julia's tango

wat een %&%@!#&%aflevering zeg!!!

zit gewoon kei hard mee te brullen.

Mijn mascara zit op mijn knieën… :cry: Wat een drama zeg, dit had ik echt niet verwacht. En ik weet het, het is maar een serie, maar wat een grrrrrr mens is Dorien hahaha.

vondt het ook zo zielig :cry:

En wat kon ik die ex een rotschop geven zeg.

Ben benieuwt of ze volgende week nog zo irritant op ded voorgrond gaat :evil:

Ooo hier ook :cry: :cry: :cry: …ik kon die dorien vanuit de huiskamer wel wegkijken daar in de tv :wink: :oops: …volgens mij gaan ze het marjolein nog moeilijker maken volgende week samen met die leuke zus :roll: …

@issie wrote:

Ooo hier ook :cry: :cry: :cry: …ik kon die dorien vanuit de huiskamer wel wegkijken daar in de tv :wink: :oops: …volgens mij gaan ze het marjolein nog moeilijker maken volgende week samen met die leuke zus :roll: …

ja dacht ook aan die zus ja, en wat dacht je van dat marjolijn totaal niks te zeggen heeft kwa begravenis want ze was nog niet met hem getrouwt dus kan goed zijn dat ze volgende uitzending ok nog eens overal buiten gehouden wordt.

Ze heeft gelukkig wel een stukje film van hun samen wat die vriend heeft opgenomen. was eerst bang dat hij weer wakker werd en het gedeelte met marjolijn niet meer kon herinneren alleen maar zijn leven met zijn ex bijv.

ik zie altijd alleen maar jurkjes, jurkjes en jurkjes… en ben daardoor de hele verhaallijn kwijt… :lol:

@hazze wrote:

ik zie altijd alleen maar jurkjes, jurkjes en jurkjes… en ben daardoor de hele verhaallijn kwijt… :lol:

hjet is dat ik helaas niet zo slank ben als de dames anders zou ik ook erg afgeleid zijn door al die mooie jurkjes

@ilsederooy wrote:

@hazze wrote:

hjet is dat ik helaas niet zo slank ben als de dames anders zou ik ook erg afgeleid zijn door al die mooie jurkjes

nou :shifty: , ik irriteer me er een beetje aan eerlijk gezegd :doh: … altijd altijd jurkjes… :eh: beetje teveel jurkjes naar mijn mening… (maar Steps doet vast goede zaken deze zomer… ik vind het namelijk één grote reclame voor jur… ach… laat maar… :lol: i’ve made my point) :mrgreen:

Ik heb me vanaf de eerste aflevering voorgenomen om te gaan kijken, lijkt me echt zo’n vrouwenserie, speciaal voor mij… :mrgreen:

MAAR ik vergeet het tot nog toe steeds, ik heb het pas 1 keer gezien, en dat was 10 minuten, in de reclame gaan zappen en vergeten terug te gaan. :doh:

Is het nog de moeite waard om te gaan volgen, of is het alweer bijna afgelopen??? :think:

@hazze wrote:

@ilsederooy wrote:
@hazze wrote:

nou :shifty: , ik irriteer me er een beetje aan eerlijk gezegd :doh: … altijd altijd jurkjes… :eh: beetje teveel jurkjes naar mijn mening… (maar Steps doet vast goede zaken deze zomer… ik vind het namelijk één grote reclame voor jur… ach… laat maar… :lol: i’ve made my point) :mrgreen:

dat gevoel heb ik ook hoor dat het vooral heel veel reclame is voor alle jurkjes.

mijn vriend zei gisteren dat ie de vrouwe ook maar dun vondt :inlove: