Juli 2008 (deel 2)

Vanochtend getest met ochtendurine… Ook dan géén positieve test… Begint wel echt irritant te worden. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.

@ Bodeas: zou het dan nu echt? :pray: Heb echt respect voor je geduld en jullie verdienen het om nu one lucky shot te hebben (of eigenlijk two lucky shots + 1 ei)… We duimen nog even door voor je!

Liefs,

@Roma wrote:

Vanochtend getest met ochtendurine… Ook dan géén positieve test… Begint wel echt irritant te worden. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.

@ Bodeas: zou het dan nu echt? :pray: Heb echt respect voor je geduld en jullie verdienen het om nu one lucky shot te hebben (of eigenlijk two lucky shots + 1 ei)… We duimen nog even door voor je!

Liefs,

Hoi Roma!

Balen zeg, die onduidelijkheid.

Maar ze zeggen: geen bloed geeft moed!

Zolang je nog niet ongi wordt, dus gewoon positief :thumbup: :thumbup: blijven!

Er zijn vrouwen die pas later positief testen, kennelijk maakt niet iedereen even snel genoeg HCG aan om al op NOD positief te testen. Sommigen testen pas 2 weken overtijd positief!

Ik duim voor je!

En… vanochtend weer een mooi hoge temperatuur, 36.79 :dance: !

Temperatuurkaartje: http://www.fertilityfriend.com/home/21bb29

In combinatie met de zeer gespannen/pijnlijke borsten die ik sinds ‘de eisprong’ heb en het strakke/ongi-achtige gevoel dat ik sinds die dag in mijn onderbuik heb, ga ik er toch echt wel vanuit dat ik een eisprong heb gehad! Vooral die pijnlijke borsten wijzen in mijn ogen toch op iets hormonaals dat veranderd is, en als je eisprong is geweest komt er een hormoon vrij (progesteron??) dat voor die tijd niet aanwezig was.

(Zal wel een teleurstelling zijn, als het straks niet zo blijkt te zijn…).

Het zou in ieder geval erg gaaf zijn als het wachten is beloond (ongeacht wel of niet zwanger) en mijn cyclus nu vanzelf op gang is gekomen!

Dan gaan we na ongi vrolijk de 2e ronde in :dance: , zonder bezoek aan huisarts etc. etc. :thumbup: !

Ik ga mijn banner eens aanpassen, want ik kan inmiddels gaan aftellen naar mijn NOD :clap: :clap: !

@Bodeas, :dance: eindelijk die overtijdbanner weg!! :wink:

@Roma, balen die onzekerheid… Maar het kan gelukkig nog alle kanten op!

Hier gister weer netjes op tijd mijn eisprong gevoeld, dus mijn banner zou exact moeten kloppen nu… Dat wordt weer wachten…

Vindt t echt hard gaan, zit gewoon al in ronde 4.

@Romi82 wrote:

@Bodeas, :dance: eindelijk die overtijdbanner weg!! :wink:

@Roma, balen die onzekerheid… Maar het kan gelukkig nog alle kanten op!

Hier gister weer netjes op tijd mijn eisprong gevoeld, dus mijn banner zou exact moeten kloppen nu… Dat wordt weer wachten…

Vindt t echt hard gaan, zit gewoon al in ronde 4.

:lol:

Inderdaad, eindelijk die ‘je bent 10.567 dagen over tijd-banner’ :wink: weg!

Ik hoop dat ronde 4 voor jou geluk gaat brengen :thumbup: :thumbup: !

Vraagje, wat voel jij precies als je je eisprong hebt?

Goed weekend voor iedereen!

Liefs Bodeas :-*

@Bodeas, ik heb de hele dag door steekjes linksonderin mijn buik. Eigenlijk altijd alleen maar links… Maar vorige maand heb ik veel minder gevoeld, toen twijfelde ik wel over de dag.

:dance: Geen bloed geeft moed!!! Die houd ik er in!!! :dance:

Vandaag dag 36 van cyclus

Spannend Roma!

Ik zie dat je er vaker cyclussen van 36 dagen en langer tussen hebt gehad… hmmm lastig, lijkt me, om in te schatten wanneer je dan echt over tijd bent!

Maaarrrrrr: geen bloed geeft moed :dance: :dance: !

Ben benieuwd!!

Heb je nog weer getest, of wanneer ga je weer testen?

Ik stel testen toch nog wel een tijdje uit… heb er al 3 testen aan besteed… Hangt ook beetje af van lichte buikpijn links onder die aan blijft houden… Misschien komende week naar HA, dan uiteraard die ochtend wel testen.

Heb inderdaad al wel eerder cyclussen gehad van langer dan 36 dagen, maar de uitschieters waren met name tijdens de stressvolle tijd dat mijn vriend een burn-out had. Het gaat sinds april steeds beter en dat was de cyclus van 30 dagen. Ik houd de periodes vanaf toen dus een beetje aan en dan ben ik eigenlijk wel over tijd… maarja… uiteindelijk hoop ik maar gewoon dat het goed zit. Geduld is een schone zaak.

Mocht ik nu wel ongi worden, dan is het eerste wat ik aan ga schaffen ovulatietesten. Kreeg vandaag een aanbieding via de mail van sensitest.

@Roma, lijkt me toch erg vervelend van die onregelmatige cyclussen. Naast niet weten wanneer je daadwerkelijk overtijd bent weet je ook gewoon niet wanneer je je eisprong hebt.

Ik :thumbup: :thumbdown: voor je dat het helemaal goed komt deze maand!!!

Yep, tis vervelend :? Maar, ik ben blij met jullie support. :-*

toch nog maar eens getest… wederom geen streepie… potverdikkie…

Vandaag dag 37 vd cyclus…

He Roma, vervelend zeg die onduidelijkheid!

Afwachten maar, en onthouden: geen bloed geeft moed!

Sommige vrouwen testen pas 2 weken na NOD positief :wink: ! Dan duurt het gewoon langer voordat er genoeg HCG meetbaar is.

En mocht je niet zwanger zijn… dan wordt je vast binnen die 2 weken alsnog ongi!

Kwestie van geduldig blijven dus… ik weet hoe moeilijk het is hoor!!

Mijn temperatuur is vanochtend nog weer wat verder gestegen.

Ziet er nu eindelijk eens goed uit!

Heb vandaag de hele dag al last buikkrampen en de laatste uren van enorme steken in mijn onderbuik… :think:

Verder al dagen, sinds de eisprong, last van ongi-gevoel en pijnlijke/grotere?? boobs, en dan vandaag ook nog eens felle steken in boobs.

Leuk hoor, zo’n eisprong, heb ik daar nou 3 maanden op zitten hopen :lol: :lol: :lol: ?!

Verder is mijn huid de laatste week ook op hol geslagen, gezellig hoor al die puistjes :snooty: …

En ik durf niet onder de zonnebank te gaan, want stel-nou-dat-ik-echt-een-eisprong-heb-gehad-EN-dat-het-nog-raak-is-ook… :shock: ?!

Weet niet of de warmte van een zonnebank verstandig is, na je eisprong zeg maar?

Dan heb ik de laatste dagen ook nog eens enorm last van moodswings, en dan met name richting chagerijnig/depri/prikkelbaar :roll:

Maaarrr verder gaat het hier héél goed hoor :lol: !

(Als ik het zo opschrijf, lijkt het wat erger dan het is, het zijn gewoon momenten… ik wijt het maar aan hormonen)…

Nou ja, met al die typische klachten en de temperaturen die ik meet, ga ik er langzaam aan wel echt van uit dat de 1e eisprong/cyclus voor mij nu een feit is. En dat is wel echt super, had het eigenlijk niet verwacht!

Nou nog een weekje wachten tot de NOD!

(Stiekem best wel spannend!

Ik heb hier testen liggen die vanaf 4 dagen voor NOD kúnnen testen, dat zou donderdag al zijn… maar lijkt me niet zo verstandig, ik denk dat ik wacht tot NOD (maandag de 13e) of evt het weekend ervoor ofzo!)

Of als de :evil: :twisted: :evil: eerder op bezoek komen… dan weet ik ook genoeg! (En ben ik alsnog erg blij, want hoera, het werkt!)

Sorry voor de lap tekst ;)!

Ik ben al sinds vanmiddag erg moe en ga zo maar eens vroeg mijn bedje op zoeken.

Morgen is het weer maandag, bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!

Iedereen sterkte met het begin van de werkweek :wink: !

Liefs Bodeas :-*

He Bodeas, wat een heerlijk goed bericht… Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent en zo niet dat het in ieder geval werkt!!! Nogmaals, ik heb bewondering voor je optimisme!! Je hebt het in ieder geval verdiend om gewoon knetterzwanger te zijn!

Ik zal voor je duimen!

Bodeas: lieverd, je lijkt wel zwanger meid!

Je wordt niet ineens heeeeeeeeeeeeel erg moe van een ovulatie…

Hmm, ben benieuwd!

:-*

@Bodeas, spannend!!

Hier net uren zitten werken aan een cursus voor morgenochtend. Maar hij is klaar en nu kan ik lekker gaan slapen.

Thanks meiden voor jullie lieve/leuke berichten!

Temperatuur vanochtend wederom mooi hoog: 36.8 !

Jippie! Ziet er nog steeds uit alsof ik een eisprong heb gehad een week geleden :smiley: !

@Stiekem wrote:

Bodeas: lieverd, je lijkt wel zwanger meid!

Je wordt niet ineens heeeeeeeeeeeeel erg moe van en ovulatie…

Hmm, ben benieuwd!

:-

Haha, dat zou een stunt zijn, na 83 dagen onverwacht een eisprong en dan nog raak schieten ook :wink: !

Tja ik heb wel allerlei kwaaltjes maar die kunnen ook goed van de eisprong komen…

De vermoeidheid kan ook goed komen doordat ik het:

a) nogal ERG druk heb, en

b) al 3 maanden lang elke ochtend de wekker om 05.30 laat afgaan, ook in het weekend of als ik later moet werken, om maar netjes op dezelfde tijd te temperaturen.

Dus er is inmiddels ook wel een lichtelijk slaapgebrek aanwezig, vermoed ik :wink: !

Ach nog een weekje en dan weet ik hopelijk meer :wink: !

Temperatuurkaartje:

http://www.fertilityfriend.com/home/21bb29

Groetjes, en werk ze allemaal vandaag!

Bodeas :-

:evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: en niet zo’n klein beetje ook!

Oow, balen van die stomme :twisted: :evil: :twisted: Roma!

Maarrr… WEL duidelijkheid nu!

Nu vol goede moed en gewapend met ovu-testen de volgende ronde in, dan weet je in ieder geval met meer zekerheid dat er op het juiste moment wordt geklust!

Jezus oma komt ook weer eens kijken, heb mega terugval gehad dus hele weekend onder de morfine, wat ook niet heeft geholpen, behalve dan een zombie met een verlamd hoofd :shock:

Weet niet meer wat ik ermee aan moet hoor, die vreselijke hel pijn in mijn arm, schouder, nek en hoofd, en vind 7 maanden met ff een piek dat het beter ging echt te lang duren. Denk dat ik de neuroloog maar ga bellen en laat ze er dan maar een spuit inzetten :frowning:

Sla dan gelijk aan het twijfelen over ervoor gaan, dit kan nog wel heel lang duren maar als het zo slecht dan ineens weer gaat dan word ik onzeker, wil geen bedmoeder worden of een rotzwangerschap doormaken. Gewoon lastig.

Heb niet veel meegekregen dus sorry daarvoor maar zag dat Bodeas nu eindelijk de goede kant opgaat, heerlijk! :slight_smile:

En Roma stomme :evil: :frowning: Ik ben er net vanaf maar omdat ik ook cyclussen heb van ruim 35 dagen weet ik ook niet meer hoe en wat…

Roma: wat balen joh!! :hug:

Lady: voor jou ook en :hug:

Bodeas: haha, ja daar kan je ook moe van worden idd… Ben erg benieuwd hoor, nog 6 nachtjes slapen… :pray:

Romi: ging je cursus goed?

Hier wordt het blv alweer minder en over een ruime week mogen we weer aan de bak, hahaha :angel: