Juffendag creche, wie ideeen leuke workshop

Wie weet er een leuk idee voor een soort workshop op juffendag van de creche. We hebben een klein budget, denk aan 20,25 euro pp, en zijn met ong 12 juffen.

We willen graag iets wat ze op onze eigen lokatie kunnen doen, dus bv een workshop waarbij de instructeur naar de creche toe komt. Dit omdat we eind december naar een totaal nieuwe lokatie gaan.

Wie oh wie heeft er leuke ideeen???

ooh daar kan je erg leuke dingen mee doen. Ik zou het zoeken in een stukje verrijking met de kinderen… poppenspeltheater oid? weet niet of er zoiets is??

of juist lekker jambee sessie… lekker trommelen met elkaar! Heb het eens gedaan, erg leuk!

Als jullie een creatieve workshop willen volgen, mijn zus geeft oa cursussen ATC’s maken. Kan ook op locatie, dan neemt zij alle spullen mee.

Mijn zus is zelf ook juf maar dan op een basisschool en heeft daarnaast haar eigen studio. En heeft dus ervaring met groepen begeleiden.

Je kunt googlen op artist trading card of mij even pb-en voor haar website :wink:

Je kunt uiteindelijk bijv ook de ATC’s verwerken tot een schilderij voor op de nieuwe locatie, als jullie dat leuk zouden vinden.