Julistoppers 2008 #3~9 baby's, 2 op komst~ Welkom Esther!

Hier is het goed!!

Heb nauwelijkstijd voor KOK en lees meestal vluchtig mee, maar heb dan geen tijd om te reageren.

Debbert, je bent alweer 31 weken!!! :shock: Over 6 weken mag je al BIBBEN!!

Roma is al bijna uitgerekend!

Hier gaat alles nog steeds goed, nog 1 weekje vrij.

Hier ook alles goed! Wel veel harde buiken gehad, moest van Gyn al minder gaan werken, maar nu gaat het weer goed.

Beebje is heerlijk druk in mijn buik :inlove: en Merel is nog steeds een blije meid, dus mij hoor niet klagen :smiley:

Toevallig las ik net een BIA melding van Roma!

@Roma wrote:

Denk dat ik een BIA kom melden… Sinds 3.15 wakker met enorme kramp, toiletbezoek, maar aanhoudende kramp die wegzakte. Maar even later weer terug kwam. Rondetijden bij gaan houden (thanx Sannon voor de tip) op de telefoon en daar komen de weeen gemiddeld om de 4,5 minuut en houden tussen de 30 en 40 seconden aan (op het moment dat buikademhaling goed toepas). Als ik dat niet doe duren ze langer. Lekker in bad gelegen en nu weer in bed. Wie weet nog een beetje slapen… of ben ik dan te hoopvol?? Besef van tijd is al lekker weg, want voor mijn gevoel begon een uur geleden het eerste gekramp.

Voor wat betreft het timen van de weeen… wanneer stop je? Hij zwakt weer af en ik stop met timen als het geen pijn meer doet, maar dan is ie nog niet helemaal weg.

Ik blijf het allemaal onwerkelijk vinden en kan nog steeds niet helemaal geloven dat het begonnen kan zijn… Ga er ergens vanuit dat het zo allemaal weer stopt… We zullen zien… SPANNEND

Wow Spannend!!! Zet hem op Roma!

Ben benieuwd naar haar mannetje en de naam die hij krijgt!

Roma hoe is het??? Is je kleine mannetje al geboren??? Ben benieuwd en hopelijk gaat alles goed!

OOOHHHH, wat spannend!!! :shifty:

Ja hij is er!!!

Kopie uit de maandmama’s van Roma

Jawel… BUB…

Om 16.40 is onze Lucas geboren!! In het ziekenhuis, we zijn nu weer thuis. Borstvoeding gaat goed, tenminste hij zuigt goed en krachtig.

Flinke rugweeen gehad en ontsluiting vorderde langzaam.

3 uur begonnen de weeen 9 uur 2 cm ontsluiting en rond 12 uur 3cm. Toen zijn vliezen gebroken en konden we naar het ziekenhuis. Daar dus die vervelende rugweeen en ik weet neit hoe laat, maar denk rond 15 uur 7cm, dus dat wat heel hard gegaan. Toen nog de laatste cm en toen 45 min persen… Hoofdje bleef gedurende drie weeen op het strakste stuk staan… AU AU AU, maar daarna was het echt zooooo gaaf.

Vergeet ik helemaal te feliciteren :oops:

Roma van harte gefeliciteerd!!! :dance:

Roma, gefeliciteerd met Lucas!!!

Mooie naam!! (was deel van onze jongensnaam)

Roma: van harte meid met jullie mooie lieve mannetje Lucas!!!

Jee zeg kom ook weer eens aanwaaien :oops:

Roma, gefeliciteerdddddddddddddddddddddddddddddddddddd met jullie heerlijke ventje, wat geweldig meid!!! Je bevalling klinkt niet echt als een feestje :thumbdown: :hug

Roma, gefeliciteerd met Lucas!!!

Hoe gaat het met je?? En met de kleine?

heb het erg druk gehad zo nog voor mijn verlof…

Het kamertje is nu bijna af, de was is gedaan. Nu alleen nog wat dingen inruimen enzo.

Gelukkig nog maar 6 dagen werken en dan verlof. De eerste dag komen ze al meteen van de thuiszorg, ben benieuwd :slight_smile:

Hoe is het met de rest??

Hoe is het hier???

@debbert wrote:

Hoe is het hier???

Eeuuhhh Stil!

:mrgreen:

hoezo :wink:

hier is het verlof begonnen :dance:

Heeeeeeeeeeeel stil idd.

Debbert: wat lekker verlof!!!

Die van mij is per 1 november echt voorbij :cry: , MAAR!!!

Ik heb nog 3 weken vakantie daarna, heerlijk! :dance:

Debbert geniet er lekker van! Stiekem wat gaat het snel hé…nog snel ff genieten.

Ik zit inmiddels in de ziektewet door de harde buiken, 24 nov. gaat officieel mijn verlof in.

Vandaag groeiecho gehad en de beeb doet het heel goed, ze heeft dezelfde lekkere bolle wangen als Merel :inlove:

Tammie: balen dat je in de ziektewet zit of vind je stiekem wel lekker :wink:

Maar wat lekker dat je een goede echo had, leuk he kijken naar je kindje!? :inlove: