Juni 2008 stoppers #3! Al 7 gelukkige meiden zwanger!!!

Hier ook een maand veilig geklust. en toen na twee maanden (dus nu)

En bij Jay ook een maand veilig geklust en toen na een maand.

Dus eerste kindje eerste ronde, tweede kindje tweede ronde. :mrgreen:

Wat er door mij heen ging… werd stil en kreeg tranen en zat een beetje te bibberen… :inlove:

Kuss Miranda

Ongelooflijk wat snel!

Ik kan de maart mama’s ook niet meer halen denk ik… Maar het komt bij ons allemaal wel, we zijn net begonnen meiden!

erg leuk wel om te lezen dat we al 3 zwangeren hebben! ongelooflijk.

Ik ben gestopt met werken, ben begonnen aan het bruidsalbum en heb al een paar gave bladen :wink:

Nu lekker douchen en bankhangen!

Trusten dames! En Miranda, droom maar lekker :wink:

jentel: GEFELICITEERD!!! gaaf hoor :dance: :dance: :dance: :dance: wat super snel zwanger ook weer… Had je man toch gelijk :mrgreen: :mrgreen:

Voelde je het nou aankomen dat je zwanger was of niet zo???

schaappie; balen dat je zo ziek bent zeg! Wel fijn dat je niet meer zoveel uur hoef te werken, anders trek je het nooit natuurlijk!

nou wat betreft mij, denk echt niet dat ik zwanger ben. Waarom? Nou vanaaf voor het eerst een dikke klodder in mn broek wat je kon trekken, dat betekend toch dat je in je vruchtbare periode zit?? Dan betekend dat ik zo misselijk was (bijna elke dag :shock: ) gewoon ontpillen was…

Of zit ik me zelf nu allemaal excuses te bedenken?? :eh:

Maar vanaaf wel gelijk lekker geklust hoor…mn man weet van niks, had ook gewoon zin in hem natuurlijk, maar toch :stuck_out_tongue:

oh ja cvs; als ik zondag niet ongie ben dan koop ik maandag een test en dan ga ik dinsdagochtend vroeg testen. Man heeft dan late dienst en ik heb dan vrij, dus wel leuk als het samen kan :slight_smile:

jentel: gefeliciteerd!!

lang moeten wachten, maar toch beloond… Jippie…

Dat zijn er al 3, gaat goed dames!! :D:D

Dan is het nu weer tijd om de topictitel aan te passen! :smiley:

ik wil ook… haha… weet niet of het raak is dit keer… voel namelijk niets en heb nergens last van!

Sjoooo titel aangepast, lijstje aangepast!

meiden gaan jullie tot over de 50 pagina’s in mijn vakantie?

Anders open ik nu ff een nieuw deeltje en kunnen jullie 50 pagina’s vol maken!

Ik hoor het wel ff.

Oh ja ben een weekje weg!

ingrid fijne vakantie!! :thumbup:

denk niet dat we in 1 week tijd 40 pagina’s vol kletsen hoor :mrgreen:

is wel leuk de nieuwe titel :slight_smile:

@Marjolein,

Ik was van Jorrit ook in de tweede ronde zwanger na 15 jaar de pil geslikt te hebben, en van * na 7 maanden, dus het kan zo verschillen.

Gemiddeld is inderdaad een half jaar dacht ik.

@Ingrid, veel plezier :mrgreen:

@Jentel, ik wil wel mee maar ik denk dat ik maart niet meer haal, haha, gister was de test nog negatief dus ik denk het niet, en mocht ik volgende week wel positief testen dan zitten we al in april.

Dus de rest van dit topic gaat naar april, hahaha :smiley: :smiley: :wink:

Nou ik ga naar bed.

Jorrit had vandaag 38,9 graden koorts :shock: en het was net nog 38 dus ik hoop dat hij verder niet zieker wordt vannacht.

Zal je altijd zien, net nu mijn man nachtdienst heeft , ik vind dat toch wel een beetje spannend, want hij is nooit ziek eigenlijk.

Groetjes Chico.

Ja, het is natuurlijk fantastisch voor de eerste drie, maar we moeten inderdaad voor ogen houden dat het gemiddeld 6 maanden duurt. Nu maar hopen dat we onder dat gemiddelde zitten. Eigenlijk denk ik dat we iets meer kans hebben, omdat we er allemaal best mee bezig zijn en ook in de gaten houden wanneer de ‘groene’ dagen zijn. Hopelijk werkt dat! :thumbup:

Hier nog steeds geen tekenen van bloed. Maar weet dus ook niet zeker of ik mijn ei heb gehad…

Waar praten jullie eigenlijk met de maart mama’s??

Das idd allemaal erg snel.

6 maanden zou ook al behoorlijk snel zijn. We zien het wel…wil alleen zo graag :wink:

Heb gister zitten rekenen ben precies in mijn huwelijksreis ongi…hebben we weer lekker gepland :s Ach ja…of we moeten een test doen op vakantie…dat kan natuurlijk ook nog :wink: of ik ben al zwanger hahahaha…naja kan eigelijks dus nog alle kanten op!

Lieve meide fijne dag vandaag!

Ik ga werken, en vanmiddag in ondertrouw!

doeiiii

marjolein; leuk dat je in ondertrouw gaat. Alvast gefeliciteerd!! Maareh… hoor je dan niet gewoon vrij te hebben? Wij krijgen een dag vrij voor in ondertrouw gaan…

vliegje; morgen maar een test er tegen aan of nog niet?? ik lees ook af en toe bij de maart mama’s nieuwsgierig gewoon :slight_smile: Kun je lezen bij maanden zwanger. (je kunt dit ook alleen lezen als je ingelogd staat anders niet)

nou hier geen nieuws. Zit alweer op mijn werk. Ik ga niet meer nadenken over wel of niet zwanger. Het zal allemaal wel. Dinsdag ga ik sowieso een testje er tegen aan gooien en dan zullen we wel zien :slight_smile: (klinkt wel allemaal zo relaxed, maar dat is niet altijd zo hoor…ben dr best wel mee bzig :roll: :roll: )

nou meiden fijne dag vandaag! :-*

iev; je hebt helemaal gelijk, maar omdat je er zo mee bezig bent en je leest dat anderen al zwanger zijn. Dan wil je zelf ook zo snel mogelijk zwanger zijn toch??

chico; alles goed gegaan met Jorrit vannacht?

Gefeliciteerd Marjolein!

Ja ik test morgen nog een keer maar dan voorlopig niet hoor, die dingen maken me arm haha.

Ik wou dat mijn 1e ronde voorbij was. Of zwanger of gewoon ongesteld… duurt al onderhanf 6 weken…

Jentel!!! Ben nog steeds zo blij voor je. Denk er de hele dag aan. Zie ons al heerlijk samen winkelen! Verheug me al op je buik.

Liefs Moirah

@ vliegje daar sluit ik me bij aan! Ik ben het wachten ook meer dan zat.

Er gebeurd wel van alles in mijn lijf. Net weer vet+vocht laten meten nou het is duidelijk een zooitje van binnen.

Maar ongi worden nee hoor en ook niet zwanger volgens de testen :frowning:

He Norma en Vliegje, ik leef met jullie mee hoor. Is inderdaad gewoon k… :twisted:

Hier een beetje positive energie :: :: :: ::

Ik heb ook ontieglijk last van darmen. Zodra ik wat eet, borrelt alles verschrikkelijk. Krampen ook.

Norma, we zitten in hetzelfde schuitje… nog even volhouden! Hopelijk snel duidelijkheid!

@ Kloos

Ook ik heb recht op een vrije dag hoor. Ik vind het alleen niet leuk voor het gezin als ze voor 1 dag een andere kraamverzorgende moeten krijgen. Vandaar dat ik dus zelf ben gegaan vanmorgen. Voor hun fijn en voor mezelf ook dat ik niet afgelost hoef te worden…

Maar die vrije dag wil ik nog wel op een andere dag tegoed houden hoor! ben niet gek :wink:

Liefs, Marjolein

Hallo hier gaat alles goed, maar heb niets te melden.

Kom gewoon even hormoontjes afgooien :: :: :**:

Kuss Miranda

marjolein, hoe was je ondertrouw??

vliegje en norma, ik duim voor jullie dat jullie snel zwanger zijn of ongi worden… gewoon voor de duidelijkheid…

hier vanmiddag effies heel licht last gehad van mijn onderbuik. Kan niet plaatsen wat t geweest is, het is ook niet sterk doorgekomen, maar heel licht ergens last van gehad. Nou ja, we zien wel. Nog 1 week tot mijn nod