Junior songfestival

Ik zit met veel plezier het junior songfestival te kijken :mrgreen:

Onze Ralf doet het zo ontzettend GOED, hij heeft de eerste 12 punten al binnen.

Het zijn zingende kinderen, zo knap, en ik zit ook echt te genieten :mrgreen:

Zitten er nog meer te kijken?

Ik zit niet te kijken,maar heeft NL niet al eerder gewonnen/hoog gescoord bij het junior??? Misschien iets om mee te nemen naar de gewone songfestivals…hihi…

nee normaal doen we het niet zo goed als nu, we staan nu net 3e, daarvoor steeds eerste, ze zijn nu punten aan het geven hahaha

net zo spannend als bij het eurovisie songfestifal :wink: Nou van mij mag hij heen hoor! :thumbup:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WE HEBBEN GEWONNEN!!! NOG NOOIT IS DAT EERDER GEBEURD MAAR WE HEBBEN GEWONNEN!!! yes!

go ralf! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jippie!!! :mrgreen:

vind het ook echt een lekker nummertje! goed gedaan nederland!

[/spoiler]wat ik dan wel raar vind, is dat we hier met een ned. nummer het zo goed doen en bij het echte songfestival gaan we allemaal buitenlands zingen…

Ja id, hahaha Nou Hij mag van mij heen voor Nederland, tot nu toe doen we het niet zo goed :wink:

Mogen we eigenlijk wel meedoen met het eurovisie??? :think: volgens mij niet eens hahaha.

http://www.youtube.com/watch?v=uYE8NUX887I

Leuk!

Hier met de kinderen zitten kijken. het leukste waren hun gezichten bij de puntenverdeling! :mrgreen:

leuk nummer :thumbup:

Nou weten we dat ook weer, hoe dat voelt om eens te winnen :wink:

IK vond het een heerlijk gevoel!

Hij zal nu wel de tv gaan domineren de komende dagen, boulevard, carlo en Irene etc.

Lasse had het nummer ooit eens gezien op tv en die vond het gelijk erg leuk en was nogal onder de indruk van Ralf :mrgreen:

Sindsdien liepen wij hier af en toe wel van clickerdieclack :mrgreen:

Grappig dat hij gewonnen heeft.

Dit vind ik wel een mooi nummer…

Mooie tekst…

jaa leuk voor hem!!!

moet zeggen dat ik ook even het ons nederland gevoel kreeg

was helemaal blij

Ja super!

En dat liedje zit al zeker een week in mn hoofd!

Knap gedaan hoor :thumbup: :dance: !!!

he he, eindelijk eens een keer weer gewonnen… top voor ralf!!!

mijn jongste zingt het ook al mee hoor, het refrein, en die is nog geen 3 :D:D

Ik denk dat kinderen gewoon eerlijker stemmen dan volwassenen. Je zag hier toch minder dat landen elkaar de punten gunden.

ja idd en dat er nu niet politiek correct gestemd werd :wink:

ik vind het ook zo leuk dat Ralf (nederland) heeft gewonnen, de meiden hier ook hihihi zoooooo’n leuke jongen zeggen ze steeds, Laura van Belgie, was ook heel goed,ik had gedacht die gaat winnen :thumbup: