Welkom bij de juni stoppers van 2006, alweer het vijfde deeltje…
Wij wensen alle klussende meiden heeeel veel succes!!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap: Mama, Brechtje, Debke, Stephie, Juul, Famke, Leentje, Helena, Mirjam en Sophia!!
Liefs Sophia
:mrgreen:
Sandra, jammer van de test!! Maar zijn de :evil: er al?
Leentje: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!! Geniet ervan!!!
Sorry dames, dat ik even niet ben geweest. Ik ben heel erg moe en nu eindenlijk hebben we vakantie! Hè hè! Misschien dat wat rust voor ons ook wat positiefs brengt!
Vanaf morgen zal ik jullie even weer wat meer volgen, want vanavond hebben we de verjaardag van een vriend van ons. De hubbie van mijn vriendinnetje die ook op dit forum zit.
Ben nog niet bijgelezen maar zie een nieuw topic met 8 zwangeren staan!!!
Leentje, van harte.
echt super meid!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Leentje wat goed!
Gefeliciteerd meis!!! :-*
Gisteren ongesteld geworden.
Ga nu proberen er voorlopig niet meer zo mee bezig te zijn, dus kom voorlopig hier ook niet meer meelezen en -schrijven.
Sandra
Ik begrijp dat het niet meevalt Sandra. Hoewel het leuk en gezellig is om samen uit te kijken naar een positieve test is het ook weleens wrang als de één na de ander zwanger raakt en jij weer ongesteld wordt. Vooral als je NOD samen valt met iemand die meer mazzel had.
Ik kan wel zeggen, jouw tijd komt vanzelf, maar dat weet je natuurlijk wel. Ik kan je wel vertellen, zodra het zover is dan voelt het zo speciaal en mooi, dan ben je al het wachten vergeten. En dan voelt het gewoon als “jouw” moment. En uiteraard hoop ik voor je dat dat snel zal zijn.
Ga op je gevoel af, kom lezen en kletsen wanneer je zin hebt, je bent altijd welkom! Ik hoop wel dat je nog even langskomt vandaag om deze virtuele knuffels in ontvangst te nemen: :hug: :hug: :hug:
Liefs, Ineke
hoi sandra ik ben toen ook een tijdje niet meer actief geweest op deze site, ik keek af en toe wel mee,maar das beter anders ben je er toch teveel mee bezig!!! succes meid dikke :hug:
Hallo meiden,
Sandra, lekker je gevoel volgen meis :-* Ik kan me goed voorstellen dat je 't er moeilijk mee hebt op 't moment, hoop en wanhoop ligt soms zo dicht bij elkaar… Veel succes meis, ik kijk uit naar goed nieuws van je!!!
Ik ben vandaag de hele dag een beetje misselijk geweest en begin nu echt zo’n -ik ben zwanger- gevoel te krijgen… Ik kan het helemaal nergens op staven, zeker niet omdat ik vanmorgen toen ik net wakker werd eerst nog wat ongi-gevoel had in mijn buik, maar direct daarna voelde ik me wat misselijk en da’s niet meer overgegaan. Daarbij heb ik al een paar dagen, dat eten me een beetje anders smaakt als normaal… Tja, het lastige is dat ik heel goed weet dat het mss helemaal niets is en ik het me maar in m’n hoofd haal. Pff, wanneer ga ik nou een testje doen??? :roll: :roll:
Plut, dat vraag ik me nou ook af! Kom op meid, doe 's gek!
Plut, heb je geen testje in huis??? wij zijn namelijk allemaal heeeeeeel erg nieuwsgierig
Sandra, jammer en hopelijk zien we je hier snel weer terug. Neem de tijd en tot later.
Hier alles goed, het lichte bloeden van oud/rood bloed is weer begonnen ( wel 2 dagen later dus hopelijk ook 2 dagen minder dan vorige maand) dus hopelijk snel de :twisted: hier op bezoek zodat we eindelijk echt voor kunnen gaan.
Hoi mama van Teun,
Ik merk dat ik minder online ben dan ik me had voorgenomen. Aangezien ik niet regelmatig post, mag je mijn naam wel van het lijstje halen. Ik sta helemaal onderaan (Helena).
Ik wens desondanks iedereen veel succes met zwanger worden (ikzelf included!)
Hoi meiden, ik heb getest, maar mijn eerste gevoel zegt negatief, maar het lijkt wel alsof ik een heeeeeeeel vaag (bijna doorzichtig) blauw lijntje zag, als ik 'm op een goede manier in het licht hield… Zo licht dat ik het me ook verbeeld kan hebben. Echt zó licht, dat ie niet eens echt aan de oppervlakte komt zeg maar… Iemand ervaring met Kruidvat testen?? :think:
Jonathan zegt dat 't niets is, ik denk dat ik morgen maar een clearblue test haal, die geeft gewoon een duidelijk beeld…
Meiden, feliciteer me nog maar niet, ik denk nl zelf dat ik gewoon last heb van een erg sterke verbeelding, als ik een foto van de test zou nemen, zou je er ook niets van zien, zo vaag denk ik dus iets te zien zeg maar… Duim maar voor me, okay???
hoi plut, mijn eerste test was ook heel vaag die was van etos eigen merk gewoon morgen of overmorgen een andere test doen, je houd het wel spannend hier,hihihi :mrgreen: succes!!!
Heb ff zitten googlen en heb succesverhalen gevonden, maar ook negatieve verhalen… Bah, stomme kruidvattesten :roll: (haha, ik moet toch iemand de schuld geven :lol: :lol: )
nou, ja, ik ga maar rustig even afwachten en nooit meer een Kruidvat-test kopen :roll:
Hoi Plut, wat een durf dat je toch getest hebt!
Hier twee verschillende ervaringen . Met André testte ik per ongeluk een week te vroeg. Ook een lijntje dat met het blote oog niet zichtbaar was, een heel hoopvolle aanstaande moeder dacht er wel iets in te zien… Een week later overduidelijk positief.
Twee maanden terug weer zo’n vaag streepje. Ook alleen als je hem op de juiste manier tegen het licht hield. Werd toch gewoon ongesteld.
Dus…kan helaas niet anders adviseren dan over een paar dagen nog eens proberen. Of inderdaad een andere test proberen.
Jammer meid, weet je nog zo weinig! Ik ga in ieder geval voor je duimen.
Helena, jammer als je ons gaat verlaten, maar veel succes met zwanger worden!
Boefje, nog even en je kan voor het echie! Spannend hoor…
Leentje, begin je je al thuis te voelen op je roze wolk? Ik word helemaal vrolijk van je, meid. Geniet ervan, je hebt het verdiend.
Ik dacht eigenlijk dat ik mijn eisprong voelde een dag of twee terug. Maar nu verloor ik vanmorgen toch weer duidelijk vruchtbaar slijm. Dus we klussen nog even vrolijk verder. We hebben wat dat betreft een feestmaand geloof ik. :inlove:
Jeetje Plut, jij maakt het wel spannend hoor!! Ik wacht af…
Helena: succes meid en we zien je misschien nog wel eens hier op het forum!
Sandra: ik snap heel goed dat het nu even klote is, kom maar weer gezellig langs als je daar klaar voor bent! Succes :-* :hug:
Ineke: hihi feestmaand…mijn hubbie is jaloers!! Hier is 't al 2 maanden hommeles, als ik ook maar iets ruik moet ik :sick: en tja, dan is seks toch even lastig… maar ook dat komt wel weer goed.
Jullie in ieder geval heel veel plezier :mrgreen:
Boefje, ik hoop dat het snel raak is voor jullie meid!
Hee, ik was net het lijstje aan het aanpassen en toen zag ik (nadat ik Helena eraf gehaald had) dat we al op de helft zijn…8 zwanger en 8 klussers!! En dat vanaf juni!! Go girls, go girls, go girls :dance: :dance: :dance:
Groetjes Annemarie