Juli 2005 stoppers (deel 7) 12 v.d. 18 zwanger!!!!!!

Weer even een berichtje van mij. Morgen alweer 20 weken zwanger en vandaag de echo gehad en alles was prima. Het wordt een echte verrassing wat het gaat worden.

Hallooooo,

hier ben ik dan met groot nieuws: Toine en ik zijn vanmiddag getrouwd!

Lekker rustig met alleen twee getuigen, daarna een etentje en nu weer in pyama aan de computer. :mrgreen:

Grappig he?

wat leuk! gefeliciteerd!!!

Cynthia gefeliciteerd!!! :clap: :clap:

cynthia

gefeliciteerd!!! :: :: :**:

welkom

wat fijn dat de echo weer prima was en het zo goed allemaal gaat!

stiekem

goed van je dat je rustiger aan doet want je eigen gezondheid en die van je kindje is het allerbelangrijkste!

Bij mij is het eerste bloedverlies van de ongi weer begonnen dus helaas pindakaas.

Baalde natuurlijk wel weer even, vooral omdat mijn gevoel op een of andere manier er heilig van overtuigd was dat het deze maand zwanger was.

ik baalde dus eigenlijk dubbel omdat mn gevoel me ook nog zo voor de gek had gehouden.

hoe is het met de andere niet-zwangere dames???

heerlijk he, even een aantal dagen vrij!

Linkie, weer deze maand niet :frowning:

Ik ken het baal gevoel als je zeker bent dat je zwanger bent die maand en je wordt ongi, dat verging me de eerste 5 maanden net zo.

Vandaag lekker even shoppen bij de Ikea, want het weer hier is niks aan.

Cynthia: GEFELICITEERD!!! :dance:

Cynthia, GEFELICITEERD meid!!!

Heel veel geluk voor jullie… :inlove:

Linkie, wat enorm balen voor je… :frowning: :frowning: :frowning:

Linkie: jammer dat je gevoel je zo in de steek gelaten heeft. Laten we hopen dat je volgende maand/ ronde niet het gevoel hebt zwanger te zijn, en dat het dan toch zo is.

Chyntia: van harte gefeliciteerd met jullie trouw!

Zorro: He zorro, je komt weer eens langs. Hoe gaat het nu met je? en met de medicijnen. Ik zag in je onderschrift dat je eind juli aan IVF gaat beginnen. Spannend hoor! Eind juli klinkt niet zo heel ver meer, voelt dat ook zo of lijkt het nog een eeuwigheid?

Marg

Thanks voor jullie lieve woordjes…doet me goed.

Ik merk dat ik er deze keer toch weer wat meer moeite mee heb dan de afgelopen maanden.

Tja het betekend gewoon dat de onderzoeken verder gaan en ik had natuurlijk stiekem gehoopt dat die toch niet nodig zouden zijn!

Ach over een paar dagen voel ik me vast wel weer wat beter en kan ik weer meer genieten van alles wat ik WEL heb.

zorro

spannend zeg IFV…tel je de weken af voor het zover is?

Hallo Allemaal,

Chyntia GEFELICITEERD :dance:

Linkie balen zeg :cry: ik zal heel hard voor je :thumbup: :thumbup: voor de volgende ronde.

Als ik een normaale cyclus van 28 dagen zou hebben (waar ik niet van uit ga) zou ik morgen ongie moeten worden als ik de cyclus van de laatste ronde aan hou zou ik nu midden in mijn vruchtbare periode zitten dus jullie weten al wat ik dit weekend doe KLUSSEN :inlove: Je weet het maar nooit he.

Heb wel met mezelf afgesproken dat als het weer zo lang duurt nu echt een keer naar de dokter te gaan.

Nou verder weinig nieuws hier groetjes en :thumbup: :thumbup: voor iedereen Mowie

Mowie ik blijf hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Zorro spannend IVF, op mijn werk hebben een aantal collega’s dat ook gehad met gelukkig een geslaagd succes 1e of 2e keer was het bij hen raak. Ik hoop het ook erg voor jou dat het meteen de 1e ronde mag lukken. :pray:

Linkie het lijkt me erg moeilijk als je steeds ongi wordt, terwijl om je heen er steeds zwanger worden en sommige zelf erg snel. Ook voor jou blijf ik natuurlijk :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Gisteravond heeft manlief de kleine voor het eerst gevoeld, helemaal geweldig. :inlove:

Vandaag het huis weer aan kant maken, maar morgen zal er wel weer een lading stof liggen, ze zijn volop aan het scheuren en schilderen, ach voor een goed doel, is het dadelijk ook weer lekker fris en netjes.

Linkie balen meid :cry:

Ik vindt het zo sneu dat mensen die zo graag willen het niet 1 2 3 lukt en dat sommige vrouwen niet zwanger willen zijn en het weg laten halen.

Dat is een stukje natuur dat ik niet begrijp.

Cynthia, Ja!!! ik wist het al he! nogmaals GEFELICITEERD.

Gisteren een bruiloft gehad en heel de dag mee geweest was blij dat ik ook nog even een dutje moch doen op en hotel kamer.

Het was wel een super dag ondanks het slechte weer.

Fijn weekend :-* :-* Nala

Thanks weer voor jullie lieve woorden.

Ik merk dat ik het alweer wat meer een plaatsje kan geven en probeer weer positief naar de toekomst te kijken!

Het blijft toch slikken en weer doorgaan op een of andere manier.

mowie

Ik hoop voor je dat je cyclus echt op regel komt en dat je niet iedere keer lang in onzekerheid zit.

Zijn ovulatietesten nog een optie? of temperaturen?

Dan krijg je toch wat inzicht in de cyclus waar je je in bevindt.

Tuurlijk blijf ik voor je :thumbup:

welkom

super speciaal dat manlief de kleine heeft gevoeld!!!

bijzonder moment lijkt mij!

geniet er van (dat doe je vast ook wel hi hi)

breekt in

hoi meiden

is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht ehb achter gelaten

maar ik wil even een berichtje hier plaatsen en dit is niet verkeerd bedoeld naar de klussen de dames

want die wens ik heel veel sterkte en succes

bijdeze wil ik even melden dat ik op

dinsdag 23 mei 2006 om 16:34 uur

een zoon heb gekregen en hij luisterd naar de naam

devanojayden carlo stefan paimah

hij weegt 3560 gram en is 51 cm groot

ik heb er ook een foto bijgedaan dan kunnen jullie toch even kijken naar onze zoon

groetjes poemmelke

meiden zet hem op :thumbup: :thumbup: :thumbup:

breekt uit

Krabje er moet een aanvulling komen op het lijstje “bevallen van een…”

Wat een schatje he!

Poemelke proficiat met je zoon, geniet er maar lekker van.

Vandaag weer een meevaller met het weer. Ze hadden de hele dag regen voorspelt en het lekker droog gebleven.

Peommelke: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Ben je dus de eerste van de juli stoppers? Leuk hoor!

Zorro: ik ken ook diverse mensen waarbij IVF meteen in 1 keer aansloeg. 1-tje daarvan had ook ernstige endometriose. Zij heeft ook eerst een hormoonbehandeling gehad!

Marg

Meiden, ik heb een nieuw deeltje geopend, aangezien deze wel lang werd. Ik las dat Krabje was verhuisd en nog geen internet had, dus als zij weer terug is, mag ze het weer overnemen. Als ze dat wil natuurlijk. En dan heb ik het over het lijstje…

Hier is de link naar het andere deeltje: KLIK

Dan kan deze geloten worden… (Hoe werkt dat eigenlijk, moet je dat doorgeven?)