kado 50ste verjaardag vader

ik zoek een leuk kado om te geven door mijn kinderen.

mijn vader is 50 geworden en we hebben al wat, maar ik wil de kids ook wat laten geven.

hij weet helemaal niks. hij heeft afgelopen zaterdag al een luchtje/douchgel gehad van schoonzus dus dat valt af.

Bier of wijn pakket of kaasplankje zat ik zelf al aan te denken maar dat koopt mn moeder al regelmatig voor hem dus eigenlijk wil ik wat anders.

vind het echt moeilijk voor iemand die nooit een kado weet :slight_smile:

Ik heb mijn dochters een shirt aangedaan met Jinte :inlove: oma en Fenne :inlove: oma. Mijn moeder vond het een geweldig kado! :smiley:

Eigenlijk heel standaard: een foto.

Toen mijn vader 50 werd hebben we als kinderen toen nog 1 kleinkind een fotosessie gedaan bij een fotograaf, de leukste besteld en die in een lijst aan hem gegeven. Op zijn werk heeft hij een eigen kantoor, en die foto staat nog steeds op zijn bureau. Het kan natuurlijk veel goedkoper door zelf een leuke foto te maken en af te laten drukken.

foto hebben we al, vond hij ook erg leuk. Mijn ouders hadden vorige week hun huwelijksjubileum en dat was ons kado toen.

Vind een shirt erg leuk, maar wil echt wat tastbaars geven eigenlijk…

de oudste heeft op school wat gemaakt, wil de tweede ook nog wat laten maken, maar iets erbij vind ik toch wel leuk.

Een gewoon fotoalbum,

en met foto’s erin van alleen opa en oma en de kids,

van geboorte tot nu, en met eigen geschreven teksten…

Ik heb dus de foto’s allemaal extra laten inscannen/afdrukken,

en met een pen leuke verhaaltjes erin gezet, puur over opa en oma…

Ik heb mijn vader eens een digitaal fotolijstje gegeven. Die hij volgens mij niet eens gebruikt dus misschien toch niet zo’n goed idee 8)

De kinderen zelf een canvas laten schilderen? :slight_smile:

@lydia wrote:

Ik heb mijn vader eens een digitaal fotolijstje gegeven. Die hij volgens mij niet eens gebruikt dus misschien toch niet zo’n goed idee 8)

haha hier was het wel een goede zet vorig jaar. Heeft hij dus ook al :x Wil dit keer dus iets zonder foto :wink:

Wordt denk toch knutselen ofzo. Ga vanavond nog even in een kado shop kijken, misschien krijg ik opeens inspiratie :lol:

Miss. een leuke binnen-buitenplant ?

En dat daar de kinderen iets mee kunnen doen…

de plant een samenstelling van de namen geven,

of iets met leuke briefjes erop ?

Of een bloempot laten beschilderen ?

Ik heb voor mijn vader een keer een keukentrap laten beschilderen door zoonlief, en daar aan allemaal kleine kadootjes…

Kadootjes zijn weg, maar de trap wordt nog steeds gebuikt :thumbup:

Ballonvaart over de stad waar die is opgegroeit…

Diner bon?

Een foto sessie laten maken van opa met zijn kleinkinderen?

Wat is zijn hobby?

*een weekendje weg geven samen met je moeder.

• een musical of een ander avondje uit.
  • ontbijtservice op die dag zelf
  • bioscoopbonnen

Dames,

we hebben sinds kort een algemeen cadeautjestopic.

Graag in dat topic verder met de cadeau ideetjes dan kan Noekie ze ook aan de lijst in de openingspost toevoegen :slight_smile: