K3 receptjes

Maak jij ze wel eens na?



Tijdens het programma van K3 komt er ook een onderdeel koken, dan maken Kristel en Josje iets lekkers voor Karen,… het zijn altijd erg leuke dingetjes die je met gewoon gezond voedsel kan doen om het interessant te maken.



Ik vind het soms best leuke ideetjes en ben voornemens om binnenkort griezelsoep met spinnetjes te maken,…



Doen jullie dat ook wel eens? iets maken met of zonder de kinderen wat de dames van K3 hebben verzonnen?

Ik heb de griezel tomatensoep pas gemaakt en het was een groot succes. Mijn jongens aten toen wel soep :wink: dus ik ga binnenkort maar eens andere soep proberen met die spinnen erin.

Mijn balletjes waren alleen wel erg groot, het waren mega spinnen :mrgreen:

Weet je wat mij ook zo leuk lijkt,… groente frietjes,… lekkere frietjes van gezonde dingen. Komkommertjes enz,…



Dat ga ik ook eens proberen denk ik!

Als je ze frituurt zijn ze spontaan niet gezond meer hoor :lol:



Ik ken het programma niet, maar wilde als tip geven dat groentechips dan beter is (uit de oven). :smiley:

@Lune wrote:

Als je ze frituurt zijn ze spontaan niet gezond meer hoor :lol:



Ik ken het programma niet, maar wilde als tip geven dat groentechips dan beter is (uit de oven). :smiley:




klinkt eigenlijk ook wel heel leuk! heb je een recept?



K3 deed het rauw :wink:

Kan je die recepten ook ergens nalezen? Ik moet nl. altijd werken als

ze dat uitzenden :slight_smile:

@Brigitte wrote:

Kan je die recepten ook ergens nalezen? Ik moet nl. altijd werken als

ze dat uitzenden :slight_smile:




moet je even googlen op de wereld van k3 :slight_smile:



Vind dat ze ook leuke knutsel en teken filmpjes hebben :slight_smile:

op de site van vtm kzoom.be kun je het dacht ik allemaal na lezen

@kaboutertje wrote:

@Lune wrote:
Als je ze frituurt zijn ze spontaan niet gezond meer hoor :lol:



Ik ken het programma niet, maar wilde als tip geven dat groentechips dan beter is (uit de oven). :smiley:




klinkt eigenlijk ook wel heel leuk! heb je een recept?



K3 deed het rauw :wink:




ah rauw is wel beter ja :lol:



Ik snij gewoon verschillende groentes in dunne plakjes, bijv courgette, aubergine, wortel, maar ook appel ofzo. Dun bestrijken met wat olie en eventjes ind e oven. Tis een beetje goochelen, soms krijg ik ze niet goed knapperig, maar weet iig dat je ze een beetje droog moet deppen voor besmeren met olie.