Juni stoppers 2010 ... al 4 zwanger!

Jennifer: Oh gelukkgi is het nu beter met de pijn. Waarom had hij niet meteen een gaatje erin geprikt? Snap dat niet hoor van zo’n arts.

Marjolein: Oh jee nog steeds zoveel last. Hoop dat het snel minder gaat worden :hug:

Kloos: Ik heb ze besteld bij (zelfovulatietesten.nl). 12 testen voor 12,49 met verzendkosten. Heb wel gewoon de dipstick. Zijn volgens mij prima. Maar heb nog nooit getest voor m’n nod. Staat wel op dat je 4 dagen voor nod kan testen.

Oh enne gewoon niks zeggen en extra verleiden :thumbup:

Poeizi: Oh hoop dat het bloeden nu dan weg blijft.

Hier weer eens getest, maar nog steeds geen tweede lijn. Ga er nu maar vanuit dan dat die paar druppen bloed m’n ongesteldheid is geweest. Een cyclus van 19 dagen :think: En dat de cyclus nu dus weer langer is…naja ik weet het ook eigenlijk allemaal niet. Ga nu voorlopig niet meer testen, maak mezelf alleen maar gek. Zien het volgende week wel weer ofzo :lol:

Vandaag weer werken, de eerste van de 5 dagen. Pfff echt veel. Ben ik helemaal niet gewent zoveel dagen achter elkaar. Is de eerste keer na de geboorte van m’n dochter. Heb het zelf zo gepland, omdat opa’s en oma’s straks tegelijk op vakantie gaan, dus moest uren maken. Heb nu straks maar 3 middagen andere oppas nodig. 2 dagen zijn als het goed is al opgelost. En eventueel kan manlief een middag thuis zijn.

@Poeizie: Geniet van je daagjes vrij, hopelijk ben je er gauw vanaf …

@Ellen: We zijn in totaal 3x bij de huisarts geweest, en ze wilde het niet doen, omdat hij al overstuur was, en hem niet onnodig nog meer overstuur wilde maken …

Hadden ze het maar gedaan, had ik niet 2 dagen met een huilend kind gezeten, die onnodig pijn had gehad …

Jammer dat je nog steeds geen 2de streepje ziet, is wel een hele korte cyclus, hopelijk ben je gauw écht ongesteld, of gewoon maar écht zwanger, is veel leuker natuurlijk …

@kloos: Ik bestel ze op sensitest. Ik bestel de midstream (omdat ik nooit zin heb om in een potje te plassen :wink: ) en dat zijn er 6 voor 12 euro. Je hebt er ook dipsticks en dat zijn er 12 voor 12 euro. Er komen nog wel 2,50 verzendkosten bij en hoe meer je er besteld hoe goedkoper het wordt (maar wat moet je met 200 testen he :lol: ) Ik vind het zelf fijne testen. Ze zeggen dat ze geen vals positief kunnen geven. Maar echt zeker weet je het natuurlijk nooit.

@jennifer: Ben blij dat het goed is gegaan met de teen. De druk kan echt zo zeer doen.

Mijn man wil ook heeeeeel graag een brusje hebben, dus die vind het helemaal niet erg om die dagen van de maand wat vaker te klussen. Het 1e jaar na de bevalling door mijn bi en schildklier hebben we eigenlijk niet (2x ofzo) geklust, dus hij is blij dat hij weer mag 8) De vorige keer was het de 1e ronde gelukt, dus toen was hij zwaar “teleurgesteld” dat hij niet meer zo vaak hoefde :lol:

@poeizie: Mijn man is vandaag ook thuis gebleven omdat i zich niet lekker voelt, ik moet ook iets vaker naar de wc, en mn dochter had gister ook dunne luiers. Hoop dat het niet doorzet, heb er helemaaaaaaaaaaal geen zin in. En hoop dat ze vandaag op het kdv de luiers goed in de gaten halen. Ze hebben daar een wokkie wokkie merk luiers (wat vast voor veel kindjes prima werkt, mijn dochter heeft nl een moeilijk kontje) en daar lekt ze dus af en toe bij gewone luiers al door, laat staan dunne luiers.

Nog een weekje werken en dan heb ik vakantie. Volgende week woensdag ga ik testen :roll: 2 weken daarna op vakantie, dus mocht het deze ronde niet gelukt zijn zitten we tijdens mn volgende groene periode op vakantie!!! Nou niets zo goed voor de bevruchting als vakantiestemming denk ik zo 8)

ik ken het probleem ellen

mijn schoonouders hebben me maandag in ene verteld dat ze 26 juli 2 wkn op vakantie te gaan

allemaal leuk en aardig natuurlijk , maar kan het nu moeilijk om gaan zetten op mijn werk en pat kan ook niks meer regelen zo vlug :wall:

nu gaat tygo wel ook 3 dgn naar de opvang maar de dagen dat hij niet gaat en ik dan wel moet werken dan gaat hij naar opa en oma

mijn moeder woont te ver weg om even heen en weer te brengen

we hebben gezegt dat voor de volgende keer ze het even eerder moeten melden want dan kunnen we er rekening mee houden

ga even het kdv vragen of hij een dag extra mag komen

en de week erna heb ik 2 avonddiensten … moet even kijken hoe we dat gaan oplossen

zijn geloof ik wel op de dagen dat hij naar het kdv gaat , maar tygo moet wel opgehaald kunnen worden en daar pat vaak tot 20:00 uur werkt en het kdv tot 18:30 open is , gaat dat hem niet worden.

daarbij zit hij nog in almere haven op het kdv dus dat is best een eindje fietsen :roll:

ik ben met de auto naar amsterdam :roll:

adem in adem uit… zennnnnnn… het komt allemaal op zijn pootjes terrecht … zennnnnn

jennifer; hehe eindelijk heeft de huisarts er een gaatje ingeprikt…was ook echt nodig hoor! Gelukkig is de pijn nu minder…het gaatje in de nagel kan geen kwaad iig, groeit er vanzelf wel uit…

over problemen met werken en opvang…gelukkig nergens last van… wij vangen alles zelf zo goed als op en voor 1 middag hebben wij maar oppas nodig…en dat is een hele fijne gastouder…die paar keer in een jaar dat zij met vakantie gaat moeten we het wel zelf oplossen, maar dat is een makkie :slight_smile: maar ik snap jullie problemen wel…best irrie als ze het laat doorgeven…

loesje; thnx voor je tip… hmmz ik ga er eens even op googlen…

whaha en goedkoper met 200 bestellingen…sja…zoveel hoef ik er ook niet :shifty:

ellen; thnx voor je tip…ik ga daar ook is ff kijken…wat vervelend dat je geen duidelijkheid hebt met je cyclus nu…dus weer afwachten :eh: en een cyclus van 19 dagen…lijkt me toch sterk of niet?? Hopelijk snel duidelijkheid…of toch zwanger, maar dat het laat doorkomt :pray: :-*

poezi; fijn dat het bloeden is gestopt… :dance: zou het een innesteling kunnen zijn??

dus een paar van jullie hebben het zelfde als bij mij…naja dan moet ik maar niks zeggen… :shifty: :wink:

Bloeden is weer gestart :wall:

Hoop dat me cyclus gewoon wat in de war is en volgende keer beter is

Vorige duurde 30 dagen nu dus 19

En anders vraag ik november weer verwijsbrief naar de fertiliteitpoli

Wel handig dat ik nu weer de zelfde ha heb die mij 4. Jr geleden ook heeft doorverwezen :smiley:

Hoop dat ik weer naar flevo zh mag want daar ben ik bekent

Ga straks nog even uitgebreid reageren

Ben nu aan de koffie bij de hema :mrgreen:

Goedemorgen allemaal!!

Heb weer zo rot geslapen, (muggen) … Ik hoorde ze gewoon om me heen zoemen, heel irritant …

Jullie lekker geslapen??

Was wel lekker om half 11 wakker, dus dat scheelt weer een hoop …

Mijn broer woont hier in huis, dus altijd makkelijk wanneer Kevin vroeg wakker is, en de kleinste slaapt ook altijd lekker uit …

Die roept pas wanneer ze mij op de trap hoort hihi!!

Hele fijne dg vandaag, ik mag vandaag en de rest van het weekend weer werken …

:-*

Kon het niet laten … :wall:

Vanmorgen getest, negatief helaas, maar ja, het is ook nog erg vroeg hihi, ik had het kunnen verwachten… Dus (nog) geen teleurstelling hier, maar wel steeds meer spanning!

kom dit weekend wel uitgebreider reageren, ga nu ff van mijn vrije dag, mijn kleine kereltje en het heerlijke weer genieten 8)

Nou hehe gisteren de eerste druppen bloed verloren en vandaag heeft het doorgezet…helaas geen positieve test, maar wel duidelijkheid :thumbup: We gaan weer op naar de volgende ronde…welke cylcus moet ik nou bij houden, die van 28 dagen zoals ik normaal altijd heb of 35 dagen :think: Naja we zullen het allemaal wel weer zien.

Poeizie: Oh dat is wel een korte cyclus nu dan. Heb je nooit een regelmatige cyclus gehad?

En dat is wel laat dat je schoonouders het doorgeven van de vakantie…dat is dan weer het nadeel van opa’s en oma’s die oppassen, dat je dan meteen een probleem hebt he. Ach ja overal zitten de voor en nadelen aan.

Loesje: Haha man helemaal blij…ken er hier ook wel één hoor :lol:

hallo het lijkt me heel leuk om met jullie hier mee te schrijven, ben ook afgelopen maand gestopt met de pil voor een 2e kindje.

We hebben al een geweldig zoon van net 2 jaar :slight_smile:

Na lang twijfelen van mijn man zijn kant, ik wist altijd al dat ik meer als 1 kindje graag wilde, hebben we nu besloten ervoor te gaan.

Zat net even wat terug te lezen vond het wel heel herkenbaar wat kloos zei, hij wil het wel,maar wil niet onder druk worden gezet omdat het de vruchtbare dagen zijn.

Ik zeg dus ook niet specifiek dat ik mijn eisprong verwacht.

Ben benieuwd wat mijn cyclus is, want toen ik de vorige keer stopte met de pil was ik direct zwanger.

Nu ben ik 18 juni gestopt met de pil, werd ongesteld in mijn stopweek en afgelopen woensdagavond voor het eerst weer eens ‘normaal’ ongesteld geworden.

Ik zit al vanaf mijn 13e aan de pil, dus hoop maar dat ik regelmatig ongesteld zal zijn.

Wel denk ik dat ik mijn eisprong gevoeld heb, ik had wat vage buikpijn en dacht eigenlijk dat ik toen ongesteld werd. Later eens gaan googlen, maar het zou heel goed mijn eisprong kunnen zijn geweest. Zou wel precies kloppen met een cyclus van 28 dagen.

sorry hoor al gelijk heel verhaal :oops:

hoi sterretje welkom hier :mrgreen: …leuk dat je mee komt kletsen…en "gelukkig"herken jij het ook :wink: ben idd benieuwd of je cyclus gelijk op gang komt…of misschien direct zwanger? dat zou helemaal super zijn :slight_smile:

ellen; balen van je negatieve test, aan de andere kant wel weer fijn dat je duidelijkheid hebt! Wat betreft de dagen…ik zou beide gewoon aan houden voor het geval dat…zit je iig nooit verkeerd toch? :think:

caro; ach meis…veels te vroeg getest joh, maak jezelf nu niet gek…kan nog altijd hoor!

jennifer; irrie als je muggen om je heen hebt he… :x balen dat je nachtrust dan ook zo verstoort wordt…hier geen last van gelukkig…

poeizie; he bah…toch doorgezet dus qua bloeden? hmzz :think: ga je nu gelijk een verwijsbrief vragen voor de gyn?

marjolein; al weer meer puf om te schrijven? :wink: :mrgreen:

sanne; hoe is het nu bij jou?

nou hier voel ik me moe-er dan moe…pff denk niet van een zwangerschap ofzo hoor…voel me helemaal niet zwanger…maar gewoon moe…ik ga de laatste tijd net iets te laat naar bed…en wordt net iets te vroeg wakker…en dat nekt me volgens mij…verder gister heel veel krampen gehad…dus ik dacht misschien word ik wel ongie…maar ook nog niks te bekennen…al hoewel ik net wel op de wc een klein btje roze zag…maar dat was echt zeer weinig…ben benieuwd hoe het loopt deze week…

nee pas in november hoor en misschien dat in de tussentijd mijn cyclus toch weer op orde komt

heb het toen ook 6 mnd de tijd gegeven… was echt een gaos had een reccord van 21 dgn bloedverlies :roll:

leuk dat je komt meekletsen sterretje… en wie weet meteen zwanger je weet nooit :smiley:

marjolein kan het zijn dat ik je vanmiddag in de buurt van de appie heb zien fietsen met je meisje voorop?

richting de potloodbrug (ik noem het de potlood brug , lijkt op 4 potlooden onderteboven met de gummetjes boven :mrgreen: )

Hee meiden,

Zo gelukkig weer wat beter weer nu he? Niet zo die ongelooflijke hitte.

Poeizie: Jeetje zeg balen die cyclus van 19 dagen nu…Hopelijk is dit maar voor een maandje geweest en dat je volgende maand gewoon rond die 30 dagen zit. Het is zo vreselijk irritant als je zo onregelmatig bent!!

Sterretje: welkom hier!!

Ellen: Balen zeg van je ongie!! Zou inderdaad gewoon nog even afwachten wat je volgende cyclus doet maar wel in de gaten houden. Hopelijk volgende maand gewoon geen ongie :pray:

Caro: Ja het gaat spannend worden voor jou he? Ik zou ook zo verdomd nieuwsgierig zijn hoor hahah. Wie weet meid…

Jennifer: gaat het slapen buiten de muggen om nu wel wat beter? Balen als je zo aan het piekeren bent he? Soms vliegt er van alles door die hersenmassa heen!! Mocht je je verhaal kwijt willen…Gooi het er maar uit!

Hier bijna 1 weekje vakantie erop zitten. Gisteren hier lichtelijke een relatiecrisis gehad…Manlief is heel erg blij met een zwangerschap en wilt er dan ook niets van horen/weten van mij. Boekjes die hij vindt enzo raakt hij volledig in de stress van want ik ben weer bezig met mezelf 'gek’maken. Hij gaat pas blij worden als hij een positieve test in handen heeft. Voor de rest moet ik volgens hem er absoluut niet bij stil staan en het op me af laten komen…

Zo moeilijk!! Toen ik dit hoorde ontplofte ik natuurlijk. Dus na het servies nog net niet door de kamer gegooid te hebben en ik was uitgeblust hebben we nog even gepraat. Schijnt dat manlief echt een trauma over mijn vorige 'keer zwanger proberen te worden’heeft overgehouden en kan hij de beelden niet uit zijn hoofd krijgen. Hij wilt gewoon niet dat er wat met mij gebeurd!!

Lastig maar ik hoop gewoon dat als ik zwanger bent extra in de gaten wordt gehouden!!

Vandaag maar even relax dagje gehouden. Moeilijk hoor niet fokussen…pff…

Groetjes Bianca

hallo allemaal… hoe gaat het ?

zat er aan te denken even het lijstje te verversen…

zouden jullie even jullie nieuwe NOD willen door geven?

marjolein loop je nog steeds leeg? of ben je al weer een beetje opgeknapt?

bianca hier hoef ik ook niet met mijn man er over te praten hoor

ik lees van alles en nog wat maar mijn man is er voor de rest niet mee bezig… ligt aan het ras denk ik :mrgreen:

vertel hem ook niet wanneer ik vruchtbaar ben, als het zover is dan verleid ik hem gewoon.

toen ik eenmaal zwanger was van tygo werd het voor hem pas echt toen mijn buik begon te groeien en je dus van buiten kon zien dat ik zwanger was

Hoi Meiden,

heb wel weer puf hoor…:wink:

Ben echt helemaal leeggelopen…volgens mij heb ik geen bloed meer in mijn lijf zitten. Heb echt ruim een week goed gevloeid…bah!

Dan ook nog met lynn bij de ka geweest…dus was ff allemaal te veel in mijn koppie. Heb ook totaal nog niet bijgezelen. Zag Poeizie bij de taarten topic…en dacht ooohja moet hier nodig weer bij schrijven.

Hopelijk kom ik er morgen aan toe om alles te lezen…beetje heeeel druk weekje voor de boeg! Maar volgende week lekker vakantie (haha niet dat dat voor mij wat uitmaakt…maargoed dan is Martin thuis :smiley: )

Zal Ellen die ongi is geworden :frowning:

Op naar de volgende ronde!

En sterretje, welkom, gezellig!

Mijn NOD 9 aug

hoi meiden jullie hadden gelijk…had nog ff terug gebladerd in dit topic en ik vroeg me af wat slijm toen betekende en marjolein zei al…toen ik het had, werd ik 14 dagen later ongie…en ja hoor hier is het ook eindelijk zo ver!!! Na 2 jaar niet meer ongie geweest te zijn (laatste x was aug. 2008!) nou had ik wel verwacht veel meer te verliezen, maar het valt me reuze mee :think: ben benieuwd of het morgen erger wordt…nou heb ik dus geen idee hoeveel dagen ik moet aanhouden, maar ik ga me onderbroekie maar in de gaten houden hahaha :lol: :lol:

marjolein; balen dat je zo leeg gelopen was…irrie he…helemaal met dit weer…hoe is het bij de ka geweest voor Lynn??

Lekker dat M vrij is van zijn werk, nog leuke dingen gepland?

bianca: dit is idd beter…net niet te warm en net niet te koud…zo kun je tenminste wat doen met het weer. Heftige week gehad met je man! Kan me best voorstellen dat mannen het doodeng vinden dat hun vrouw zwanger wordt met alle gevolgen van dien…het is toch echt dat wij als vrouwen er heel anders over denken en makkelijker mee omgaan…ik vind het ook lastig hoor als ze er niet normaal over willen praten…hopelijk ben je gewoon snel zwanger en dan is hij er gewoon super blij mee!!! :-

poeizi; 6 maanden is best wel een tijd…knap dat je het geduld daarvoor hebt :slight_smile: Hopelijk werkt je cyclus gewoon mee en ben je straks zwanger van een prachtig wondertje :inlove: :-

sanne; hoe is het nu bij jou afgelopen??

Ja ook een verhaal appart.

Ik kreeg 2 opties

1: Opnemen en dan (darm)onderzoeken doen naar oa coeliakie

Coeliakie (spreek uit: seu-lia-kíe) is een intolerantie, lees onverdraagzaamheid, voor gluten. Gluten is een graaneiwit en komt voor in tarwe, rogge, gerst, haver¹, spelt en kamut. Bij mensen met coeliakie veroorzaakt voedsel dat gluten bevat, beschadiging van het slijmvlies van de dunne darm. Daardoor kan de darm zijn werk niet goed meer doen. Een gezonde dunne darm heeft aan de binnenkant een groot aantal darmplooien met daarop darmvlokken (villi), die samen een enorm oppervlak voor voedselopname vormen. De darmvlokken van een coeliakiepatiënt kunnen geen gluten verdragen. Gluten beschadigt het dunne darmslijmvlies (vlokatrofie), waardoor een slechte opname van bouwstoffen uit de voeding kan ontstaan. Het lichaam heeft deze bouwstoffen nodig om normaal te kunnen functioneren en bij kinderen tevens om te groeien

2: Naar de dieetist kijken of die nog wat kan betekenen en dan over 2 maanden terug komen bij de ka. Is er dan niks veranderd dan alsnog opname en al die onderzoeken doen.

Ik heb dus voor optie 2 gekozen, en daar was martin het mee eens.

Maar het is toch wel ff schrikken want als je coeliakie hebt, ben je niet blij!

Maargoed wij gaan van het positieve uit…en hopelijk is ze tegen die tijd tonnetje rond van de volle melk en de roomboter :wink:

(zal je altijd zien was ze bij de ka net gegroeid :? )

En nu ga ik hier opruimen en naar bed…ben moe!

Moet veel bakken deze week…dus tja…wat gebeuren moet moet gebeuren!

Enneh KLOOS :thumbup: van de :evil: !

Wat kan ik goed voorspellen he :wink:

Hoi meiden,

Hier zatedag ook een negatieve test, het zal allemaal nog wel te maken hebben met het verwijderen van de spiraal…mijn spiraal is er 16 juni eruit gegaan en was er niet overtuigd van dat de bloeding van 3 juli een echte ongi was maar mischien was dat het wel we zullen zien en anders in augustus nog maar weer eens testen…

Kloos super meid dat je weer ongesteld bent weet je tenminste dat je fabriekje nog goed functioneert :lol:

Marjolein, arme Lynn hopen dat ze idd geen coeliaki heeft in bijna alles wat je koopt zitten gluten.

Poezie wil mijn NOD wel doorgeven maar heb nog geen idee wanneer die is ivm verwijderen mirena duurt het toch even weer waarschijnlijk.

Bianca, :hug: tja mannen die komen nog steeds van een andere planeet …

sterretje leuk dat je hier mee komt schrijven hopen dat je snel zwanger bent.

ellen niet zwanger maar in ieder geval weer duidelijkheid

Caro ook negatief, en benieuwd of je nu wel ongi word of dat je er nog een testje aan kunt wagen.

Jennifer, balen van de muggen heb er hier gelukkig nog niet zoveel last van hier hebben we vaak andere insectenproblemen mega grote spinnen brrrr…

Iedereen een fijne maandag teogewenst.

Liefs

Ariane