Jurkjes....

Wie heeft dit ook met zijn/haar meisje:



Zie ik in de winkel van die ontzettend schattige jurkjes hangen, dus vol goede moed koop ik er eentje. En dan doe ik hem bij Vera aan. En wat denk je?

Ik vind jurkjes dus helemaal niet staan bij Vera. En waarom? Omdat ze KAAL is! :mrgreen:

Het Jurkje is schattig, en Vera is schattig, maar op een of andere manier gaat het gewoon niet samen…

Die wijd uitlopende broekjes met een lief t-shirtje erop vind ik veel leuker staan bij haar (hehehe ik bedoel ‘bij geen haar’ :mrgreen: ).

:lol: :lol: :lol:

En wat als je nou een jurkje koopt met een bijpassend mutsje of petje? Saba heeft behoorlijk wat punkhaar, maar ik heb voor haar een spijkerjurkje met rood shirtje eronder en een bijpassend rood mutsje wat énorm meisjesachtig staat…?!

@Fannie wrote:

:lol: :lol: :lol:

En wat als je nou een jurkje koopt met een bijpassend mutsje of petje? Saba heeft behoorlijk wat punkhaar, maar ik heb voor haar een spijkerjurkje met rood shirtje eronder en een bijpassend rood mutsje wat énorm meisjesachtig staat…?!




Hee da’s een idee! Hehehe, heb ik weer een reden om te gaan winkelen! Bedankt! :wink:

hahaha Jildau heeft ook niet zo veel haar , maar ik heb haar wel eens een jurkje aan hoor , vind het zooooooooooo lief!!!



en het grappige is…toen ik nog zwanger was toen heb ik wel gezegd…als we een meisje mogen krijgen dan krijgt ze geen jurkje aan hoor :snooty: , en ze heeft er nu al 3 :oops:



en het staat haar zo lief :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Monique wrote:



en het grappige is…toen ik nog zwanger was toen heb ik wel gezegd…als we een meisje mogen krijgen dan krijgt ze geen jurkje aan hoor :snooty: , en ze heeft er nu al 3 :oops:


Hahaha dat heb ik ook gezegd en nu...
Haha ik heb al een paar jurkjes die haar helemaal geweldig staan :inlove:

Jahahaha… ik zei ook, mijn kleine meid krijgt alleen maar stoere broeken aan… niet dus :oops: . Veel roze (oké, niet dat babyroze, maar een beetje stoer fuchsia), jurkjes en maillots in alle kleuren van de regenboog, hahaha. Lissie, had je het al geprobeerd met een mutsje?

Roze ok, maar jurkjes? Daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Ik heb ze ook niet, maar misschien als ze straks kan zitten, dat ik dan eens eentje probeer met zo’n maillootje (weet nooit hoe je het schrijft) eronder.

hahahaha…ik heb 3 meiden en was mezelf verloren aan jurkjes en maillots…schattig toch!!! En een mutsje is een leuk id zeg!!



Groetjes