Kado 30 jarig huwelijk ouders...

Onze ouders zijn binnenkort 30 jaar getrouwd. We zijn aan het brainstormen over een kado. Er wordt dan al een foto gemaakt en we gaan uit eten. Ze gaan korte tijd daarna al met het vliegtuig een weekje weg…dus tja, wat blijft er over? We hebben geen idee. Wie wel?

-een kofferset?

-een weekendje weg in het najaar?

-wooncheque?

Toevallig waren mijn ouders ook 30 jaar getrouwd afgelopen jaar en wij hebben ze een stedentrip naar Londen cadeau gedaan… Vier dagen en 3 nachten in een hotel. Ze vonden het geweldig. Misschien iets voor jullie??

Ook al zeg je dat ze kort daarna met het vliegtuig weg gaan, dan boek je het voor september ofzo??

Goed, was wel prijzig maar wij konden het met zijn vieren delen.

eh even denken… dat is voor mijn ouders alweer bijna 10 jaar terug, toen was ik net klaar met studeren… ik denk dat het alleen een bloemetje was :lol:

Dit jaar zijn ze 40 jaar getrouwd (waaaatttt al zo lang, m’n moeder is vandaag 60 geworden :o ) en ik weet eigenlijk niet… bij ons in de familie wordt er eigenlijk weinig tot niks aan gedaan… ja door de getrouwden onderling, maar verder keer een kaartje of een gewone felicitatie.

Maar ik heb in elk geval nog 8 maand om er over na te denken voor het 40 jarig jubileum van mijn ouders (bedankt voor dit topic :mrgreen: )

Mijn schoonouders hebben een enorme boom in hun zijtuin staan, daar willen ze al een tijdje graag een ronde bank omheen. Zoiets zou mij nu leuk lijken voor een zoveel jarig huwelijk.

Hebben je ouders niet zoiets dat ze al lang graag zouden willen, maar wat te duur is om zelf zomaar eens te kopen?

Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd dit ajar en ik kwam er ook niet helemaal uit. Ze zijn gek van engeland dat wel, maar de financiele toestand van mijn familie liet het nou niet meteen toe ze die kant weer eens op te sturen.

Na veel zoeken en denken krijgen ze van ons een dag vermaak in hun thema, namelijk een high tea met aansluitend een musical van marry poppins.

[/i]

ik heb bij het 40-jarig huwelijk van onze ouders veel oude babyfoto’s van mij en mijn 2 broers ingescand en als album al laten drukken (tekstjes erbij enzo). Mijn ouders hebben voor ons altijd voor ieder een fotoboek bijgehouden behalve voor zichzelf. Zij hadden dus geen foto’s van vroeger meer van ons. We hebben het hele verhaal tot het “heden” aangevuld met de kleinkinderen enzo.

wij hebben mijn ouders een nachtje weg gegeven

vonden ze ondanks dat ze al een paar keer weggaan deze

periode nog steeds erg leuk!

Misschien doe je hier nog inspiratie op:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=83277

Wij hebben mijn ouders met hun 40 jarig huwelijk een ballonvaart kado gedaan. Wel prijzig, maar als je het met meer doet goed te betalen.

En ze vonden het geweldig!

(bon is meestal een jaar geldig, dus dan kunnen ze zelf bepalen wanneer ze willen).

Veel plezier met de voorbereidingen!