hahaha lady, ik zie je al liggen!!
waarom maak je niet zo’n banner?
Nou heb je ff? Of is dat heel makkelijk?
Als wij het kunnen kan iedereen het :mrgreen:
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_cyclus.htm
is heel makkelijk
zo?
kijkt blond
AARGH niet dus :mrgreen:
waar plak ik dat dan? ja sorry hoor :lol:
ff testttt
Zo he he we zijn er :oops:
Dank je wel allebei, en nu post ik ff niks meer. Dat gemuts van mij hahahahaha
Haha…
iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes!!! Het gaat allemaal wel weer een beetje, de ene keer gaat het beter dan de andere keer. En het ligt ook echt aan de situatie waarin je je op dat moment verkeerd moet ik zeggen.
Bodeas, de curretage is me erg mee gevallen moet ik zeggen. Als het me weer zou overkomen zou ik het weer zo doen. Ben blij voor je dat je een afspraak hebt hoop dat er dan meer duidelijkheid voor je komt!
Al met al Lady, heb je nu wel een banner
Gerdy, hoe is de gehoorest gegaan? En hoe is het met de kleine, al wat beter?
Is niet niets Ziet, maar als je je goed voelt kun je het er natuurlijk op wagen Hoe voel je je voor de rest?
ik voel me goed als ik niks doe… :roll:
maarja, als je niks doet, dan gaat je hele conditie achteruit…
ben gister en vandaag tygo van de creche gaan halen.
gister bijna in janken uitgebarsten daar, want hij wilde niet mee (hij snapte niet dat ie niet naar oma moest en daarna naar het ziekenhuis, oma was mee namelijk)
vandaag ging ie gelukkig makkelijker mee.
ik heb wel weer heerlijk geslapen in mijn eigen bed, ook overdag,
wat is dat lekker zeg!
verder begin ik me nu pas te beseffen wat ik allemaal heb gezien daar in het ziekenhuis…
ik ga echt serieus NOOIT meer roken!
heb nu ook gevoeld dat ze je echt niet meteen kunnen helpen als je het benauwd hebt, en zo wil je echt niet aan je einde komen!
mensen liggen daar gewoon te stikken, op die afdeling…
en allemaal hebben ze gerookt he.
Bah bah Ziet, ik hoop ook echt dat mijn vriend eens stopt met roken. Hij ziet helaas t nut er nog niet van in…
Ik ben gelukkig 2,5 jaar geleden al gestopt met roken Voel me eindelijk weer fris… en met jouw verhalen ook gezond.
Hier weer even een ego berichtje…
Gisteren bij HA geweest, nieuwe doorverwijzing naar Gyn. Krijg ik vandaag een brief dat ik 5 januari :shock: terecht kan. Ik bellen met het ziekenhuis en heb het terug weten te brengen naar 9 december, maar dat is nog steeds 4 weken… Ik maak me zorgen om de pijn in mijn eierstok en wil niet 4 weken wachten… zat echt te janken aan de telefoon. Ik kan alleen sneller geholpen worden als de HA dat vraagt… Morgen dus maar HA bellen en hopen dat zij, gezien mijn eerste wachttijd van een maand voor mijn eerste afspraak mij niet weer een maand gaan laten wachten…
(HA was gisteren verbaast dat ik zo lang had moeten wachten op afspraak bij Gyn, dus heb goede hoop)
Stiekem, jouw reactie stelde me al wel een beetje gerust. Als ze normaal gesproken met een paar echo’s kijken hoe het verloopt en verder geen actie ondernemen, zal ik ook niet gelijk onherstelbare schade hebben… Moet er nog wel bij zeggen dat het geen cyste is en dat de diameter van het follikel 2,5 cm is, dat is normaal heb ik begrepen, vandaar dat Gyn ook dacht dat ik eisprong zou hebben…
Hoe je het ook wendt of keert… ik heb gewoon dagelijks zeurende pijn links onder in mijn buik en dat trekt af en toe door naar lies en heup en dat is vervelend en ik wil dat het weggaat en dat beide eierstokken gewoon hun werk doen…
excusé nogmaals, maar zit me een beetje hoog…
:hug:
Roma :hug:
En Ziet wat een verhaal zeg :hug: Lijkt me vreselijk! Gelukkig ben ik ook al zo’n drie jaar gestopt met roken…
Roma geen sorry zeggen hoor, daar zijn we toch voor! Hoop dat je sneller terecht kunt, en ze regelen het maar, is toch belachelijk ook, niet nog 4 weken in de zorgen zitten, kom nou! :hug:
Nou ik rook nog, wel minder en zodra ik weet dat ik zwanger ben stop ik ook acuut. Ik weet dat ik eigenlijk al moet stoppen :think: maar vind het nog te lekker, ook al is het helemaal niet lekker maarja verslaving he bleh
ik ken die verslaving maar al te goed.
ben al jaren gestopt, maar toch vind ik het nog steeds lekker ruiken
en ook met stappen hoort een peukie er gewoon bij.
maar na dit allemaal gezien te hebben, en gevoeld te hebben
en te beseffen dat dit nog maar peanuts is vergeleken bij die mensen die daar met copd liggen, heb ik nu echt zoiets van: nooit meer!
gelukkig ben ik nooit begonnen met roken, natuurlijk wel eens geprobeerd…
Roma hoe is het afgelopen?? Mag je eerder?? Ik hoop het wel voor je want zo lang nog wachten is geen doen!
Hier gaat het wel redelijk, vloei vandaag wel meer dan de afgelopen dagen. Ik snap er niets van maar goed, ze zeiden dat dat wel kon… Wacht het nog wel even af.
Iedereen een fijn weekend!
hey allemaal,
er is hier weer van alles gebeurd, ben ff niet online geweest, probeer er iets minder mee bezig te zijn.
roma, kan me voorstellen dat het je allemaal te lang duurd. en… afspr nog verder kunnen vervroegen???
bodeas, lees dat jij ook naar gyn gaat, hoop voor je dat je daar wat wijzer wordt. en niks ernstigs gevonden wordt.
debbert, bah wat naar meid. sterkte. hoop voor je dat je snel weer een normale cyclus hebt.
ziet, gaat het alweer wat beter, heeft tijd nodig he. hoop dat je snel weer de oude bent.
wij zijn weer begonnen aan een nieuwe ronde…
nieuwe kansen…
liefs voor allemaal.