Lienke krijgt een nintendo dsi. Nu zijn we op zoek naar een kaart waar we zelf spellen op kunnen zetten. (dacht R4???)
Weet iemand misschien een adres waar we dit kunnen bestellen of heeft iemand hier er nog eentje over die hem wil verkopen?
Hoor het graag
op marktplaats worden die wel aangeboden
even kijken en vergelijken
@hedwich wrote:
op marktplaats worden die wel aangeboden
even kijken en vergelijken
Oke, maar dan moet ik wel zeker weten of het om een R4 kaart gaat of dat ik iets anders moet hebben.
volgens mij kan je die kaarten ook bij een speelgoedwinkel, dixons of zo kopen en hun kunnen je ook vertellen wat voor kaart je moet hebben.
helaas… ze zijn verboden, dus worden niet zomaar verkocht. In Duitsland zijn ze nog wel te koop, dus er zijn wel wat webwinkels die ze vanuit Duitsland verzenden.
Bijkomend nadeel is dat het downloaden van spellen op een R4 steeds lastiger word. Wij zijn er maar mee opgehouden…
Nu gebruiken we game mania om 2e hands spellen te kopen en zelf ook in te ruilen waar ze niet meer mee spelen.
Ik had afgelopen zondag online een R4 kaartje besteld voor de DS van mijn dochter voor 24,50 euro. Kreeg hem donderdag binnen :thumbup:
Als je de link wil PB me dan maar!
Heb er eentje besteld via marktplaats bij een particulier die ze aanbood.
heb een kaart besteld en daar staan dan ook meteen 180 spellen op en krijg er een dvd bij met 325 spellen. Ben benieuwd. Kreeg vandaag een mailtje dat het verstuurd is.
Ik had ook een r4 kaartje met spelletjes erop het nadeel was alleen dat hij met geen mogelijkheid het deed in mijn dsi, alles geprobeerd als hij erin zat bleef hij maar zeggen dat er geen kaart inzat.
Dit deed hij ook met 2 orginele spelletjes van Cars dus wij testen het nou liever eerst in de winkel voordat ik weer eens zoiets bestel.
@marielle wrote:
Ik had ook een r4 kaartje met spelletjes erop het nadeel was alleen dat hij met geen mogelijkheid het deed in mijn dsi, alles geprobeerd als hij erin zat bleef hij maar zeggen dat er geen kaart inzat.
Dit deed hij ook met 2 orginele spelletjes van Cars dus wij testen het nou liever eerst in de winkel voordat ik weer eens zoiets bestel.
Voor dsi heb je een R4i nodig.
Ik heb de kaart binnengekregen en hij doet het :dance: . Staan al meteen 187 populaire spellen op en nog een dvd erbij met 325 spellen.
Kostte 35 euro :mrgreen: .
ok heb je ook een linkje in een pbtje voor mij?
Vind het dan wel raar dat de orginele spelletjes van cars het ook niet deden.
@Renate_Sch wrote:
@marielle wrote:Ik had ook een r4 kaartje met spelletjes erop het nadeel was alleen dat hij met geen mogelijkheid het deed in mijn dsi, alles geprobeerd als hij erin zat bleef hij maar zeggen dat er geen kaart inzat.
Voor dsi heb je een R4i nodig.
Ik heb de kaart binnengekregen en hij doet het :dance: . Staan al meteen 187 populaire spellen op en nog een dvd erbij met 325 spellen.
Kostte 35 euro :mrgreen: .
heb je voor mij een linkje??
Jullie hebben pb