Kaart voor vriendin

Ik wil graag een kaart schrijven voor een vriendin… Maar ik krijg het niet in mooie woorden/zinnen op papier. Wil graag dat het uit mijn hart komt in plaats van mn verstand en dan ook nog met mooie zinnen… Wil me niet lukken…

Wat zouden jullie schrijven? En hoe?

Ik wil graag dat ze weet hoe ik blij ik ben dat ik haar een paar jaar geleden heb leren kennen en hoe blij ik ben met onze vriendschap… Hoe zeer ik dat waardeer. En dat ik blij ben dat onze mannen ook goed met elkaar kunnen… Dat ik onze afspraken en gezelligheid zo leuk vind, en haar spontaniteit en eerlijkheid… En dat ik zo trots op dr ben omdat ze op jonge leeftijd al een totale nieuwe kuntheup heeft gekregen en daarvoor 7 weken moest verblijven in Duitsland… En… En… En… Maar ja. .Zoals het hier nu staat krijg ik het wel uit mn hoofd, maar niet mooi op papier…

Iemand die me hulp kan bieden?

Je kunt het toch zo opschrijven, zoals je het hier doet? Wat moet er mooier aan gemaakt worden?! :think:

Ik zou schrijven hoe jij je vriendschap beleefd.

Met gedichtjes, wat ik erg leuk vind om te schrijven,

kom je niet altijd ver, juist omdat je in dit geval, het dan door een ander

laat doen. Je moet juist opschrijven wat bij jou op komt, hoe jij trots op haar bent, of juist gigantisch om haar geeft.

Laatst heb ik een berichtje gestuurd naar mijn beste vriend (woont in Spanje.)

‘’ Onze vriendschap kent 2100km afstand, we kennen elkaars dromen, elkaars gedachten, misschien ken jij mij soms beter dan ik mijzelf ken.

2100km is op afstand ver, maar in mijn hart heel dichtbij.

Ik vind je bijzonder, omdat we al 12 jaar bevriend zijn, omdat jij, gewoon jij bent, met je rare trekjes, en grappige uitspraken, met je woorden en daden, ben jij gewoon jij, en de beste vriend voor mij. Bedankt voor alles! ‘’