspeelgoed kan je daar niet op gaan wachten.

Bedankt voor de reacties. Ja ik denk dat we het zo maar gaan doen ja. RIjstekorrel, zo’n mammutskelter, kan een 3 of 5 jarige daar ook al op? Die zijn heel groot of niet?