jullie mening gevraagd over werk en opvang

Ik kan weer aan het werk van maandag t/m donderdag van half 11 tot half 3 in de bedrijfscatering, en met veel doorgroeimogelijkheden.



op maandag en donderdag kunnen mijn kids naar een gastouder en dinsdag en woensdag past oma op.



het voordeel vind ik dat de uren onder de basisschooltijden zijn, mijn dochter gaat na de zomervakantie naar de basisschool.



het nadeel vind ik dat met name mijn zoontje dan nog zo lang en zo vaak in de opvang moet, 4 dagen in de week, niet van 9 tot 5 maar toch…



graag jullie mening gevraagd!!!



liefs van rose :-*



Vind je het leuk werk ?



Dan zou ik het gewoon doen.

Ik heb altijd wel een beetje gewerkt.

Maar sinds ik een ander baan heb, ben ik erg veranderd.

Als ze mij zouden aanbieden : van 9 tot 2 werken, zou ik het zo doen. Elke dag 5 uurtjes vind ik niet erg, want …



Dan zou ik daarna de kinderen van school kunnen halen en dat vind ik dan eigenlijk ook ideaal.



Ik lees dat je om half 11 moet beginnen tot half 3. Bovendien : doorgroeimogelijkheden :thumbup: , altijd ideaal vind ik !



Je zoontje komt niks te kort zo te lezen, oma past op dinsdag en woensdag op en maandag en donderdag naar gastouder. Ik vind eerlijk gezegd dit allemaal goed geregeld, je hoeft pas half 11 te beginnen en bent half 3 al klaar … ideaal toch eigenlijk ?

En vrijdags ben je gewoon lekker thuis.



Ik zie er dus eigenlijk eerlijk gezegd, geen nadelen aan, alleen maar voordelen !



Succes ! :thumbup:

doen doen doen!



echt meid met beide handjes aangrijpen want als straks beide op school zitten is er never nooit meer zo’n baan te vinden :roll:

zulke dingen zijn natuurlijk erg persoonlijk. ik kan dus alleen maar zeggen: als je je er goed bij voelt, dan meot je het zeker doen!





(en ik zou het in mijn geval zeker doen. het zijn geen hele dagen, je hebt goede opvang geregeld. en het plezier als je je kinders dan 's middags weer ziet, is des te groter!)

Ik denk ook wel dat ik het ga doen hoor!!



alleen dat mijn zontje zo vaak naar de opvang moet vind ik niet zo prettig, maar aan de andere kant als hij naar de basisschool gaat ben ik wel klaar met oppas ed…



bedankt voor jullie inbreng!!



liefs van rose :-*

Hier werk ik 4 dagen 9 uur.

Veron is dan 3 dagen ook bij de opvang. Hier gaat het heel goed…hij is er ook aan gewent maar buiten dat denk ik ook dat het goed is dat hij leerd met andere kids te spelen, delen enz.

En in mijn geval vind ik het heerlijk om ook wat anders te hebben dan alleen maar mama zijn. Zo kan ik de dagen dat wij wel thuis zijn waarvan ook een papa dag hem extra veel aandacht en liefde geven voor me gevoel.

Maar denk idd wel dat t voor iedereen persoonlijk is.



Succes met beslissen

Klinkt best goed, en je man/partner, kan die eventueel ook nog een dag op zich nemen. Dat lijkt me persoonlijk de meest ideale situatie omdat je dan ook voor de schoolvakanties wat ruimer zit zeg maar.



Kijk vooral ook naar wat je hart ingeeft en als je na een tijd zegt dat jij en je gezin je er niet happy bij voelen kun je altijd alsnog stoppen toch?



Succes!



natas