kaakholteontsteking of iets anders??

Hallo!

Even een medisch vraagje, misschien dat iemand dit herkend?

Ik heb sinds 3 dagen ontzettend veel pijn aan mijn bovenkaak rechts. De pijn straalt uit naar mijn oor en oog en ik heb ook erge hoofdpijn rechts. Wat zou dit kunnen zijn? Zou dit een kaakholteontsteking kunnen zijn? Overal lees ik dat dat samen gaat met verkoudheid maar daar heb ik absoluut geen last van!

Ik heb een afspraak gemaakt met de HA maar kan pas morgen terecht. Ik vroeg mij af of iemand dit ook weleens heeft gehad en of ik er misschien al iets tegen kan doen?

Ik ben hoogzwanger en wil dus niet teveel pijnstillers slikken. Bovendien helpen ze niet.

Ik heb er echt ontzettend veel pijn aan. Vooral 's avonds.

Mag je als zwangere ook antibiotica gebruiken?

Alvast bedankt!

ik had dezelfde symptomen vorig jaar en het was mijn kies die flink ontstoken was :shock: …dacht ook aan kaakholteonsteking ed…heb ab gehad toen en daarna is ie getrokken en ineens was de fijn weg…wat was dat fijn zeg…!!!

heb je geen last van je tanden/kiezen toevallig? bij mij was er ooit zonder dat ik dit wist een keer een stukje afgebroken en dit was nu gaan opspelen en ontsteken

sterkte ermee…ik hoop dat het zo weer over gaat…weet niet of je als zwangere AB mag eigenlijk :think:

Ik heb een beetje last van mijn tandvlees, niet van mijn tanden. Het bloed wel snel. Ik dacht daarom eerst aan een tandvleesontsteking maar overal waar ik zoek op internet staan niet deze klachten.

Een tijdje terug had ik ook erg last van verkoudheid met een hele nare vastzittende hoest. Daarbij begon mijn tandvlees bij de linkerbovenkaak erg te jeuken.Daarna trok het naar boven en begon mijn jukbeen erg pijn te doen en soms ook mijn oogkas. Ik kon er s nachts niet van slapen dan nam ik een half paracetamolletje. Na twee dagen werd het gelukkig minder. Op internet vond ik iets over een bijholteontsteking. Ikndenk dat dat het geweest is. Ik ben ook overigens in de 8e maand zwanger.

het kan ook nog een ontsteking van je kaakgewricht zijn. Ik heb dit jaar beide al gehad. Kaakholte en kaakgewricht. Symptomen lijken erg op elkaar. Je ha weet het morgen vast wel te vertellen. Helaas is daar niet veel voor behalve paracetamol…

Dag dames, daar ben ik weer!

Omdat ik het niet meer uithield mocht ik gelukkig vanmorgen nog bij de HA terecht.

Ik heb last van een ontstoken zenuw. Waar precies is niet duidelijk maar dat betekent dus wel dat de hele rechterhelft van mijn gezicht er zeer van doet. Ik heb geen medicijnen gekregen, dit doen ze bij zwangere vrouwen alleen in het alleruiterste geval. Ik moet het dus gewoon uitzitten en er continue een natte doek tegenaan houden.

Verder heb ik echt teveel gedaan de afgelopen dagen en wordt het tijd dat ik eens leer relaxen. Vandaag doe ik dus helemaal niks meer. Ik heb net gelukkig al even kunnen slapen en ik ga zo een boek lezen.

ik had pas een wortelontsteking, dat straalde ook door mijn hele hoofd door, ik had er zelfs oorpijn van, dus mss. een bezoekje tandarts als de huisarts niets kan vinden.