JUNI 2008 stoppers Deel 10, en 10 baby's geboren!!!

Ik spiek hier nog wel hoor.

Kloos ik vind het heerlijk jouw verhalen te lezen!

Wat een visite zeg dat ze zo lang blijven zitten, hier vroeg ik dan gewoon of ze het erg vonden een andere keer terug te komen aangezien wij de nachtrust wel goed konden gebruiken.

Verder gaat het goed. Nog in de verbouwing. Rug nog flink last van, zal ook wel niet minder worden. Heup doet vandaag onwijs pijn. Maar goed, zal wel weer over gaan na de bevalling :mrgreen:

ingrid; fijn dat je me verhalen leuk vind :mrgreen: niet dat ik zoveel boeiends schrijf hoor :wink:

Balen van je rug meis…maja…t is ff voor het goede doel :slight_smile:

over dat late bezoek…sja…ik snap het ook niet zo goed dat mensen er geen feeling voor hebben. Ze wilde ook perse Noëmi nog vast houden…en dat mag op zich ook wel, maar 's avonds is ze niet altijd happy, btje hangerig en huilerig…en dan wordt ze iets rustiger bij ons ipv bezoek :wink:

Daarnaast vind ik het vet irritant als mensen allemaal hun vinger in de mond van Noëmi stoppen…vind dat zulke onzin…dat is iets wat ik wel tegen elke bezoek zeg…je weet niet wat voor vingers dat allemaal zijn toch :? :sick: :sick:

@vliegje; oh relaxed zeg naar de sauna!

@stiekem; fijn dat het goed gaat! Jammer dat je bekken het te zwaar vinden, maar iets minder werken per dag is ook geen straf toch :wink: (nadeel is wel dat je dan perse 6 weken van te voren verlof moet nemen he?)

nou…zometeen komen mn ouders langs…en nog van mn man zn kant broers/zus…dus ga nog ff op de bank hangen…Noëmi moet zich ook nog melden om te eten…maar tot nu toe slaapt ze heerlijk :smiley:

@ Kloos

Pff dat meen je niet. Ik had ze ook geen drinken meer aangeboden ofzo…dan is de hint ook wel snel duidelijk…of ik was lekker met noemi naar boven gegaan…Maar 11 uur is echt geen kraambezoek tijd.

Die vingers kan ik me ook dood aan ergeren…als iemand dat bij mijn kind gaat doen…oehhh dan slaat er wat. Zal ik mijn hand eens in hun mond douwen…stelletje smeerlappen!

Enneh over dat perse vast houden…haha naja je weet al hoe ik daar over denk…toch?

Hier niet echt nieuws. Mijn schoonmoeder belde vrijdag spontaan om te vragen hoe het met me ging…jaja en ze vroeg of ze wat voor me kon doen :shock: ehhh nee hoor maar lief dat je het vraagd…haha! En vervolgens ging het weer uitgebreid over zich zelf…achja mag ook…maar mijn hoofd stond daar echt niet naar.

Verder druk met de moxa…baby is ook goed druk…en ik voel van alles…maar voel ook nog steeds een hoofd boven (denk ik)

@ Ingrid

Balen van je rug meis…en je heup :? ik weet er alles van

@ Stiekem

Wel lekker dat je wat minder mag en kan gaan werken…

@ Vliegje

Succes morgen weer in het ziekenhuis…ben benieuwd!

@ Arola

Al ongi geworden??? Kan best hoor bij BV…kan ook best zijn dat je wel de klachten hebt van een ongi (omdat het je ongi tijd is) maar dat je geen bloedverlies hebt. Dit heeft mijn moeder ook heel vaak…maar verliest in dit geval dan 3 druppels. Maar het kan echt dat je wel de klachten heb maar niet het bloedverlies…

@marjolein98 wrote:

@ Ingrid

Balen van je rug meis…en je heup :? ik weet er alles van

Ja die heup wordt nu de laatste dagen steeds erger. De rug kan ik nog aardig volhouden als ik er overdag rekening mee hou. Maar die heup....
Jij had het nog vroeger he?
Was geen fijn dagje vandaag eigenlijk maar ja, misschien morgen weer beter.
Goed teken dat de beeb druk is met de moxa.
Bij mijn vriendin was het beebje ook met ruim 36 wk nog gedraaid. Dus we blijven voor je hopen hoor!

Kloos, bah die vingers! Dat zou ik ook zeggen hoor! Dat doe je toch niet!

Hoi Allemaal!

Hier is het lichaam weer redelijk okay! Nog een klein beejte last van een stijve nek maar verder weer ok.

Marjolein~ ik denk ook idd dat het wel de symptomen zijn vna de ongi maar niet het bloedverlies erbij.

Heeee heb ik nu jouw BIB melding over het hoofd gelezen…?

Kloos~ getverdergetver… gelukkig wist al ons kraambezoek al vantevoren dat ze dat niet hoefden te proberen die vingers erin stoppen. En we hadden ook divers bezoek met kinderen waarvan de ouders eerst hun kinderen de handen lieten wassen voordat ze Linn mochten aanraken. Dat is wel heel fijn hoor als mensen een beetje meedenken.

uhm… verder ben ik even kwijt wat iedereen heeft verteld… sorry!

Nou de kermis was een succes hoor. We hebben eendjes gevangen, touwtje getrokken, in de draaimolen gezeten en in de vliegtuigen gevlogens. Iris wilde NIET weg. Ook nog snoepgoed gekocht en daar kan ze de komende maand wel mee doen. Zal asap de foto’s even showen.

Nou verder morgen Iris dus alleen op de PSZ… spannend… en wat gaan Linn en ik doen…?

BIB :wink:

Hier geen nieuws…ga zo in bad lekker ontspannen en dan weer aan de sigaar :slight_smile:

@ Ingrid

Ik had het idd ook…na 2 dagen de achtertuin bestraten met mijn eigenwijze kop…heup over!

@ Arola

Leuk dat de kermis zo leuk was. Succes morgen met je kleine meid…!

MAR! JE 1e BIB!! :smiley:

Zo Iris is op de PSZ… ze heeft niet gehuild toen ik wegging… maar wat er daarna is gebeurt weet ik natuurlijk niet. Ik denk dat het wel goed gaat. We hebben er veel over gepraat dit weekend dus ik denk dat ze goed voorbereid erheen ging. Ik net even lekker wat klusjes gedaan en even wat one-on-one time met Linn. Over een uurtje moet ik haar alweer ophalen. Dan gaan we lekker eigen gemaakte kippesoep eten… vind ze heerlijk en ze heeft het wel verdiend die kleine meid van me.

Vliegje jij hebt vandaag toch je echo? Ben benieuwd misschien gaat het wel elke cyclus een stapje de goede richting op.

Oja… we zijn al een jaar verder trouwens met dit toppic…proficiat allemaal… moge de gemiddelde statistieken kloppen en dat alle niet zwangere meiden hier binnen nu en niet al te lange tijd zwanger raken.

Ja een jaar verder, wat gaat het snel he…

Fijn dat het met Iris goed ging!

Ja ik moet zo weg, laat het straks weten. Ik verwacht dat er nog niks te zien is.

Zoals verwacht nog geen grote eitjes te zien, allemaal nog klein. Maar de echovrouw was wel zeer verbaasd over mijn eisprong vorige maand, dat hij dus binnen 5 dagen van 11 mm is gegroeid naar een springend ei.

Dus ik word nu langer doorgemeten, zoals al was afgesproken. Moet nu donderdag terug komen en volgende week om de dag.

Mar, hoe gaat het eigenlijk met dat sigarengedoe?

Vliegje~ fijn toch dat er langer wordt doorgemeten…krijg je echt een overzicht van je eisprong want deze is nou eenmaal langer. We kijken weer vol spanning met je mee!

Nou Iris heeft zich voortreffelijk gedragen op de PSZ! Toen ik haar kwam halen waren buiten aan het spelen en ze had geen eens door dat ik er al was. Dus… dat gaat uitstekend. Toen ik zei dat we weer weg moesten gaan wilde ze niet mee. Hahaha en of ze morgen weer mocht komen. ook de leidster vond dat het prima was gegaan. Dus mijn mama hart is weer gerust. Ons moppie is niet alleen maar een mama-meisje!

Moxa… tjemig toen ik een jaar of 26 was (alweer 6jaar geleden :shock: ) heb ik een tijdlang accupunctuur gedaan en na vele behandelingen gingen we langzaam over op moxa. Ruikt heerlijk vond ik maar is wel een beetje gek idee. Ik had een punt op mijn pols en knie die ik moest moxeren. Nou Mar ik hoop dat je beeb het ook waardeerd!

@ Arola

Waar deed jij de moxa voor dan?

Fijn dat Iris het zo leuk vondt op de PSZ!

@ Vliegje

Spannend volgende week om de dag…jeetje wat zal daar een tijd in zitten voor jouw zeg…maar het is voor het goed doel

BIB (2e)

Hier gaat het goed. Sigaren gedoe gaat ook goed.

Vanmorgen even bij de Verloskundige geweest voor een echo. Ik mocht gewoon langskomen als ik een echo wilde. Maar ik twijfelde erg zal ik wel zal ik niet zal ik wel zal ik niet. Dus toen maar even om kwart voor 9 gebeld of het uitkwam, dacht wel zo netjes! Vroegen ze waar ik bleef omdat ze me al lang op de stoep hadden verwacht en dat het echo apparaat al aan het opwarmen was.

Nou baby ligt zoals ik zelf ook nog wel voelde in stuit…maar kijk eens wat ze wel in mijn rechterzij hebben gevonden…

:dance: Dat betekend dus dat als het het anderevoetjes er ook nog uitwringt ik gewoon een stuitbevalling kan hebben :slight_smile: Mits het kindje niet te groot is. Ze vonden het kindje nu wel al aan de grote kant…maar toch wie weet. Ik wila ls het kan in iedergeval vaginaal proberen te bevallen…lukt het niet lig ik ook zo op de OK!

Maar het betekend dus dat de baby nog genoeg ruimte heeft om zich te bewegen…dus hopelijk trekt het andere voetje ook er snel bij (dat konden we nu niet goed zien)

Ik heb met de beide verloskundige een hele tijd zitten praten. En hun zeggen dat ik echt moet vol houden dat ik zowieso eerst op de natuurlijke manier wil proberen te bevallen en dat we dan altijd bij 4-5 cm nog kunnen besluiten van oke we gaan voor een sectio. Hun zeggen ook dan weetje wat weeen inhouden, voor je kindje is het beter en voor het herstel na de sectio is het ook beter!

Dus ik ben echt ontzettend gerustgesteld…en zie het helemaal zitten. Ik wil gewoon vaginaal bevallen…en als ik dat gewoon zo sterk voel…zou je denken dat het moet gaan lukken. Wordt het dan uiteindelijk toch een sectio…dan heb ik het in iedergeval geprobeerd!

De verloskundige staan in iedergeval helemaal 100% achter me!

Marjolein~ wow dat klinkt lekker allemaal zeg! Lekker positief. En idd laat het allemaal maar gebeuren. je ziet nu maar dat er al 1 voetje is en je nog steeds ruimte hebt… En heel fijn dat je zo terecht kunt bij je VK’s

Ik heb moxa gedaan ivm mijn allergieen. Ik had ZOVEEEEL last dat ik totaal geen energie meer had. En dat moest helpen. Heb het maar kort gedaan omdat de accupunctuur mij alweer rechtop in mijn lichaam had gezet…

ooh daar gaat Linn in brulstand…ja volgens mij heeft ze haar volume knopje gevonden.

tot later dames

O Mar! Ik hoop het zo voor je meis!

Jee wat een dag hier… kwam thuis van het ziekenhuis, gegeten en toen foto’s maken bij de opening van een peuterspeelzaal (van de stichting waarvoor ik de website ga maken, OOK nog hahahaha). Ik dacht, paar peuters, paar foto’s. 90 peuters!!! Ik ben anderhalf uur bezig geweest en kwam met 300 foto’s thuis hahahaha. Nu ff gauw alles uploaden en morgen flyers neerleggen voor de ouders.

Toen ik thuis kwam zat er weer visite voor me, na het eten gauw naar mijn stiefzus gegaan(die is voor school 2 maanden naar Afrika geweest) en nu aan de foto’s werken. Zometeen douchen en dan ga ik plat! Nondeju zeg, ik was vrij, maar mijn dag was nog drukker als wanneer ik een kantoordag heb, pffff.

Maar, ik kom waarschijnlijk wel in de krant!! :slight_smile: Nou ja, een foto van me :slight_smile:

Ben benieuwd.

vliegje wrote:
Zoals verwacht nog geen grote eitjes te zien, allemaal nog klein. Maar de echovrouw was wel zeer verbaasd over mijn eisprong vorige maand, dat hij dus binnen 5 dagen van 11 mm is gegroeid naar een springend ei.
Dus ik word nu langer doorgemeten, zoals al was afgesproken. Moet nu donderdag terug komen en volgende week om de dag.

Hoi vliegje,

Ik zag dat het andere topic gesloten is, vond het al zo raar dat ik niks kon plaatsen :? .
Goed dat ze langer doormeten weet je zeker dat je het niet zal missen! Ik heb vorige week een HSG gehad en gelukkig was alles goed, binnenkort beginnen we met IUI. Ik zou ook graag op de lijst komen en laten we hopen dat we snel onder de zwangeren zullen staan!

Kloos: ik zou toch al stoppen met 34 weken, dus dat is geen ramp hoor :wink: Maar, het is wel erg lekker dat ik wat minder mag werken, kijk er echt naar uit! :mrgreen:

Mar: wat zou het heerlijk zijn om het vaginaal te proberen, meid! Duim echt voor je dat het doorgaat!!!

Krijg je dan ook nog een bekkentouché? En je moet ook even navragen of ze je gaan bijstimuleren mocht de ontsluiting niet vorderen. In mijn ZH doen ze dat dus niet, dus ik lag met mijn nvo op de OK. Ik dacht later: logisch toch dat het niet vorderde? Die stuit drukte de ontsluiting niet door, hij lag nog hoog. Dus bleef ik op 4cm steken en dat was het dan.

Deze ligt trouwens wel met zijn koppie beneden :dance:

@ Stiekem

Geen idee…

Ik wil zowieso graag ingeleid worden als dat kan. Omdat mijn kind al aan de grote kant is…wil ik dr niet zolang meer mee wachten.

En een bekkentouche, doen ze dat standaard bij een stuitbevalling? En wat moet ik daar precies bij verwachten (erg he…vraagd de kraamverpleegkundige :oops: …ach ja je kan nou eenmaal niet alles weten :wink: )

Wel super dat die van jouw met koppie naar beneden ligt…maar dat lag die van mij ook nog met 34 weken (met echo gezien)

Jeeetje :shock: jij bent ook alweer 30 weken… :inlove:

Dana succes! Je bent ook een juni 2008 stopper??Je hebt hier al eens eerder wat geschreven toch? Wil je ook op de lijst?