Dank je wel Surprise!
Ik zag je naam staan bij gestopt met, maar niet bij ons topic… Leuk dat jullie er weer voor gaan! Wat een prachtige “kaart”!! Voor jullie natuurlijk hetzelfde, dat er maar gauw een tweede wens uit mag komen! :-
Ikke, dat lijkt me zeker vervelend joh! Als het erg vaak voor komt, zou ik eens langs de huisarts gaan, want het “hoort” niet… Wanneer was je NOD ongeveer? Voor jou duim ik
:kaars: ook nog even door! :-
Hier nog steeds wachtende, maar denk dat het morgen weer flink tegen gaat vallen…
Ach ja, dan kan ik alles eten en drinken met de kerstdagen, dat is ook wel lekker.
Klaziena,
ook voor jou! :-
Irene, je bent al bijna op de helft denk ik hè? Ik vind het zo fijn dat het allemaal zo goed gaat! :- Heb je al baby-inkopen gedaan?
Angela, ik hoop gauw van je te horen dat je bevallen bent! :-
:- Deedee
Nog niks te zien…
:-* Deedee
Ik :thumbup: :thumbup:
voor je Deedee!!! Dat zou een mooi kerstcadeau zijn!
Hier gaat alles goed! Steijn is al weer 4 maanden, het gaat echt heel snel. Hij groeit als kool. Hij lacht veel en brabbelt aan een stuk door. Echt heel schattig.
Voor iedereen heel fijne feestdagen gewenst en een gezond en gelukkig 2007!!! En natuurlijk dat alle onvervulde wensen uitkomen in 2007.
:-* Liza
Hier even een snel berichtje van mij…
Ik :thumbup: :thumbup: voor jullie, Deedee en Ikke…dat het maar een gigantische mooie Kerst mag worden voor jullie !!!
Bij ons is alles helemaal in de war. Op 7 november ongesteld geworden, 10 november een cyste ontdekt van 4 cm…medicijnen gehad. na het stoppen van deze medicijnen (2 weken) moest ik ongesteld worden, maar tot de dag van vandaag nog steeds niks te zien! Alleen wat oud bloed af en toe…maar ook niet zwanger.
Afgelopen maandag nog bij de gyn. geweest en hij begrijpt het ook niet!
Heb nu weer medicijnen (Provera) gehad om de cyclus weer op gang te krijgen. Het is dan de bedoeling dat ik begin januari ongesteld zal worden en dan kunnen we doorgaan met IUI 2.
Iedereen hele fijne Kerstdagen !!!
:-* Klaziena
Deedee:
Klaziena: wat vervelend dat het allemaal in de war is… Komt dat door de hormonen en de IUI??
Wij weten sinds gisteren wat wij krijgen!!! Het wordt een…
JONGETJE!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Papa André is natuurlijk nog trotser dan hij al was!!
Wat leuk Irene!!! Het is echt heerlijk om zo’n klein ventje in huis te hebben hoor!
He Klaziena wat vervelend! Ik hoop dat in 2007 je wens eindelijk uit komt.
Deedee ik :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
Liza
NOD
Deedee (1976) - +/- 16 januari
Ikke (1979)
Klaziena (1979)
ZWANGER Angela (1973) (uitgerekend 19/12/2006)
Irene (23-03-1976) (uitgerekend 03/06/2007)
ZWANGER (van de tweede)
Kellyamely (1983) (uitgerekend 07/07/2007)
Pheebs (1978) (uitgerekend …/…/2007)
BEVALLEN
Kellyamely (1983) - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006
Aurora (1976) - zoon Kyan op 9 mei 2006
Toensie (10-08-1976) - dochter firyel op 8 juni 2006
Liza (1976) - zoon Steijn op 20 augustus 2006
Ilona (1981) - ??? op ??? 2006
Tata (1977) - dochter Jessie op 15 november 2006
Voor mij weer een nieuwe NOD, op 16 januari.
We hebben een beetje half besloten ergens in februari/ maart een stap naar de huisarts te nemen. Ik wil nu wel eens weten waarom het zo lang duurt..
Liza, leuk zeg, echt een blij zoontje dus! :inlove: :D
Klaziena, jeetje, :hug: sterkte meid! Hopelijk gaat de tweede poging IUI snel plaats vinden! :-*
Irene, wat leuk een jongen!!! :inlove: Heb je de echo ook op het forum staan?
Meiden allemaal hele fijne kestdagen!!! Geniet er van!
Aaah wat vervelend nou Deedee.
Ik denk dat het naar de HA gaan een goed idee is. hopelijk kan hij/zij jullie verder helpen.
Wat jammer Deedee :hug:
Ik weet dat je liever niet de medische molen in stapt maar het is wel fijn als ze je kunnen helpen.
Hopelijk brengt 2007 jullie meer geluk.
:-* Liza
:-* Jullie zijn schatten!
Dat hopen we dan ook, dat we duidelijkheid gaan krijgen! Waarschijnlijk wordt het maart, een beetje rustige periode voor ons, waar een huisartsafspraak beter te plannen is.
2007 wordt een heel mooi jaar voor iedereen!
Fijne dagen!!!
Prettige feestdagen voor iedereen !
Ik hoop dat 2007 een jaar vol wonderbaarlijke verrassingen mag worden
Hoe waren jullie dagen?
Ik heb erg genoten, lekker met de familie bij elkaar, gezellig!
Bij deze wil ik jullie vast een spetterend 2007 wensen!!!
Wij gaan naar familie voor een paar dagen om het te vieren, dus tot in het nieuwe jaar!!
hoi hoi, daar ben ik weer eens.
hier gaat alles goed met Jade, ze is bijna anderhalf en begint een echt peutertje te worden, gaat ook steeds meer praten en nadoen. :inlove:
Irene, ik ben blij dat alles goed gaat met je zwangerschap, en ik las dat jullie een jongetje krijgen, wat leuk zeg!
deedee, ik kijk elke keer of jij en de laatste 2 meiden al zwanger zijn maar helaas ik snap niet waarom het zo oneerlijk is. maar blijf aan jullie denken en duimen.
Surprise, wat een schatje zeg! en wat hebben jullie een mooie kerstkaart gemaakt!
jullie ook fijne feestdagen, en hopelijk een vruchtbaar 2007
Hoi dames, Hier even snel een berichtje van ons. Hier gaat alles goed. Firyel is heel erg verkouden geweest, maar dat gaat nu gelukkig weer beter. De dame kletst de oren van je kop en heeft nu ook nog ontdekt dat je lawaai kan maken door overal mee en op te slaan en te stampen met je handen en voeten :lol: Echt leuk om te zien.
Irene, wat leuk een jongen, heerlijk dat het nu eindelijk allemaal goed gaat.
Danien: Kyara al weer 1 jaar oud… van harte meiden! Wat gaat dat snel he.
En Luuk ook al weer 1 jaar…
Ik kan me herinneren dat we een jaar geleden hoopten dat 2006 voor ons allemaal onze wens in vervulling zou laten gaan, maar helaas is dat nog niet voor iedereen van ons het geval
Meiden…ik hoop dat 2007 dan eindelijk wel het jaar zal zijn dat deze wensen in vervulling gaan. Ik blijf voor jullie duimen.
Wij wensen iedereen een heel prettige jaarwisseling en veel geluk, liefde en gezondheid in 2007! :**:
Veel liefs
Toensie en Firyel. :-*
hey meiden!!
allereerst een heel gelukkig en gezond 2007!! en dat het een vruchtbaar jaar mag worden!!
de afgelopen week was het erg druk voor ons… eerst kerst… de 27e moest ik boodschappen doen en werken, de 28e was kyara jarig en de 29e ikzelf… de 30e gewerkt en de 31e oud en nieuw. maar het was wel een leuke week!!
de verjaardag van kyara was super leuk!! fotos zien? kijk op<br /> http://s135.photobucket.com/albums/q144/sanien/<br /> <br /> kyara is echt al een hele meid! tis zo
n lief meisje. mijn ma zei dat ik alleen nog makkelijker was. hahaha wel leuk om te horen.
ze kan al wel lopen, maar vind kruipen nog te makkelijk hahhaa.af en toe zet ze dus al stapjes los. maar zodra ze het door heeft, gaat ze gelijk zitten en verder kruipen…
deedee, ik vind het zo knap van je dat je al 2,5 jaar bezig bent, en toch blijft doorzetten. goed dat jullie de mmm in gaan. heel veel succes daarmee en hopenlijk snel resultaat! heb respect voor je hoor!
irene super zeg een jongen!! leuk!! ben blij dat het allemaal zo goed gaat.
is angela al bevallen? iemand er iets van gehoord? zal zo ook eens kijken.
en hoe zit het met ilona?? daar horen we ook niets meer van of wel? hoop dat alles goed is gegaan! maar vrees het ergste… anders had ze vast wel iets laten horen… :kaars:
kelly en pheebs zwanger van de 2e leuk zeg!!
gefeliciteerd!! ik zou ook wel weer willen… maar ja. gaat een beetje moeilijk in je eentje :lol:
ikke en klaziena ik hoop ook voor jullie dat het snel zover mag zijn!! :kaars:
meiden ik blijf jullie volgen hoor. en met jullie meeleven…
liefs danien
Hallo allemaal!!
Sorry dat ik zo lang niet geschreven heb, lees wel steeds mee, dus volg het allemaal nog wel! Leef ook erg met jullie mee, en blijf ook duimen dat het jullie ook nog gaat lukken!
Voor Luuk z’n foto’s kun je kijken op z’n webloggie, zie link onderaan.
Alles gaat goed, er is alweer een jaartje om, jeminee wat gaat dat toch snel, maar vind dat het nu toch ook weer snel gaat, hoe kan dat toch…
Meneer gaat los staan af en toe, en we zitten echt te wachten tot hij z’n eerste stapjes gaat doen, spannend hoor!
Nou meiden, zet um op, dikke knuffel van ons! :-*
O ja, wat lijkt Sanne groot!! Krijgen wij dat straks ook? Had het er laatst met m’n schoonzusje over, haar kleintje is 11 dagen jonger, en vond Luuk zo groot, maar ja, die van haar staat nog niet, en dat scheelt toch een hoop hé!! :mrgreen:
Mooie meid hoor!
Deedee, Ikke en Klaziena… ik wens jullie een heel vruchtbaar 2007 toe!
:-*
Ik zal dit topic eens omhoog halen
Ik was eigenlijk nieuwsgierig of een van de drie laatste dames hier nog iets geplaatst hadden.
Deedee heeft toch bijna haar NOD (gehad) ?
Wij hebben hier dubbel gelegen van het lachen met het eten van het toetje
He papa, kom op een beetje sneller met die yoghurt :9
Weet je wat ik help wel even :j
Ik een ondeugende kop O:)
Zal ik het zelf maar doen dan
Ja, wat kijk je nou. Dan kan ik heus wel hoor.
Kijk maar!
He mijn spiegelbeeld is net zo lollig als ik :))
En voor de echte liefhebbers nog een filmpje :
[url=http://video.google.nl/videoplay?do