jullie hulp gevraagd **spoed!**omgeving drunense duinen!!

Ben ook fanatiek aanwezig op een paardenforum genaamd bokt.nl…

Een bokker is vandaag iets onvoorstelbaars overkomen!!

willen jullie je oren en ogen open houden!!

@memory wrote:

http://www.bokt.nl

Nieuwsredactie

Vanmiddag ging ik wandelen met mijn KWPNer Amon. We zijn een weekje op vakantie in Biezenmortel (aan de Loonse en Drunense duinen). Tijdens het wandelen heeft heeft hij zich losgerukt en is weggegalopeerd.

Vanaf 13.00 uur vanmiddag heb ik hem niet meer gezien. Hij is niet terug naar stal gerend. Ik heb alles en iedereen (manege’s, dierenartsen, pensionstallen, staatsbosbeheer, politie etc etc) al gebeld maar niemand heeft zich nog gemeld.

Ik wilde via bokt vragen of iedereen die in de buurt woont een oortje en/of oogje open wil houden voor berichten over dit paard. Toen hij ervandoor ging had ie alleen een touwhalster om met een leadrope eraan vast. De foto’s zijn genoemen vlak voordat hij ervandoor ging.

Als je iets gezien of gehoord hebt, zou je dan willen bellen naar de politie Brabant-Noord. Zij weten ervan en hebben mijn telefoonnummer. Alvast heel erg bedankt!!

De kans bestaat dat hij vast is komen te zitten ivm zijn leadrope (soort van lang touw) en er nare dingen kunnen gebeuren, vandaar dat een grootscheepse zoekactie wordt opegstart.Hopelijk huppelt hij gewoon in omgeving rond, alsof er niets gebeurd is…

Dus als er kokkers zijn die morgen gaan wandelen in die omgeving en zien dit paard pb me dan of tip dan de politie!

Hopelijk mag het hier blijven staan…

Ooh wat verschrikkelijk zeg…

:pray: dat hij snel terecht is…

Succes !

Oh wat erg!!!

Ik kom er niet in de buurt, maar ik hoop en duim dat deze knappert erg gauw weer gevonden wordt.

Ooow verschrikkelijk!

Ik hoop echt dat hij ongedeerd terug wordt gevonden :pray:

dat is heel toevalig dat ik daar morgen heen ga :shock: :o :shock:

ik zal zeker mijn ogen open houden

wat verschrikkelijk zeg … hoop dat het niets is overkomen :hug:

wat erg zeg :shock:

ohhh wat verschrikkelijk zeg. Ik om daar niet in de buurt.

Ik hoop dat die snel terecht is zeg.

Ik duim voor je.

Dikke :hug: :hug: :hug: voor jou!

@mukkemuk wrote:

dat is heel toevalig dat ik daar morgen heen ga :shock: :o :shock:

ik zal zeker mijn ogen open houden

wat verschrikkelijk zeg … hoop dat het niets is overkomen :hug:

graag!!

Hij is nog steeds spoorloos :cry:

Wat erg zeg, dat niemand m gezien heeft :shock: . Ik ben ook een keer een paard kwijtgeraakt in de brunsummerheide. We waren met een groep vd manage aan het rijden, wedstrijd aan het doen op een grote zandvlakte. Mijn paardje was nogal opgewonden door dat alles en wilde niet ‘ingehaald’ worden. Hij bokte zo erg dat ik eraf viel. Eerst bleef hij staan, maar een wat onervaren rijder die erbij was dacht: ik pak m wel even, en loopt al zitten op haar paard naar mn paardje toe. De instructeur roept nog dat ze moest blijven staan, maar dat deed ze niet, waarop het paardje nog meer gespannen werd en het op een rennen zette. We hebben toen ook meteen iedereen gebeld. (paard had zadel op, hoofdstel om, teugels van zn nek gevallen, dus erg gevaarlijk). Gelukkig bleek later op de dag dat een andere ruiter hem tegen was gekomen en het was gelukt hem te vangen. Ze heeft m naar de manage terug gebracht, die was het dichtsbijzijnd en ook nog eens zijn thuis…pfff wat was ik blij. Was echt mn lieveling…beetje pittig, maar ja.

Dus, ik weet een beetje hoe het voelt en hoop dan ook heel hard dat het paard ongeschonden terug gevonden wordt :hug:

Ach jeetje, hopelijk is hij heel snel terecht :pray:

Jee wat erg zeg.

Ik hoop dat hij vandaag wordt gevonden :hug:

:shock: en dan is het nu ook nog zulk rotweer dus weinig wandelaars … :pray: :pray: :pray: hoop dat ie snel terecht is … je ziet een paard toch niet erg snel over het hoofd natuurlijk…

Amon is trerecht!!! :dance: :dance:

Hij is gevonden in Helvoirt!

Verder nog geen verdere info, maar hopelijk is hij ongedeert!!

WAT HEERLIJK!!! Goed nieuws dus, nu maar hopen dat hij niets heeft.

Helvoirt ligt dat niet een stukje verderop???

:-* Diane

Wat een goed nieuws!!! :dance:

WAT HEERLIJK!!!!! Goed nieuws dus, nu maar hopen dat hij niets heeft.
Helvoirt ligt dat niet een stukje verderop??????

Diane

Helvoirt ligt tegen biezenmortel aan. Grenst ook aan de drunense duinen.

Gelukkig is hij gevonden…wat een opluchting moet dat zijn. Nu hopen dat hij niks heeft en lekker laten rusten.

Wat fijn dat Amon weer terecht is :dance: :dance: en hopelijk is hij ook helemaal ongedeerd.

Ik heb net nieuws gekregen dat hij helemaal ongeschonden van zijn avontuur is terug gekomen!! :mrgreen:

Meneer was komen aanwandelen bij een huifkarren bedrijf, de boer heeft hem in lekker stal gezet met een pluk hooi en de politie op de hoogte gebracht…Deze heeft de eigenaaresse ingelicht en ze hebben hem vanmiddag opgehaald!! hij staat nu weer lekker in zijn eigen stalletje!!

Bedankt voor jullie medeleven!!

Oh wat superfijn zeg :dance: :dance:

Ow wat een opluchtig! Fijn dattie weer thuis is!