jullie mening over deze namen ??

He Jensie,

Kon je het toch niet laten om de naam een klein beetje bekend te maken :lol:

Ik heb Kyan gekozen, maar vindt Mylan ook erg leuk…ook op deze manier geschreven :thumbup:

Thanx voor al jullie reacties meiden!! :-* :-* :-

Om ef te reageren op vragen:

-Kyan zouden wij dan idd uitspreken als “ki-jan”

-wb jullie invloed op onze keuze; eerlijk?? Niet echt :shifty: het is wel om een beetje te kijken of de naam die wij willen een beetje goed klinkt in het oor van meerdere mensen, als hij echt als allerlaagste eindigt kan het dus zijn dat we 'm niet nemen maar zo niet dan wordt 't hem waarschijnlijk wel :mrgreen: . Maar ik vind het helemaal super om te zien wat iedereen ervan denkt, iedereen bekijkt het op zijn eigen manier en dat alleen al is super!

:-
Jen

Het zijn mijn soort namen niet en ik vind het ook niet zo mooi geschreven … maar ik ben dan ook niet van de hele aparte namen.

Komt waarschijnlijk omdat ik ook een niet zo’n standaard naam had en het als kind dus ook niet zo grappig vond :wink:

Maar ik zou dan voor Milan gaan … en dan ook gewoon MILAN :angel:

nou ik heb op Noël gestemd. waarom weet ik niet vond ik wel heel erg stoer klinken : Kyan vind ik dan weer erg veel voorkomen en dan vind ik het al gauw minder leuk :wink: de andere namen zijn ook niet verkeerd natuurlijk maar hier ging mijn voorkeur naar :wink:

Het zijn ook niet helemaal mijn ‘soort’ namen, maar ik zou ook voor Milan (met een ‘i’ dus) gaan, want dat vind ik wel een erg leuke naam. :slight_smile:

Noël :inlove:

( onze zoon heeft Noëll als tweede naam, betekend eerst geborene…)

Weet je wat het grappige is? Je zou denken dat we door deze poll in een bepaalde richting geduwd worden qua naam, maar toch ervaar ik juist het tegenovergestelde (waar ik ergens wel blij mee ben) Juist omdat ik zoveel verschillende meningen voorbij zie komen wordt me weer eens bevestigd; iedereen heeft een andere smaak en al van deze namen vallen wel in meer of mindere mate in de smaak. Het is echt leuk om te zien wat iedereen van de namen vindt die wij in ons favo-lijstje hebben staan. Ik word er helemaal happy van als ik al deze verschillende mensen met verschillende meningen voorbij zie komen, iedereen = uniek ook in dit stukje! Stem vooral door meiden, wij zijn er blij mee! :-*

Gelukkig maar dat jullie je eigen mening hebben en daar aan vasthouden! :slight_smile:

Yosha!

…ikke zeg het lekker niet waar op gestemd…hé Jensie :wink:

(ik moet wel zeggen dat ik alle 4 de namen mooi vind)

Danielle

Yosha: vind ik meer een meisjes naam., zou voor een jongen dan voor joshua gaan

Mylan: Heb ik voor gekozen, alleen zou ik het met i schrijven.

Noël: kerstnaam

Kyan: vind ik gewoon geen mooie naam.

Dat Noël een kerstnaam gevonden wordt en Yosha over het algemeen liever aan meisjes gegeven wordt, daar kan ik me nog iets bij voorstellen maar waarom vinden zoveel mensen Mylan toch mooier met een i ipv een y ??? :think:

:-* Jen

Omdat ik van de origineel houd … en dat is dus MILAN …

Je zult, als jij ervoor kiest om het met een y te schrijven, altijd zijn naam moeten spellen … mensen zullen het automatisch anders opschrijven.

En dan denk ik waarom … ben je unieker als je een naam veranderd!

Wat is er toch mis met het origineel … als je zijn naam zegt, hoort niemand dat het met een y is … snap je een beetje wat ik bedoel!

Verder moet iedereen het voor zich weten hoor :wink:

Dit is gewoon mijn mening :angel:

En bij het opnoemen van de naam Mylan van een lijst ofzo (bijv. een presentielijst of het uitreiken van een diploma) is er geen eenduidigheid over hoe de naam uitgesproken moet worden en zal het wellicht in 50% van de gevallen verkeerd gaan.

Laatst hoorde ik van een meisje die Robyn heet (de bedoeling van de ouders was om het uit te spreken als Robin, maar vaak wordt ze als Robijn aangesproken).

Maar Jens, jij wil misschien graag een Y in de naam omdat het leuk bij de naam van zijn zusje past?

Trouwens, als Noel (mijn toetsenbord weigert trema’s vandaar even zonder) eerstgeborene betekent, kan die naam niet meer voor jullie kleine man want Elynn is jullie eerstgeborene!!

(Wij zouden het wel kunnen doen, maar Noelle dan :wink: ).

@Paschal75 wrote:

Het zijn mijn soort namen niet maar ik heb Mylan gestemd al zou ik

eerder gewoon Milan doen dan…

De rest zijn niet mijn favoriete namen.
Hier om precies dezelfde reden voor Mylan (Milan :wink: ) gestemt.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

en ik vind juist de aparte namen wel interessant zoals dat Mylan anders word geschreven ik hou ook wel beetje van minder doorsnee namen :wink: maar onze kleine man heeft ook een heel moeilijke naam voor andere helemaal met schrijven maar uitspreken doen ze altijd ook verkeerd wat ik niet erg vind want dat betekend dat onze naam lekker uniek is :wink:

dus wat dat betreft gewoon lekker doen zoals je zelf mooier vind en beter gevoel bij hebt :wink:

onze meisjesnaam word minder moeilijk voor de meeste denk ik maar uitspreken word weer een verhaal apart denk ik :wink: jongensnaam word een ramp denk ik voor mensen :wink: :mrgreen:

@lovely_lady wrote:

en ik vind juist de aparte namen wel interessant zoals dat Mylan anders word geschreven ik hou ook wel beetje van minder doorsnee namen :wink: maar onze kleine man heeft ook een heel moeilijke naam voor andere helemaal met schrijven maar uitspreken doen ze altijd ook verkeerd wat ik niet erg vind want dat betekend dat onze naam lekker uniek is :wink:

dus wat dat betreft gewoon lekker doen zoals je zelf mooier vind en beter gevoel bij hebt :wink:

onze meisjesnaam word minder moeilijk voor de meeste denk ik maar uitspreken word weer een verhaal apart denk ik :wink: jongensnaam word een ramp denk ik voor mensen :wink: :mrgreen:

Ja lovely lady, eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Jullie hebben wel gelijk hoor victoria en Tulpje, het kan idd zijn dat mensen het anders uitspreken maar ik denk eigenlijk dat dat heel erg zal gaan meevallen (tegenover de naam van onze dochter zowieso, je kan Mylan dan maar op 2 manieren uitspreken en Elynn heb ik al minstens op 3 verschillende manieren horen uitspreken, op zich heb ik daar nooit moeite mee gehad en ik denk dat dat voor Elynn later ook wel mee zal vallen). Ik vind wel degelijk de schrijfwijze een naam unieker maken, het is gewoon een gevoel. Evengoed bedankt voor jullie feedback meiden! :-

Tulpje wij vinden het idd ook nog eens mooi bij
Elynn passen (net zoals Yosha, Kyan en Noël… :wink: want zoals ik al zei; misschien is het wel helemaal niet de uitendelijke naam en is het 1 van de andere 3 in het lijstje… tja… 8) )

:- Jen

Ik zap nog ff langs en zie nu toevallig deze vraag nog staan (had ik dus nog niet gelezen.

@jensie wrote:

Dat Noël een kerstnaam gevonden wordt en Yosha over het algemeen liever aan meisjes gegeven wordt, daar kan ik me nog iets bij voorstellen maar waarom vinden zoveel mensen Mylan toch mooier met een i ipv een y ??? :think:

:-* Jen

Ik moet er misschien nog wel bijzeggen dat ik het in jou geval dan lekker op Mylan zou laten. Elynn is tenslotte ook met een y en zo passen de namen erg leuk bij elkaar.

Mylan lijkt me wel weer aparter dan Milan, dat staat mij dan weer wel aan. :think:

Zelf vind ik persoonlijk gewoon leuker staan. Met een y wordt het engelser (ik weet niet of dat zo is) en ik houd niet zo van engelse namen.

Ik vraag me nu eigenlijk af of we het nog wel over dezelfde uitspraak van de naam hebben :think:

Milan (zeg maar Mielan) of Mylan (Mailan of Mailen (niet posten, maar puur Nederlandse uitspraak natuurlijk :wink: )

oh, reageer weer te snel… was eigenlijk ook al gezegt en beantwoord :mrgreen: :doh: