junior dekbed

Ik heb nu een junior dekbed van de Hema. Zijn er meer mensen die dit ook hebben?



Ik vroeg me af of jullie dit dekbed ook gebruiken voor de overige seizoenen. Of gebruiken jullie iets anders gedurende de andere seizoenen?

Ik heb voor de zomer zo’n dun goedkoop dekbedje van de ikea, dan is die van de hema namelijk te warm. Van de ikea is een 1 persoons maar ik vouw de onder en zijkant een beetje om, als je een naaimachine hebt kun je er natuurlijk ook wat afknippen en even vastnaaien.

Hier een van de leenbakker gebruik ik winter en zomer dezelfde maar dat komt idd ook omdat het bij ons boven ook niet koud is .

ik heb er eentje van vend en daar ligt lasse met name in de winter onder met niets erbij. Het is nogal een kacheltje en moet hem regelmatig onderstoppen omdat hij zonder ligt. In de zomer alleen een dekbedhoes (maar ja het is bij ons ook snel warm onder platdak en verder in de winter goed geisoleerd)

wij hebben die van de hema en die gebruiken we alleen in de winter.

In de zomer doe ik het ledikant dekentje in de overtrek :thumbup:

Ja, hier ook een HEMA dekbed. Was wel wat warm in de zomer. Toen hebben we alleen de hoes gebruikt en het dekbed eruit gehaald.

(zijn kamer ligt op het zuiden, dus uberhaupt warm bij hem in de kamer.

Wij hebben een 4-seizoenen dekbed gekocht bij de Ike*, heel handig :thumbup: