JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

Lieve Vliegje

Jeetje wat schrik ik hiervan, zeker omdat ik jullie samen persoonlijk ken!

Heel veel sterkte de komende tijd…en na regen komt zonneschijn!!

Mijn taarten gaan idd als een trein :slight_smile: Gister een nieuwe opdracht gekregen voor het Neefje van Arola :smiley:

Vandaag werd ik op hyves aangesproken voor een bruidstaart…helemaal hyper ben ik!

Ik heb de afgelopen dagen aan mijn website gewerkt

www.cakedelicious.nl

Kunnen jullie me helemaal goed in de gaten houden.

De website is nog niet af…maar ben al een heel eind!!

Ingrid, schiet al lekker op voor jullie.

Ik zal jullie taart wel in het forum tegen komen denk ik…spannend! Ben onwijs benieuwd!

Marjolein~ Ik vind het wel leuk hoor dat jij de taart gaat maken voor Melle. Hhahaha grappig he. En je site is echt super! Goed gedaan meisss!

@Arola1977 wrote:

Marjolein~ Ik vind het wel leuk hoor dat jij de taart gaat maken voor Melle. Hhahaha grappig he. En je site is echt super! Goed gedaan meisss!

Thanks!

Ben al druk bezig met de voorbereidingen…hoop dat de kameel ook gaat lukken :slight_smile:

Gister een hele bestelling geplaatst met kleurstoffen en marsepein enzo…en als het goe dis wordt dat vandaag gebracht…kan ik langzaam vast gaan oefenen met boetseren…vindt het wel eng hoor! Het is best lastig boetseren…:smiley:

Enneh hij moet natuurlijk wel goedgekeurd worden door jouw :wink:

Nou Marjolein niet om je bang te maken maar ik ben de makkelijke zus… :wink:

Hai meiden, hier door nieuwe functie erg druk deze week 46 uur gedraaid pfff dus even snel tussendoor zeggen dat ik net heb gebeld met de poli maar dat ze nog wachten op 5 uitslagen. De gyn wacht waarsschijnlijk tot alles binnen is, mocht eriets bijzonders uitkomen dan word ik als het goed is wel eerder gebeld.

Had nog even willen vragen of het normaal is dat ik nu weer bloed verlies maar dat ben ik vergeten. nou ja zal wel goed zijn.

Ik ga volgende week op vakantie en denk niet dat ik voor die tijd nog aan kok toe kom. Dus voorlopig even tot ziens!

Nou bloem dan wens ik je een HELE FIJNE vakantie. Geniet lekker vooral na die zware werkweek en wat er allemaal is gebeurt. Waar gaan jullie heen?

Haha nou ik heb nu al heel wat over en weer gemaild met je zus, en dat idee had ik ook al!

Heb net de palmboompjes gemaakt en die zij zo goed gelukt vindt ik zelf :slight_smile: Ben er nu al trots op :slight_smile: Ze liggen nu mooi te drogen op het aanrecht…(die moeten namelijk goed hard worden anders vallen ze om op de taart :wink:

Bloempje heeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie gewenst! Probeer lekker even de rust te pakken en te nemen die jullie zo hard nodig hebben. En vooral geniet even lekker van elkaar!!!

mar~ misschien een stomme vraag maar kan je dat dus ver vantevoren klaar maken. Ik geloof wel dat marsepijn lang houdbaar is hoor! Leuk hoor zo’n uitdaging.

Ik ben echt een beetje ziekjes! Bleh, hoofdpijn oorpijn enorme pijn in mijn keel. Maar ja mama’s mogen niet ziek zijn. Dat vind de “baas” niet goed :wink:

ja dat kan en moet zelfs, anders zou ik het niet doen :wink:

het moet namelijk uitharden anders zakt de boom in elkaar :wink: haha! De taart zelf doe ik natuurlijk een dag voor die tijd… Die moet vers zijn!

Nee moeders mogen niet ziek zijn :frowning: beterschap en hopelijk valt het mee!

Ingrid

Ennnn is de taart mooi geworden?

Ik wens jullie morgen een heeeeele mooie romantische dag toe!

Geniet ervan!

:-*

Ingrid~ idd een hele mooie dag toegewenst! Ben benieuwd hoe je dag was.

Meiden we hebben een heerlijke dag gehad!

Precies zoals bij ons past!

Gewoon super!

En nu 29 mei nog een feest, wat wil je ngo meer!

Ik geniet nog steeds na!

De hele mooie foto’s heb ik nog niet, maar wel alvast een voorproefje:

Wauh wat zien jullie er alle 4 super uit, zo veel geluk stralen jullie uit!

En wat had je een mooie jurk aan vandaag :inlove:

En je meisje ook :inlove: zo lief!

Super dat alles zo precies was als het bij jullie past!

JA hoor na na bijna 20 maanden op een kleine tussenpozen van bijna 11 maanden geleden ben ik vanmorgen weer ongi geworden :evil: …

Heb gelijk een bannertje aangemaakt. Dan kan ik eenbeetje in de gaten houden of mijn cyclus klopt. Ik was ervan uit gegaan dat ik vrijdag weer ongi zou worden…is dus iets eerder geworden :wink:

Maar 2 weken geleden op vrijdag had ik zo’n buikpijn en al een paar dagen flinke afscheiding dat het wel een eisprong moest zijn, ja dus!

Ingrid… sprakeloos. Wat ben je mooi en die meiden van je! Super mooie meisjes zeg! Wat een gelukzaligheid.

Marjolein~ Ooooh nee he ongi!.. 1 voordeel je “kan” voor een 2e gaan…

Maar ik vind het ook nog steeds jammer dat het weer elke maand raak is. bleh!

@Arola1977 wrote:

Ingrid… sprakeloos. Wat ben je mooi en die meiden van je! Super mooie meisjes zeg! Wat een gelukzaligheid.

Marjolein~ Ooooh nee he ongi!.. 1 voordeel je “kan” voor een 2e gaan…

Maar ik vind het ook nog steeds jammer dat het weer elke maand raak is. bleh!

We wachten nog even hoor…moet ook eerst martin nog omlullen…

Zoooooooooooooo, ben er ook weer eens! Hebben jullie me niet gemist?? :frowning:

Ik kreeg ineens weer geen mailtjes door, echt zo irritant! En voordat je daar dan weer achter bent, zucht.

Vliegje (als je dit nog leest), meid ik schrik er helemaal van, heel veel sterkte de komende tijd! :-*

Ingrid: wat zien jullie er mooi uit als gezinnetje!!! :smiley: :inlove: En die meiden… zucht, ik heb hier nog 2 hele leuke jongens in de aanbieding :mrgreen:

Mar: wat leuk dat je je eigen taartenbakkerij bent begonnen :wink: . Leuk dat je ook al wat opdrachten hebt hoor.

Hier alles goed verder. Jari gaat lekker en Kyan mag 31 mei voor het eerst wennen op school, ben zooooooooo benieuwd hoe hij het gaat vinden.

Vijdag heb ik de trouwdag van mijn broer, heb er zin in. Ik ga haar haar en make-up doen en ook die van mijn zusje (wilde ze zo graag), dus ik ben al half afgeleefd als de dag nog moet beginnen… :roll:

Stiekem!!! Meisss waar was je dan!!! :wink:

Wat leuk van de trouwerij. Kan je zo goed “op-kuppen” (zo noemt iris dat)?

Kyan wennen op school. Jaja ik moet het nog te horen krijgen van Iris maar ben erg benieuwd. IK ben er wel aan toe hoor dat ze naar school gaat. Ben alleen benieuwd naar hoe zij het gaat vinden. Heb jij dan ook? Het schijnt slopend te zijn voor ze in het begin.

Hier een zware dag gehad… en nee deze keer niet met de meiden maar fysiek. Mijn moeder haar tuin geholpen leeg te maken. Kleine waaltjes op pallets leggen en andere grote keien begraven in de grond omdat niemand die wilt hebben. Mijn vader gaat volgende week de tuin leggen voor haar… heel fijn. Maar weet je het is best wel eens lekker op zo vies te worden en af en toe brute kracht te moeten gebruiken.

Arola

Was ie lekker?

We waren net te laat voor het aansnij moment maar ik zag dat de kameel zijn hoofd al kwijt was haha! En ja hij smaakte heerlijk! De kleine keien werden gretig langs de taart weg gesnoept door iedereen. Hij was erg leuk geworden hoor ook die vlaggenlijn! Goed gedaan meiss!

Ik heb vanochtend onze fietskar verkocht en de medela kolf! Yeahhhh toch weer 120 euro in the pocket! Daarna naar woerden gereden om mijn moederdag kadootje eindelijk te halen. Ik wilde namelijk heel graag de Noosa armband… met wat leuke chunks… en die heb ik nu!!! Ben helemaal blij!

Nu ben ik moe want we hadden een drukke verjaardag van mijn neefje Melle!!! pfewwww nu bankhangen en we gaan zo alice in wonderland kijken.

CIAO!!!