Juli 2005 stoppers!!!
Klussers
Naam Leeftijd Stopdatum Ste beeb NOD
Garfield 29 apr-05 1e
Zorro 33 onbekend 1e
Mowie 31 16-jul-05 1e
Krabje 30 29-jul-05 1e
Kaatje 25 jul-05 1e
Zwanger
Naam Leeftijd ste beeb Uitgeteld
Nic 30 1e 22-jul-07
Linkie 29 1e 25 sept 07
Bevallen
Naam Leeftijd ste beeb Uitgeteld Bevallen
Poemmelke 25 1e 22-mei-06 23-mei-06 Zoon Devano
Jentel 1e 27-jun-06 14-jun-06 Zoon Jay
Sofie 23 1e 1-jul-06 28-jun-06 Zoon Jochem
Cynthia 38 1e 22-jul-06 14-jul-06 Dochter Juul
Nala 28 1e 3-aug-06 10-aug-06 Dochter Ninthe
Hazze 32 1e 7-aug-06 9-aug-06 Zoon Yvan
Stiekem 24 1e 15-aug-06 12-aug-06 Zoon Kyan
Puk 30 1e 26-aug-06 27-aug-06 Dochter Emma
Marg 26 1e sep-06 12-aug-06 Dochter Britt
Moonfire 29 2e 1-okt-06 18-sep-06 Zoon Bryan
Baloe 30 1e 3-okt-06 13-okt-06 Zoon Luke
Welkom 26 1e 12-okt-06 6-okt-06 Zoon Bas
Verjaardagen
Puk 8-feb
Cynthia 9-mrt
Krabje 29-mrt
Hazze 1-mei
Nala 21-jun
Moonfire 13-jul
Welkom 24-aug
Poemmelke 18-sept
Linkie 2-okt
Baloe 6-okt
Marg 2-nov
Zorro 16-nov
Garfield 17-nov
Stiekem 30-nov
Zo hier is weer een nieuw deeltje. Het lijstje is niet helemaal duidelijk geloof ik :think: :think: Maar ik krijg het exel bestand er niet op.
Liefs, Chantal.
Leuk een nieuw deeltje met alle gegevens erbij.
Vannacht om 4.30 kwam Bas en toen om 8.30 uur, dus beetje bij kunnen slapen. Iedereen een leuk weekend gehad??
Welkom: Je bent dus uitgeslapen? Hoe was het doopfeest van Bas?
Hier hebben een leuke sinterklaas gehad. we zijn weer erg verwend. Heb twee hele mooie fotolijstjes gekregen en in één van die lijstjes krijg ik binnenkort nog een foto van mijn neefjes. De foto is gemaakt door de fotograaf en ik heb hem al gezien. Hij is echt gaaf!!!
Liefs, Chantal.
Dat is inderdaad een leuk sinterklaaskado, heel speciaal zelf
Bas heeft tijdens de doop geslapen :mrgreen: . De pastoor vond het lekker rustig zei hij. Erna was ook nog gezellig met de familie lekker om je heen. Bas is even wakker geweest en heeft vervolgens 2 uur bij mij op schoot geslapen :inlove:
Zooo, ik zal me hier ook weer bij het gezelschap voegen.
Chantal, wil je het excelbestand hebben wat ik voor het vorige deel had gemaakt? Dan moet je me even je emailadres sturen met een pb, dan mail ik 'm. Heb 'm netjes bewaard.
Ik deed gewoon een screenshotje maken en die opslaan. Wel zorgen dat je cursor niet midden in je bestand staat natuurlijk, f werkt dat bij windows anders? Ik heb een mac namelijk.
Die Bas, is hij ineens gedoopt… Ik begrijp dat het leuk en mooi is geweest? Ik weet niet helemaal hoe het allemaal werkt, want ik ben zelf niet bij een geloof aangesloten. Laat ik het maar zo zeggen, want als ik zeg dat ik niet geloof, klopt dat niet. Dat doe ik namelijk wel.
Ik ben gewoon niet met de kerk opgegroeid.
Het lijkt me wel een heel bijzondere ervaring, vooral met je eigen kindje.
We hebben dit weekend ook sinterklaas gevierd en het was ook erg gezellig. Mijn zusje is een week geleden bevallen en we vierden het dus bij haar en haar gezinnetje. Het was fijn om de hele familie weer bij elkaar te hebben.
Weer een nieuw deeltje gaat toch allemaal snel hè!
Doop was goed gegaan las ik en een tandje voor Juul :dance:
fijn dames dat alles goed gaat met de kids.
Nu maar hopen dat er nog meer bij komen .
Krabje ik vondt de gegevens duidelijk hoor :thumbup:
Hier nog geen sint gevierd is Ninthe nog iets te jong voor dat komt volgend jaar wel.
Verder niets bijzonders.
:-* Nala
Welkom: Lief dat Bas door de doop heen is geslapen. Vind het erg bijzonder zo’n doopfeest, vooral de laatste!!! Toen mocht ik in het bankje zitten met de ouders als peettante :inlove: :inlove: Van de jongste van de twee neefjes ben ik peettante, hubbie is peetoom van de oudste.
Bas ook verwend met het doopfeest?
Cynthia: Weet niet of het anders is, ik heb idd windows. Maar als iedereen het duidelijk vind zo laat ik het zo staan.
En heeft Juul nog veel cadeautjes gekregen van de Sint?
Nala: Dat wordt het voor jullie volgend jaar een mooi sintfeest!!!
En idd ik hoop dat er gauw wat meer zwangeren bijkomen (waaronder ikzelf
)
Ik ga zo naar mijn moeder voor een oriflame avond en morgen vieren we sinterklaas op het werk. Zo spannend voor die kindjes, leuk!!! Daar kan ik echt van genieten van die koppies. Verheug me er nu al op.
Liefs, Chantal.
Mooi om te zien hè krabje hoe ieder kindje op zijn eigen manier reageerd op de sinterklaas :inlove: kijk je wel eens naar praatjes makers? dat is ook zo geweldig mooi :inlove:
Kijk echt uit naar de tijd dat Ninthe ook van die geweldige uitspraken gaat doen.
:-* Nala
Bas heeft geen kadootjes gekregen met het doopfeest, omdat we al zoveel van te voren hebben gehad en ze leuker vinden om als hij ouder is wat leuke kado’s te geven. Mijn moeder had een leuke trui voor mij gekocht en voor Bas een mooie slabber gemaakt.
Chantal hoe was het bij je moeder en vandaag bij het sinterklaasfeest?
Bas heeft vannacht weer een keer doorgeslapen van 23.00 uur tot 8.30 :dance:
Hallo allemaal,
Leuke berichten hier, een doop, heel bijzonder en natuurlijk veel Sinterklaas. Wij hebben afgelopen zaterdag met de kameraden sint gevierd. Cadeautje met een gedicht. Was erg geslaagd en ben verwend met een pandora bedel, voor aan m’n armband (een koffer omdat we zo graag op vakantie gaan) Ja nog 5 weken en dan zitten we lekker weer in de zomer. 2 weekjes Thailand. Jummie Jummie. Eerst een week naar inmiddels van de vorige Thailand reizen bekenden en daarna met z’n 2tjes nog een weekje verderop. Wel zin in.
Verder is de afgelopen week echt zenuwslopend geweest. Allemaal nog bedankt voor de “opbeurders”. Maar het is echt niet tof meer. Voor m’n gevoel is het nog steeds dat het niet goed is omdat er volgens mij niet zoveel verschil in kan zitten. Maar iemand (namen ook zo erg als je eenmaal aan het typen bent…) had het over een trage innesteling. Hoe traag kan dat zijn dan??? Want we waren er toen ik dacht 7,5 week te zijn, daar zou een keer een week verschil in kunnen zitten maximaal, is dus 6,5 week. Korter dan 6 weken moest het zijn om te kloppen dat ze niks zagen. Kan dat dan met een trage innesteling??? Voor de rest lijkt het of ik wat last krijg van misselijkheid. Niet dat ik echt boven de pot moet hangen hoor, maar gewoon af en toe na het eten of drinken dat je even een paar keer goed moet slikken. En nog steeds moe. Maar ja kan nu natuurlijk ook me er extra op focussen. Van dat piekeren wordt je toch ook doodmoe. Mocht het toch goed zijn (PLEASE) dan wordt het in iedergeval een stress bestendig kindje hahahahahahahaha.
Maar nog een week en dan weten we het zeker. Van de ene kant kijk ik er naar uit. Van de andere kant zie ik er als een berg tegenop. Omdat je het gevoel hebt dat het mis is, maar nu toch een procentje hoop hebt, En als het zeker is is dat procentje hoop ook weg.
Nou meiden genoeg geleuter over het wel en wee bij mij.
Voor degene die vanavond nog pakjesavond hebben, heel veel plezier.
Groetjes
Oja voor het volgende lijsje, inmiddels heb ik de magische grens van 30 jaar bereikt
Nic, het is geen geleuter hoor! Ik kan me goed voorstellen dat het je sloopt… zou denk ik bij ieder van ons zo zijn. Ik wens je sterkte deze week en hoop dat je volgende week duidelijkheid krijgt. Of dat je zoooooo misselijk wordt dat het wel goed moet zijn!
Chantal, hier ook nog een aanpassing voor het lijstje, ik ben inmiddels alweer 32 jaren.
Vandaag lekker thuis bij Yvan, morgen ook. Donderdag en vrijdag weer werken. Vorige week is het me heel goed bevallen. Ook wel lekker weer om te werken. Leuke collega’s en leuk werk dus… Ook bij de oma’s ging het goed en heit (papa) vond het vrijdag heerlijk om met Yvan alleen te zijn. Geen zorgen om Yvan dus. Hij slaapt gelukkig ook heel goed, dan is ie altijd wel opgewekt en vrolijk.
Nou, hub heeft het eten klaar (lasagne :drool: ) dus ik ga gauw aanschuiven! Tot later!
Groetjes,
hazze
hoi meiden
nic veel sterkte de komende week en het komt wel goed
het frummeltje van jullie houdt zich verscholen en op het moment dat ze gaan kijken komt het te voorschijn
verder lata ik alleen even een berichtje hier achter ben mij mijn ouders
met gaat het wl
de uitslag was bijna binnen
alleen van de schildklier was nog niet binnen de rest wel an dat was allemaal in order dus het is even nu afwachten van de rest van het onderzoek
ik kom vanavond nog even posten en dan reageer ik even op iedereen
groetjes tamara ‘’
oja ik zxag dat mijn naam bij de verjaardag nog niet stond
ik ben 18 september jarig
dus ben nu 25 jaar geworden
Hoi ik heb de wijzigingen verwerkt in het lijstje van Hazze, Nic en Poemmelke.
Sorry heb even geen puf om te reageren ben zo ontzettend moe…Sintfeest was erg leuk maar hectisch en druk. Kids zijn vandaag ook nog erg druk. Dus dat merk je wel.
Ben ook een beetje geschrokken van het bericht van modie Rhiannon.
Ben gewoon stil. Ik huil al zoveel de laatste week, dit kan er ook nog wel bij…
Liefs, Chantal.
Ja verschrikkelijk zo’n nieuws.
Tamara, fijn dat er niks is uitgekomen, maar ja nou weet je dus niet waar de vermoeidheid vandaan komt.
Bas besloot na 2 nachten door te slapen, vannacht maar weer om 5.00 uur te komen voor een fles, klaarwakker en dus mopperen toen hij weer het bed in moest.
Trek hem vanmorgen een schoon pakje aan zoals elke morgen en wat doet meneer na de fles helemaal vol poepen :naughty: Nou ja dus maar even lekker verschoond en stinken :sick: dat het deed.
meiden goedemorgen
zo te horen hebben jullie het allemaal gezellig gehad die sinterklaas hebben gevierd
welkom het komt wel allemaal dat bas gaat doorslapen
wij hebben dat ook gehad met devano en nu zijn we niets anders dan gewendt dat hij van 21:30 uur tot en met 08:00 uur doorslaapt
maar devano is wel al bijna 7 maanden maar hij is pas beginnen door te slapen toen hij een maand of 3,5 was
hazze fijn dat je werk je bevalt
en goed dat yvan het goed doet bij andere
fijn is dat als je hem een of twee dagen lekker voor je zef hebt
en een heuse papa dag is ook fijn
nala gelijk heb je om het volgend jaar pas te vieren doen wij ook
devano begrijpt er nog niets van
hij kijkt naar de sint en de pieten van wat doe jij raar
cynthia
fijn dat je zo een gezellig weekend hebt gehad
en gefeliciteerd met de geboorte van het kindje van je zus
chantal
ik geloof dat je moe bent zou ik ook zijn naar zo een sinterklaas viereing
en wat betreft zwanger zijn
binnenkort komen jullie ook hier het grote nieuws brengen dat er zo een mooi frummeltje op komst is
========================
hier gaat het redelijk
ben nog veel moe
misschien heb ik iets aan mijn schildlkieren een afwijking
heb gelezen en gehoord dat 1 op de 15 vrouwen naar de bevalling er last van hebben (ook al ben je een maadn of 6 /7 geleden bevallen )
morgen de ha bellen om te vragen of er al iets bekend is
maandag weer werken
zie er toch een beetje tegenop
met devano gaat het goed
we hebben alles moeten verlagen (bed/en box)
meneer gaat staan trekt zich op dus om ongeluken te voor komen hebben we alles verlaagd
nu gaat het snel hij wordt groot
ik wil mijn lief klein babytje terug (hhahahahah)
verder weet ik even niets meer te vertellen
meiden tot snel weer
groetjes tamara
dikke knuffel aan iedereen ook de babys
Tamara, Devano alweer bijna 7 maanden, jeetje stop die tijd eens. Bas is nu ook alweer 2 maanden, het gaat zo hard :shifty:
22 januari is mijn 1e werkdag alweer. Heb er aan de ene kant wel zin in, maar aan de andere kant krijg ik het nog drukker en kan ik minder van mijn knul genieten :eh:
Poemmelke waarom heb je geen banner? ben niet zo goed in rekenen :oops: en kan met banner tenminsten zien hoe oud je kindje is.
Hier gaat ook alles snel! damentje is albijna 4 mnd en zat gisteren voor het eerst in de wandelwagen :inlove: .
Net met haar in bad in een stoeltje (super handig)kan ze dus ook al.
We hebben kaartjes gewonnen voor ‘‘vaders’’ toneelstuk met Piet Romer gaan we vanavond lekker naar toe ben benieuwd hoe het is.
Groetjes Nala
nala ik kan geen banner plaatsen doet hij niet
is iets mis met het html bestand
devano is aankomende dinsdag 12 december 29 weken
welkom gaat idd snel
de weken vliegen om
januari weer werken
zal zeker even tegen vallen maar als je naar huis mag naar baas dan kijk je er echt naar uit en dan gaa je nog meer genieten vande tijd die je dan samen hebt
ga nu even eten
misschien tot vanavond anders tot morgen
groetjes tamara