jullie mening over deze namen ??

Madre… in het Engels is Luke: Loewk en in het Nederlands dus echt: Luuk…

Ik vind Dana ook mooi! :inlove:

Hier ook ervaring met het verkeerd uitspreken. Mijn oudste heet Yannick, maar door wordt standaard eerst janiek (ipv jannik) van gemaakt. Eigenlijk hadden wij een echte top 10 naam van toen voor onze oudste zoon namelijk Lars, maar zes weken vantevoren beviel mijn schoonzus… van een Lars :wall: :wall:

Achteraf wel blij hoor, Lars hoor je zoveel vaker nog en we vinden het echt een Yannick :inlove:

Zoals ik al eerder heb gezegd is zijn tweede naam Milan (toen nog geen top 10 naam en ik vond het vreselijk maar mijn man niet, compromis zeg maar :wink: ) Op bijna alle geboortekaartjes werd een opmerking gemaakt over zijn tweede naam: is het AC of Inter enz. Was het al weer een beetje vergeten maar door al die namendiscussies kwam het weer boven!!

@Kira80 wrote:

Zoals ik al eerder heb gezegd is zijn tweede naam Milan (toen nog geen top 10 naam en ik vond het vreselijk maar mijn man niet, compromis zeg maar :wink: ) Op bijna alle geboortekaartjes werd een opmerking gemaakt over zijn tweede naam: is het AC of Inter enz. Was het al weer een beetje vergeten maar door al die namendiscussies kwam het weer boven!!

Da’s ook een reden waarom we Mylan met een y zouden willen schrijven ipv met een i :wink: :mrgreen: (ALS 't 'm wordt natuurlijk :wink: )

:-* Jen

@faizaa wrote:

Madre… in het Engels is Luke: Loewk en in het Nederlands dus echt: Luuk…

Idd…

@victoria wrote:

Jo & ik hebben gewoon dezelfde smaak qua namen, qua meisje-meisje dingen :inlove:

Wij zijn gewoon LEUK :mrgreen:

JUIST :mrgreen:

Mylan vind ik het leukst, maar persoonlijk zou ik het gewoon met een i schrijven, maar wij zijn dan ook helemaal niet voetbal-minded :wink:

Wij zijn ook absoluut niet voetbal-minded :naughty: maar wil dat zeggen dat het kind al geen Mylan/Milan meer kan heten dan?? Er schijnt ook een Milan in GTST te zitten, :shifty: ik heb geen flauw idee want dat kijken we hier dus echt nooit… Ondanks dat ik geen voetbal- of dramaseriefan ben vind ik die naam gewoon heel mooi! :mrgreen: Is dat vreemd…?

@jensie wrote:

Wij zijn ook absoluut niet voetbal-minded :naughty: maar wil dat zeggen dat het kind al geen Mylan/Milan meer kan heten dan?? Er schijnt ook een Milan in GTST te zitten, :shifty: ik heb geen flauw idee want dat kijken we hier dus echt nooit… Ondanks dat ik geen voetbal- of dramaseriefan ben vind ik die naam gewoon heel mooi! :mrgreen: Is dat vreemd…?

Elynn is een engelse naam en milan slavisch :wink:

mylan is mooi

@jensie wrote:

nee meid ik vind het helemaal niet vreemd hoor, en idd daar had ik nog niet bij nagedacht maar dan zou ik helemaal gaan voor mylan :wink: geheid dat daar later wat over gezegd word als ie op school en dergelijke zit :wink:

Het is toch ieder zijn eigen keuze wat voor je naam je kiest, want het is zelden zo dat iedereen je keuze van de naam mooi vind want iedereen heeft een hele andere soort smaak :wink: Ik hou namelijk weer niet van de oerhollandse namen want dat vind ik te gewoontjes en ik weet zeker dat er een aantal dames JUIST wel dat mooi vinden :wink:

Nee dat jullie helemaal niet voetbal-minded zijn wil TOTAAL niet zeggen dat jullie je kindje geen Milan/Mylan kunnen noemen hoor! Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik de naam gewoon met i zou schrijven en me er niks van zou aantrekken wat mensen erover zouden zeggen :wink: :smiley:

ben wel benieuwd wat jullie nu gekozen hebben :mrgreen:

We moeten nog 20 weken wachten … ongeveer :lol:

Yep precies, nog ong 20 weekjes, al verwacht ik dat het er eerder rond de 18 zullen zijn… Bij Elynn ben ik met 38 wk 2 dg bevallen, heb zelfs nooit voorweeën oid gehad, toen de weeën begonnen zette de bevalling ook gelijk door! Nu weet ik dat de termijn van de 1e zwschap niet altijd iets wil zeggen voor een 2e zwschap, maar blijkbaar laten de hormonen in mijn lijf er geen gras over groeien; als het kind er klaar voor is, zal hij ook meteen komen ook! :mrgreen: Dus de kans is groot dat dat bij deze beeb niet anders zal zijn :wink: (als hij er ook al zo optijd klaar voor is)

ik had meteen zoiets Elynn en Kyan is heel mooi bij elkaar!

ben wel erg nieuwgierig nu naar de naam die jullie hebben gekozen!

liefs helen

Elynn en Mylan

Elynn en Kyan

Alleen al om die Y in de naam van je dochter zou ik dus in de jongens naam ook de Y zetten… :thumbup:

@faizaa wrote:

Elynn en Mylan

Elynn en Kyan

Alleen al om die Y in de naam van je dochter zou ik dus in de jongens naam ook de Y zetten… :thumbup:

Hihi, dat hebben wij ook: beide namen zijn met een Y erin, dus deze beeb krijgt er ook een Y in! :mrgreen:

Ik heb op Mylan gestemd. Die vind ik heel mooi en ook heel mooi bij Elynn passen.

Ja, die Y… we hebben bij het kiezen van de namen Mylan en Kyan eigenlijk niet bewust gekeken naar dat er een Y moest zitten in deze naam omdat Elynn dat ook heeft, maar nu ik het zo zie staan :think: … Ziet idd wel mooi uit bij elkaar, als een geheel dat goed in evenwicht is :mrgreen: :thumbup: (victoria gaat me nu voor gek verklaren :roll: :lol: )

ik zou Noel niet doen ik heet dus zelf Noel en ik werd er onwijs mee gepest toen ik kind was vooral rond de kerst en er werd van alles op verzonen.

Yosha

Ik had een Joska in de klas, een hele stoere jongen!

Mylan en Kyan vind ik ook wel mooi.

En zo vreemd vind ik Mylan niet met de Y… :think:

Mijn bijzondere kinderen hebben hele doorsnee namen, Thomas en Sarah Louise, maar wel namen die al zeker 15 jaar bij mij horen (ik had als kind al een namen tik en schreef hele dagboeken vol met namen :lol: en Thomas en Sarah kwamen daar al heel vroeg en vaak in voor… wat kan mij het dan schelen dat ze populairder zijn… tot nu toe nog geen andere Thomas bij Thomas in de kleuterklas(sen)!).