Gefeliciteerd en wat een mooie gewicht!!
Liefs Suzanne
Dank je Romi!
Tammie en Debbert gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes.
Geniet ervan, het gaat zo snel. Lekker cliché, maar het is wel zo.
Mamma marianne, ik zag bij jou ook goed nieuws! Gefeliciteerd! Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat!
Iedereen de beste wensen voor 2010!!!
iedereen een heel gelukkig 2010 en dat je wensen maar uit mogen komen!!!
Jullie ook allemaal een goed 2010! (mag nog net vandaag toch??;-))
ja hoor
Hoe gaat het allemaal met jullie en de kids??
E.vi slaapt sinds afgelopen zaterdag lekker door tot een uurtje of half 7 :dance: Wat is dat lekker zeg, de eerste nacht schrokken we er wel van.
Hier gaat het echt super.
2 weken geleden heeft Fenna de waterpokken gehad, dat was wel even heel zielig, was ze goed ziek van.
Ze krijgt nu ook wat fruit en groente en de groente vindt ze erg lekker, het fruit niet zo. Papfles vindt ze ook heerlijk.
Wat gaat t snel hè, gewoon alweer andere dingen als melk.
Ennnn… Fenna is kindje van de maand :dance:
Hier gaat het ook goed! bedankt voor jullie felicitaties!
En wat gaaf Fenna baby van de maand :thumbup:
Oh en ook nog een geweldig 2010 voor jullie allemaal!
En dan nu een dik ingepakte Esther :inlove:
leuk joh, Fenna baby van de maand!
Tammie wat lijkt Esther toch veel op Merel of zie ik dat verkeerd?
@debbert wrote:
Tammie wat lijkt Esther toch veel op Merel of zie ik dat verkeerd?
Ze is PRECIES Merel!

kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat het geen zusjes zijn
Ik heb dat met foto’s van mezelf en die van Evi, ze is bijna hetzelfde
Haha daar heb ik nou weer geen last van. Ik was met 4 maanden veel dikker als Fenna nu :mrgreen:
Toevallig afgelopen week foto’s zitten kijken van mij rond het half jaar en zijn natuurlijk maar weinig foto’s om naar te kijken (in vergelijking met alle foto’s die nu gemaakt worden met digitale camera’s), maar ik zie er echt helemaal niks in wat ik bij Fenna zie.
Foto van nichtje toen ze 10 maanden was (nu 4 jaar) is weer exact Fenna, ik dacht de 1e keer, ‘die foto ken ik niet…’. Zag ik ineens dat het ook onbekende kleertjes waren :shock:
dames hoe is het met jullie???
Gaat super hier nog steeds gelukkig!
Fenna kan zitten, zo stoer :mrgreen: Rollen doet dat luie kind van mij alleen nog steeds niet.
Ze eet brood, fruit en groente. Alleen de fruit is nog steeds geen succes en dat terwijl we daar juist vroeg mee begonnen zijn.
Maar t is een super makkelijk en lief meisje!
Hoe gaat t bij jou??
Hier ook alles lekker.
Jari rolt ook nog niet. Hij kletst wel heerlijk en houd alles vast wat voorbij zijn handjes komt.
Hij kan ook zo lief mijn gezicht pakken als ik boven hem hang, zo schattig… :inlove: :inlove: :inlove:
Fruit wil nog niet zo, maar hij vindt het niet meer zo vies als de eerste 10x, haha.
Hier ook alles goed! Kijk maar :inlove: