Jurkje 1e verjaardag

Hoi meiden,

Ik ben aan het rondkijken voor een leuk jurkje voor de eerste verjaardag van mijn poppetje! Welk jurkje had jullie kindje aan?

Je bent er mooi op tijd bij Flier!



Ik ga hier pas over een tijdje kijken, is altijd wel wat leuks te vinden op internet of in de winkels, of wil je echt iets heel speciaals ofzo?

Emma had een jottumpakje aan :inlove: Ik zal eens kijken voor een fotootje .

Debbel, leuk! Klinkt goed, ben benieuwd!



Mars, haha ja he, nee zoek niet echt iets speciaals, gewoon iets leuks, schattigs. Vind het erg leuk om rond te kijken, dus vandaar, koop nog niets, even afwachten wat voor maat ze dan zit. Zit nu in 74/80.

Mijn dcohter droeg een jurkje van de kerstcollectie van Mexx, heel schattig. Daarna ook weleens jottum gehad.



Doet me er aan denken voor ons kleintje te gaan speuren naar iets leuks, over anderhalve week wordt hij alweer 1!

Jongetjes vind ik dat toch lastiger voor, ik hou niet van overhemdjes en andere dingen zijn al gauw niet echt feestelijk.

zoek eens op bonnie jean op internet, de meest schattige jurkjes die je je maar kan voorstellen tegen een redelijke prijs!

Indy in Jottum :inlove:

Thx!



Waaauuwww wat ziet Indy er mooi uit. :inlove: Staat haar zooooo mooi!!!

Chantal, is het vestje ook van Jottum? Die vind ik ook heel mooi, helemaal mijn smaak!

Ja vestje & jurkje waren allebei van Jottum :inlove:

Ik blijf even volgen, ook wij zoeken iets leuks en speciaals voor dochterlief haar eerste verjaardag! Maar voorlopig hebben we nog een maandje of 3!

Een zelfgemaakt jurkje, voorkant grijs met witte bloemetjes en aan de achterkant een hele rij stroken in allerlei andere soorten grijs/witte stof. Kostte 5 euro :mrgreen: en stond zo lief, al vind ik haar niet helemaal het meisje voor zo’n jurk, een spijkerbroek staat haar beter :wink:

Haha zo herkenbaar! Hier echt totaal geen jurken kind, tuniek met legging staat wel leuk, een rokje gaat ook nog maar jurkjes draag ze bijna niet. Terwijl we een heleboel jurkjes hebben (tweedehands) maar die draag ze bijna nooit

Hier was het een lief shirtje met een bijpassend rokje!

Eerste verjaardag was het gewone luchtige kleding omdat het zo warm was toen…

Maar afgelopen verjaardag (2de) had ze dit aan… Wat zag ze er prachtig uit :inlove:

hier een strokenrokje met zalmkleurige bolero en een wit rompertje met satijnen biesje langs de hals. Een legging eronder met eveneens satijnen strikjes op de kuitjes :inlove:



En op haar 1e verjaardag had ze een capri legging aan met een minirokje van name it en een super schattig blousje met korte mouw.



Ik houd niet zo van jurkjes :shifty:

Niks bijzonders eigenlijk :oops: .



Ben niet zo van speciale kleding.

1e verjaardag had Elise een jottum jurkje aan, 2e verjaardag een mooie prinsessen verkleedjurk van de efteling. 3e en 4e verjaardag niet echt iets superspeciaals, wel allemaal jurkjes want in tegenstelling tot cell ben ik juist verzot op jurkjes :inlove:

Nou… eigenlijk zeg ik het verkeerd want Niek haar kast hangt vol met jurken en jurkjes en zelf draag ik ze ook graag.



Maar bij Suus “staat” het op de 1 of andere manier niet… ziet er truttig uit… :mrgreen: Ze is een echte “suus” de ondeugd straalt uit d’r ogen en in een jurkje ziet ze er gewoon stom uit… als een cowgirl in een galajurk… dat effect. :lol:

Haha ik snap het! Ik ben ook gek op jurkjes, alleen dan niet zo bij mezelf, naar mn meisje staat het heel lief, en ik vind bij een gelegenheid als verjaardag een jurkje bij een kind ook gewoon heel leuk!

Voor de rest draagt ze op zich niet zo veel jurkjes, wel rokjes (spijkerrokjes en ik ben gek op strokenrokjes :inlove: ) met maillot je of een spijkerrokje met legging eronder :inlove: