Juli en Augustus stoppers '10_duimen nu voor Ingelke

BIB :inlove:

@Dame vervelend die BI!!! Ik heb er best veel baat bij gehad bij de induviduele sessies!!

@ICL Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

@karen marieke

Snap wel dat ze er niet zo blij mee zullen zijn maar aan de andere kant kan je sommige dingen niet echt pannen he!

@ingelke gefeliciteerd met je huisje!! Heb je dan een opgezette buik dat mensen denken dat je zwanger bent??

Hey

Heb de ha gebeld. Ik moest doorgeven dat ik laatste keer op 2 april mijn menstruatie had.

Aangezien ik medicijnen slik ben ik dan onder nauwe controle en heb dus donderdag een afspraak met de HA.

Moet bloed laten prikken en echo zei de assistente.

En maakt niet uit dat ik minder ver ben. Snap wel aangezien mijn cyclus

@Dame en Clairtje, ik heb inderdaad een opgezette buik.

Ik ben van mezelf al wat flinker, ik heb dan een buikje, maar deze loopt nu echt van bovenaf.

Ook is deze opgeblazen voordat de rode :twisted: moeten komen, maar zo erg als nu is dat nooit geweest.

@ingelke dat is idd wel een opgezette buik. maar heb je de HA nu gebeld…

bel die nu alsjeblieft gewoon. want dit is niks hoor meid zo in onzekerheid leven en die spanning.

@loon nou spannend hoor allemaal.

hier gaat alles wel oke.

op de klachten die ik heb na dan, maar goed dat komt wel goed.

verder eigenlijk niet zoveel te melden.

@ingelke zou inderdaad ha bellen. Word je wellicht wijzer van. Hij lijkt er hard uit te zien je buik

Oh wat voel ik me klote. Sinds paar weken erg misselijk veel honger en daardoor niet kunnen slapen.

Gister te veel gedaan en lichaam zei stop.

@dame begint wel wat de dagen. Heb de neiging om nog een test te doen maar die is nutteloos.

Hopelijk worden de bekken problemen niet erger.

@Yala yeah 12 weken alweer.

@ICL ben erg benieuwd wa ha zegt.

@loon succes meid met de klachten ik hoop dat je het een beetje onder controle kan krijgen.

en succes bij de HA.

@ingelke heb je de HA al gebeld???

hoe is het met je??

@karin hoop ik ook. Dit is vervelend

@ingelke ben benieuwd inderdaad.

Heb inderdaad de HA gebeld, maar deze was op vakantie :?

Maandag bel ik opnieuw voor een afspraak, dan is hij er weer.

Ik ga al niet graag naar een HA, laat staan dat ik dan naar een vervanger ga. Ik denk dan weer die paar dagen langer maakt het ook niet uit.

Ik zal vanaf nu ook minder aanwezig zijn.

Gisteren de sleutels gekregen van de andere woning, dus daar gaan we beginnen met verven enz

Ook even de gedachten op iets anders zetten.

@ingelke die week maakt inderdaad ook niet uit. Ben benieuwd hoe je huisje eruit komt te zien.

Ik ben op dit moment erg ziek zwak misselijk en duizelig. Nie normaal meer. Misschien toch wat rustiger aandoen. Nu opweg naar huis en mijn bedje in. Morgen gelukkig naar ha

Hoe laat moet je bij de HA zijn Loon?? Hoop dat je een mooie echo hebt!

Doet jullie HA de echo’s zelf?

de ha deed de echo niet zelf. Ze zei het een beetje raar.

Kreeg een verwijsbrief voor echo en bloed laten prikken as maandag om 14.30uur bij het ziekenhuis zijn.

oooooo Loon Spannend!!!

Over een paar daagjes zie je dus een heel klein frummeltje in je buik!!!

Ben wel heel benieuwd hoe lang je nu dadelijk zwanger bent!

enne… had ik je eigenlijk al gefeliciteerd :think: :think:

Volgens mij nog niet dus bij deze:

Gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Ingelke balen dat de HA op vakantie is. Maar hopelijk kan hij als hij terug is jullie snel wat duidelijkheid geven.

En Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!!! Veel verhuis plezier!!!

Clairtje alweer 37 weekjes!!! geniet nog even van je kleintje in je buik :inlove:

Hier vanaf afgelopen Zondag flink ziek op bed gelegen. Heb een dubbele borstonsteking te pakken. Gelukkig heb ik sinds gisteren geen koorts meer met dank aan de antibiotica kuur. Dus ben nu langzaamaan me weer een beetje mens aan het voelen. Hoop wel dat het dan nu even voorbij is hoor. Ik wil nu toch echt gaan genieten van mijn gezinnetje. :pray: :pray: :pray: En Rick is ook echt toe aan wat rust. Die blijft zo ook maar aan het rennen. En heeft het echt zwaar met de zorg voor twee kindjes en mij.

Loon van harte gefeliciteerd meid.

Ben echt blij voor je.

Alina das minder zeg.

Ik hoop dat je snel de oude voel.

@iedereen dank je voor felicitaties. Vind het erg spannend. Ben constant misselijk en ziekig. Word er gek van.

@alina beterschap hopelijk gaat nu weer helemaal goed

Loon, ben je al geweest? Hoe was je echo?

Hey hey

Gister echo gehad.

Hartje gehoord en gezien op echo. Was een erg sterk hartje.

Echt cool.

Voel me plotsling in 1 keer beter dan van te voren. Alleen veel honger maar 1 eens is misselijkheid vandaag ver te vinden.

Ze denken dat ik ruim 6 weken zwanger was. Konden niet zo goed meten, heb dus een inwendige en uitwendige echo gehad.

Beetje beebje gemeten en 7 mm groot.

Oja wij krijgen trouwens een neefje erbij

@loon wat geweldig nieuws meid.

helemaal super…

welkom bij de club der zwangeren…

@ingelke hoe is het met jou???

lutk het allemaal een beetje en al bij de HA geweest.

hier alles goed. het weekend weg was echt heel bijzonder maar oo zo vermoeiend.

dus nu lekker aan het bijkomen.

Loon: gefeliciteerd met de mooie echo.

Vandaag de officiele 12 weken echo gehad. En ben nu op 30 november uitgerekend. Beebje lag lekker te duimen en met z’n hoofdje naar beneden. We hebben verteld dat 'ie maar zo moet blijven liggen :wink:

Kijk, het nieuws wordt hier steeds positiever! Top, meiden!

@Ingelke; de huisarts al gesproken?

@yala fijn om te horen. heerlijk hoor.

leuk om te horen.