JULI 2007 STOPPERS DEEL 2

Is misschien handiger want we zitten al aan 29 pagina’s :shock:

Met dank aan WW :-*

Liz is het dan ook niet leuk om een lijstje te maken?

De andere topic stoppers hebben ook een lijst en dan heb je een beetje een overzicht :slight_smile:

Ik was net ook al van plan een nieuw deeltje te openen :slight_smile:

Nou ik voel me wel beter wat ik ook al in het vorige topic had geschreven :slight_smile:

Heb het alleen telkens zo warm, en die buikkrampen zijn er ook weer, had er vanmorgen geen last van maar nu weer wel en heb het al een week. Heb ook veel meer afscheiding dan normaal ook zo stom. Zal allemaal wel bij het ontpillen horen :slight_smile:

Hoe is het met de rest?

nou u vraagt, wij draaien:

Ik kan het wel niet in een kadertje zetten, zou niet weten hoe dus ik vul gewoon mijn eigen gegevens in en jullie doen dat ook?

Het lukt mij niet om zo een mooi lijstje te maken, dus ww jij mag dat gerust doen hoor! :mrgreen:

Liz zal ik er 1 maken en hem naar jou doorsturen? Dan kan jij hem plaatsen :slight_smile:

Als iedereen dan idd zijn nod, bevalingsdatum, leeftijd, hoeveelste kindje etc etc wil neer zetten kan ik een kader maken :slight_smile:

WW, klinkt goed allemaal…

Dat warm zijn had ik ook heel snel…echt opvliegers af en toe…

Voor het lijstje,

Ik ben Bianca, 28 jaar

2 kindjes, 3de op komst…uitgerekende datum is 30 april 2008

Liz ik heb een lijstje gemaakt, ik stuur hem naar jou pb en dan kan je hem plaatsen.

Zitten er fouten in, meld het mij, dan verander ik dat alla minute :wink:

Hoop dat jullie hem leuk vinden :slight_smile:

Ben benieuwd WW… :mrgreen:

Dit is het lijstje, je kan hem nu ook gewoon reachtstreeks vanaf hier een kopi maken en dan plaatsen bovenaan :)

O ja en veranderingen kan ik altijd maken, dus geef maar door als je op het lijstje wilt :slight_smile:

halokidoki……vandag een druk dagje gehad…voetbal, boodschappen , shoppen voor de jongens…afijn…je kent het wel…

Nu ligt iedereen in coma hier ( watjes) en gaat mama ff snel online voor we gaan koken…

Hier eigenlijk weinig temelden, behalve dat we vanavond gaan beginnen met het SMEPpen…ben heel benieuwd of het wat gaat doen deze maand…

Dus vanavond gaan wij lekker vroeg naar bed :mrgreen: …

Morgen gaan we met de familie naar Hellendoorn…is een vaste traditie…heb er zin in…niet dat ik overal in ga…ECHT NIET !!..maar de boys vinden het geweldig …

Nou…gaan maar weer koken…duty calls…lekker makkelijk hoor, aardappelkroketten, shoarma, en sla…

Gaat wel lekker hier …nu we al een deel 2 hebben …

meiden, ik duim voor jullie dit weekend…hoor maandag wel over eventuele veranderingen…en dan beoel ik ook roze veranderingen …hahah

laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1860271#1860271

Ik heb ook even een show topic aan gemaakt om leuke foto’s belangrijke momenten, grappige momenten en natuurlijk de buikenshow te delen en nog veel meer!!!

@ Diaantje, welcome back!

Je bent dus druk druk druk! Pfff ik ook maar ga vanaf nu effe tijd voor mij zelf nemen hahahaha :wink:

Vind je het NOD lijstje leuk?

Ik wil ook op het lijstje!!! :mrgreen:

Woeshi, 22 jaar, 1e kindje en mn NOD is 2 september.

@Williewortel wrote:

Liz zal ik er 1 maken en hem naar jou doorsturen? Dan kan jij hem plaatsen :slight_smile:

Als iedereen dan idd zijn nod, bevalingsdatum, leeftijd, hoeveelste kindje etc etc wil neer zetten kan ik een kader maken :slight_smile:

bedankt ww hij is heel mooi geworden, hoe heb je dat gemaakt? Alleen het kleur van lettertype vind ik iets te donker :oops:

WW, onze NOD is bijna op dezelfde datum!

Ik zal even kijken Liz wat ik aan de kleur kan doen :slight_smile:

En idd Woeshi bijna tegelijk :smiley: LEUK!!! Voor ons beide een spannende week dus :slight_smile:

Ik zal het dit weekend aan passen het lijstje, dan krijgen de andere ook even de kans om te reageren en eventuele veranderingen of toevoegingen door te geven :slight_smile:

Inderdaad een spannende week! Maar ik probeer niet teveel te hopen… (als is dat wel moeilijk als ik weer eens een gek kwaaltje erbij heb :oops: ).

Heb jij enig idee of het raak zou kunnen zijn bij jou?

By the way dames, zullen we even een polletje doen?

Nu ja dat gaat hier niet zeker?Hoe zet ik een poll in dit onderwerp?

nou heb een nieuw onderwerp moeten openen: ben benieuwd :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=43911

Nou Woeshi ik heb geen idee :slight_smile:

Ik heb een paar dagen voordat ik mijn eisprong kreeg en tot nu last van ontzettende krampen, net of ik ongi moet worden,maar dan weer wat anders…Een soort spierpijn gevoel in mn buik(balletje) hahaha vaag hoor.

En dan af en toe steken in mn borsten(beetje toeschiet reflex gevoel)

Hoofdpijn, meer afscheiding, maar heel vreemd een soort van rust gevoel over me heen :think:

Het zou alle kanten op kunnen gaan, je lichaam kan je ook goed voor de gek houden :slight_smile:

En jij?

@ Liz, heb op je polletje gereageerd hoor :slight_smile: