Kaartje aan traktatie

Ons meisje neemt morgen afscheid op de crèche, maar ik heb nog een klein rijmpje(=2 regels) nodig, om op het kaartje te schrijven. Ze trakteert o.a. bellenblaas…



Wie kan me helpen?

Ik wil niet te hoog van de toren blazen, maar ik ga naar school!

Tim kreeg vanmorgen op school een knijper met daarop een kaartje gelijmd, ik knijp er tussenuit.

Een vrolijk gekleurd kaartje met foto erbij. Zo schattig en die knijper kneep het zakje met geschenkjes dicht!

@sensje wrote:

Ik wil niet te hoog van de toren blazen, maar ik ga naar school!




hahah dies leuk :inlove:

Ik had bij Laura - niet zo heel origineel - het volgende:

Ik word vier, dus ik neem afscheid hier.

chayenne neemt morgen afscheid op de peuterspeelzaal.( tevens verjaardag tractatie)

daarvoor heb ik tractaties gemaakt met eraan een handje aan de ene kant staat Chayenne 4 jaar en aan de andere kant het is tijd om naar de basisschool te gaan…

@kaboutertje wrote:

Tim kreeg vanmorgen op school een knijper met daarop een kaartje gelijmd, ik knijp er tussenuit.

Een vrolijk gekleurd kaartje met foto erbij. Zo schattig en die knijper kneep het zakje met geschenkjes dicht!




die ga ik onthouden voor als sophie afscheid neemt op het kdv in januari!

Sarah kreeg pas: ik pak mijn rugzak en zeg dag, omdat ik naar de basisschool mag.

En dan een uitgeknipte rugzak met een rolletje snoep en een leuk knijpertje met beestje erop.

Deze gaat op een pakje knijpfruit en wordt nog versierd met lintjes, ballon ed.

En hoe was het afscheid??



Ik ben vast saai: gewoon zijn naam en 4 jaar er op geschreven. Alleen dan niet op een kaartje maar op een kerstbal.



Natas

Ik had knapzakjes gemaakt… Met een kaartje er aan “Van peuter naar kleuter… Ik trek verder naar de basisschool!”

sophie gaat in januari voor het laatst, en wij moen dus alleen maar iets zelf maken. het mag niet gekocht worden of eetbaars zijn aangezien het kdv voor een traktatie zorgt (ivm de grote hoeveelheid snoep die er soms getrakteerd werdt)

ik wilde dus eigenlijk een foto doen met een knijper, maar dan wordt de foto helemaal plat geknijpt dus vind ik ook niet zo leuk.



iemand anders een leuk idee??