Mijn streepjes staan er ook nog steeds, dat wel… Maar toch vervelend als het vals positief is.
Bij vorige zwangerschapstesten werden het een dag later ook geen twee streepjes… Maar moet igv twee streepjes niet te vroeg juichen en morgenochtend voor de zekerheid nog een keer testen! Ik snap wat je bedoeld :-*
OK, toen ik wist dat hij onderweg was en bijna thuis was en een half uur in bad had gelegen wetende dat de test achter het deurtje een meter verderop lag… kon ik mezelf niet meer bedwingen…
Helaas maar één streepje…
NOD is pas dinsdag of kan zelfs woendag zijn… dus er is nog beetje hoop, maar momenteel vooral gevoel dat ik ongi ga worden…
liefs
roma, romi heeft helemaal gelijk, het kan nog alle kanten op. hopen dat je gevoel niet klopt en niet ongi wordt.
ik ben ff niet online geweest, had/heb 't idee dat ik er teveel mee bezig ben dus vandaar ff wat rust en minder internetten. wel erg moeilijk hoor om niet te kok-en…
had donderdag 1x wat licht bloedverlies, vrijdag ook 1x en gister avond ook een beetje.
vandaag breekt 't echt door volgens mij. welke dag moet ik nu als 1e dag menstruatie rekenen???
hoe is 't verder hier verder nog bijna NOD meiden???
liefs
Volgens mij moet je de eerste dag met echt bloedverlies als eerste ongi-dag nemen, dus dat zou dan vandaag zijn.
Ken het gevoel overigens dat je soms even afstand moet nemen omdat je er anders te veel mee bezig bent.
Ik kom nog even terug op een Bodeas uitspraak van een tijdje geleden:
‘Geen bloed geeft moed!’ :mrgreen:
geen bloed geeft moed wel erg leuk ja.
had dus afgelopen dagen beetje oud/bruin bloed verlies… en echt een tampon was daar nog niet voor nodig. en nu vanavond wel helder. dus vandaag maar rekenen als 1e ongi dag???
tjonge 't weekend is ook alweer voorbij wat gaat dat toch snel…
roma, kun jij de spanning nog aan, die dagen voor je nod zijn toch altijd wel erg spannend vind ik. of zetten de krampen door?
Krampen zetten niet echt door en normaalgesproken krijg ik krampen na of gelijk met bloed… Hoop dat het komt doordat er andere zaken bezig zijn… :mrgreen: En spanning… ja, tuurlijk. Zelfs beetje sjaggie… ben gewoon ongeduldig…
Liefs
Kan ik me goed voorstellen hoor dat je ongeduldig bent. Was ik ook echt niet normaal elke maand…
Maar als ik ongesteld was geworden kon ik het wel een weekje of 2 van me afzetten, je kunt dan toch niks doen. Maar was er over algemeen ook wel erg veel mee bezig. Dus nog even doorzetten Roma en hopelijk heb je straks een positieve test in handen!
Hier denk ik trouwens weinig aan zwangerschap. Ik denk er natuurlijk wel aan, maar ben zo misselijk dat ik bijna vergeet dat er iets groeit in me… En moet ook nog zo lang wachten op een echo (5 weken) dat ik nog steeds het niet durf te geloven…
Roma: ben erg benieuwd meid!! Hopelijk heb je te vroeg getest…
even een update-je van mijn kant: Ons kleine meiske is ook behoorlijk ziek. Had gisteravond 39.0 en vanmorgen 39.4 graden. Slaapt gelukkig wel erg veel. Is alleen maar goed natuurlijk. Moet wel opletten dat ze voldoende blijft drinken.
Ben me vrijdagavond een hoedje geschrokken. Ik had net Inge uit bed gehaald en op het speelkleed gelegd in de huiskamer. Wilde de maxicosi pakken om haar naar oma en opa te brengen (wij zouden een avondje naar Rowen Heze gaan) en het volgende dat ik weet is dat ik gestrekt in de keuken op de grond lig. Ben dus flauw gevallen. Meteen Willian gebeld dat die naar huis moest komen omdat ik me behoorlijk duizelig voelde. En de vk gebeld: Jeetje wat deed dat mens afstandelijk en koel tegen me. Moest maar wat soep en een boterham eten. Waarschijnlijk te lage bloeddruk en suikerdip en met die informatie kon ik het doen. Vroeg niet eens hoe het met me ging
Jeetje Gerdy, wat eng zeg! en dan zo’n vk :shock:
Een :hug: voor jou!
En Roma hoe is het nu? Ik had het eens nagekeken, want wat jij beschrijft had ik net zo toen ik wel zwanger was, zulke ongikrampen dat ik elke keer verbaasd van het toilet kwam dat er nog geen bloed was. Ik was er zo van overtuigd dat ik ongi ging worden. Toen pas op dag 38 getest en ja hoor!!!
Dus geen bloed geeft moed, klopt echt!
@Romi82 wrote:
Kan ik me goed voorstellen hoor dat je ongeduldig bent. Was ik ook echt niet normaal elke maand…
Maar als ik ongesteld was geworden kon ik het wel een weekje of 2 van me afzetten, je kunt dan toch niks doen. Maar was er over algemeen ook wel erg veel mee bezig. Dus nog even doorzetten Roma en hopelijk heb je straks een positieve test in handen!
Hier denk ik trouwens weinig aan zwangerschap. Ik denk er natuurlijk wel aan, maar ben zo misselijk dat ik bijna vergeet dat er iets groeit in me… En moet ook nog zo lang wachten op een echo (5 weken) dat ik nog steeds het niet durf te geloven…
Dat duurt zeker lang zeg!! Hoop maar dat de tijd een beetje snel gaat en de misselijkheid afneemt en je dan volop kunt genieten van het wonder in je buik!
Erg druk op mijn werk dus niet echt de tijd om mee te lezen
Spannend Roma, gewoon blijven geloven erin!
Heb vandaag rare ongi krampen maar dat kan helemaal niet want ben de 31e ongi geworden dus daar ben ik alweer vanaf, rot pijn :wall:
Zit er toch aan te denken om ovulatietesten te gaan kopen, maar twijfel omdat ik het ook aan het toeval wil overlaten maarja toeval, je bent maar 1 minuut vruchtbaar per maand dus beetje hulp is ook wel welkom.
:evil: :evil: :evil: jawel, ze zijn er toch… helaas. Ik had nog wel zulke goede hoop deze keer…
Lady, een minuut is wel erg kort…
Ah Roma…Shit zeg!!
:hug:
Die chaggie bui van gisteren was dus gewoon omdat ik ongi moest worden… En het is toch ook fijn om te weten dat de ovutest werkt… Nu alleen nog de pijn in onderbuik… morgen weer naar HA. Hopelijk mag ik weer naar gynecoloog om te kijken of het eitje nog steeds op springen staat… zo voelt het namelijk wel… Stiekem, heb jij enig idee wat ze doen als eitje ‘klem’ zit?
Nu voorbereidingen aan het treffen voor bezoekje. Overzichtje van cyclussen… dit jaar toch nog 10 of 11 kansen… (11 als ik dit jaar nog twee eisprongen heb…)
Hè wat balen Roma :hug:
Zal binnenkort lijstje weer eens bijwerken…als ik me goed genoeg voel
haha, doe maar rustig aan meid… Ik hoop dat je je snel lekker zwanger voelt en kan genieten! Ben je al weer een beetje opgeknapt?
Hoi allemaal,
hier gaat het gelukkig wel weer. Vorige week dinsdag hadden we een echo en daaruit is gebleken dat het hartje met 7,5 week gestopt is…
op dat moment zou ik 11,5 week zijn. Heb in die tijd nergens last van gehad en was het dus wel een schok.
Afgelopen donderdag ben ik gecurreteerd en zijn we dus ook begonnen aan een “nieuwe” start.
Ik ben dus weer terug in de running…
gr Debby
ps sorry voor t echo berichtje. :oops: