Julianatoren, leuk voor een dreumes?

Wij zitten er aan te denken om naar de Julianatoren te gaan. Is dat park leuk voor een kindje van 21 maanden?

Ik vond het niet zo geschikt voor een dreumes, onze jongste was 2,5 jaar toen we er heen gingen, maar in veel dingen kon hij nog niet.

nee vind ik niet.

mmm nee.

Wij zijn vorig zomer geweest, toen was de middelste 3,5 en de oudste 4. Dat was superleuk, maar jonger? Nee had ik het denk ik vooral heel erg zonde van het geld gevonden. Liever dan naar een leuke speeltuin met een grote zandbak erbij :thumbup:

Nee ik zou niet alleen met een dreumes er heen gaan. Ik zou eerder dan een kinderboederij of een dierenpark/dierentuin opzoeken.

lees even mee… femke is 2.5 en wij wilde ook gaan…

Nee niet geschikt voor dreumessen.

Nathalie was net 3 geloof ik toen wij er geweest zijn en toen kon ze wel leuk meekomen.

Vinden jullie het vooral zonde van het geld omdat de dreumes in weinig dingen kon of was er echt helemaal niets te doen voor een dreumes. Wij gaan er in de meivakantie heen met de kids en de oudste is 5 en de jongste is dan ook 22 maanden.

Ik zit nog in dubio, we hebben het 2e kaartje gratis, dus wat dat betreft kost het ons niet erg veel geld :think:

@Vlinder83 wrote:

Ik zit nog in dubio, we hebben het 2e kaartje gratis, dus wat dat betreft kost het ons niet erg veel geld :think:




zo zitten wij ook, maar ja je bent toch 40,- kwijt met 2 volwassen en 2 kinderen (de jongste is gratis, maar de oudste moet je gewoon de volle prijs betalen)

Wij gaan er elk jaar heen en ik vind dat er voor de hele kleintjes juist wel veel te doen is vergeleken met andere parken.

Vorig jaar was onze zoon nog geen 1,5 dat we gingen en hij is echt in heel veel dingen geweest. Je kan overal samen in dus ik zou het doen als ik jou was :thumbup: En nog een voordeel is dat het geen duur park is (helemaal niet als je ook het 2e kaartje gratis hebt!) Parkeren, koffie en thee, toilet is allemaal voor niks :thumbup:

isabel… jij geeft een mens weer moed (moet zeggen wij zijn vorig jaar naar de efteling geweest… daar kunnen ze helemaal niet veel, maar ja daar betaal je voor zo’n kleintjes weer niks)

En wij gaan juist ieder jaar naar de Efteling en dat doe ik sinds Lucas 1,5 is en hij vermaakt zich altijd prima.

Als ik het zo hoor kan ik dus ook makkelijk naar de Julianatoren met m’n jongste erbij. :mrgreen:

@Isabel wrote:

Wij gaan er elk jaar heen en ik vind dat er voor de hele kleintjes juist wel veel te doen is vergeleken met andere parken.

Vorig jaar was onze zoon nog geen 1,5 dat we gingen en hij is echt in heel veel dingen geweest. Je kan overal samen in dus ik zou het doen als ik jou was :thumbup: En nog een voordeel is dat het geen duur park is (helemaal niet als je ook het 2e kaartje gratis hebt!) Parkeren, koffie en thee, toilet is allemaal voor niks :thumbup:




Oh is de koffie en thee ook nog gratis :lol: We kunnen er idd met z’n 3-en voor 18,25 in. Nou ik denk nog even verder, hangt er ook vanaf hoe het weer is dit weekend of we gaan of niet.

Hm, 21 maanden is denk ik wel wat aan de jonge kant voor de Julianatoren, ik denk dat een dierentuin o.i.d. dan net iets geschikter is.

Wij zijn vorig jaar geweest met onze oudste, die was toen nét 3 jaar geworden, en voor haar was het wel echt helemaal super toen.



Pitje, met een kindje van 2,5 zou ik wel gaan hoor, juist vanaf die leeftijd wordt de Julianatoren leuk. Er is echt heel veel te doen voor peuters en kleuters, en ze kunnen bijna overal al in. Ik vind het juist voor grotere kids weer wat minder eigenlijk…

@Soleil wrote:

Ik vond het niet zo geschikt voor een dreumes, onze jongste was 2,5 jaar toen we er heen gingen, maar in veel dingen kon hij nog niet.




O jee, mijn commentaar kun je vergeten…ik dacht dat je vroeg naar Oranjestad :oops: :oops: . Julianatoren is wel geschikt, idd dat was voor mijn oudste weer wat minder.

@Noasmama wrote:



Pitje, met een kindje van 2,5 zou ik wel gaan hoor, juist vanaf die leeftijd wordt de Julianatoren leuk. Er is echt heel veel te doen voor peuters en kleuters, en ze kunnen bijna overal al in. Ik vind het juist voor grotere kids weer wat minder eigenlijk…




dank je wel voor je antwoord… :-*