Dag meiden,
Ik ben zoek naar leuke jurkjes voor de winter mag korte mouw of lange mouw zijn.
Mt 74/80 of 80 voor Lotte
Mt 110/116 of 116 voor Merel
Heb je nog iets wat dochter helaas niet meer past zie ik graag een fotootje met een prijs natuurlijk erbij.
Ook ben ik op zoek naar dunne wintertruien
mt 116 voor Merel
Alvast bedankt!
Groetjes Evelien
Luc en Stan zaten vorig jaar in maat 98/104 dus ik heb wel het een en ander liggen. Ik moet kleding met lange mouwen nog op de foto zetten, maar ik denk wel dat ik vanmiddag na werktijd even tijd heb.
:mrgreen: Leuk, doe rustig aan :liar: de winter is nog niet (echt) begonnen, maar leuk dat je reageert.
Ik wacht het af
Ik ben nog aan het uitzoeken maar heb deze sowieso evt.
En deze… Trui is mt 98-104 van de H&M, overhemd is van pointer mt 92 maar valt meer als 98. Mogen apart weg evt.
:inlove: Leuk Amaya dank je, ik heb wel intresse in de twee truien met V-halsje.
Pb je me even wat je voor zou willen hebben?
:-*
Sorry, donderdag en vrijdag druk geweest met werken en zaterdag zijn we bij mijn ouders geweest. Morgen neem ik even wat foto’s en zal ze dan morgenavond plaatsen.
@sassie1980 wrote:
Sorry, donderdag en vrijdag druk geweest met werken en zaterdag zijn we bij mijn ouders geweest. Morgen neem ik even wat foto’s en zal ze dan morgenavond plaatsen.
Goed hoor meis, rustig aan :mrgreen:
Maat 98
Maat 98/104
:inlove: ik vind de groene en blauwe van de hema wel erug leuk! :inlove:
:mrgreen: Thx meiden voor Jorre heb ik nu genoeg! :-*
Ben benieuwd of er nog leuke jurkjes te voorschijn komen als de kasten opgeruimd worden voor aankomende winter :inlove:
Hoi F’lien,
heb net e.e.a. in een winkeltje gezet hier…misschien zit er iets voor jou bij?
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=102657
Groetjes,
Nannie
Hoi Evelien,
ik heb nog een aantal jurkjes in de aanbieding.
Misschien zit er iets voor je bij
groetjes, Sandra
@Sandra12 wrote:
Hoi Evelien,
ik heb nog een aantal jurkjes in de aanbieding.
Misschien zit er iets voor je bij
groetjes, Sandra
THX!! :inlove:
Wat zijn de prijsjes van de jurkjes?
Met name de eerste en laatste :inlove:
@nannietje wrote:
Hoi F’lien,
heb net e.e.a. in een winkeltje gezet hier…misschien zit er iets voor jou bij?
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=102657
Groetjes,
Nannie
Ik ga kijken, thx :-*
Je hebt pb!
groetjes, Sandra
ben ja al voorzien, een vriendin heeft nog een klein stapeltje 74/80 liggen, maar geen jurkjes.
@jen wrote:
ben ja al voorzien, een vriendin heeft nog een klein stapeltje 74/80 liggen, maar geen jurkjes.
Dank je wel, maar ben echt op zoek naar jurkjes, vind ik lekker voor de winter maillotje eronder en romper lange mouw, kan ze lekker in spelen en kruipen
Bedankt voor je berichtje! :-*