Wij gaan morgen naar k3 in Plopsa de Panne :dance: :dance:
Gaan er nog meer heen van hier??? Gelukkig zit het weer mee een keer
Het is nu dit weekend en volgende weekend ook nog… :thumbup:
Zal natuurlijk wel druk worden, maar ik dacht kan altijd even vragen
Het is een beeeeeetje niet in de buurt , dus nee wij gaan niet!
Maar heeeeel veel plezier! En volgens mij hebben jullie de primeur van hun nieuwe single, Eyo! 8) :dance:
Ohhh super leuk! Wij zijn 2 weken geleden geweest met de tros. Alleen was het zo druk dat wij van K3 niks konden zien. Maar het park op zich is al geweldig!!!
Heel veel plezier…
Wij zouden ook gaan maar omdat de auto er de brui aan heeft gegeven kunnen we niet
Dus als er hier nog iemand belang heeft bij 3 kaarten voor volwassenen (€15,- p.st.) en 1 voor een kindje tot 1 meter (€8,-) dan stuur maar ff een pb.
Ik baal echt want het s het leukste park waar ik ooit geweest ben, ach volgend jaar weer een kans
Rivella, wat jammer zeg…Hadden jullie voor volgend weekend gereserveerd?
Maar was echt super leuk…Helaas kwam K3 pas om 17 uur , veel kindjes waren dan al heel moe natuurlijk…Maar Keano heeft genoten (was ineens weer klaarwakker toen ie K3 zag natuurlijk) en hun nieuwe singel Eyo is ook een geweldig nr…
Terugreis was ook een drama :thumbdown: 1 uur en 3 kwartier file in totaal… :shock: Totaal 12 uur in de auto gezeten zaterdag en zondag :roll: Maar goed, we hebben een leuke dag gehad en het park is idd ge-wel-dig ! :dance: :dance:
En ze kunnen daar zo leuk sminken…zal later ff foto’s doen nog :thumbup: